GingerGinger si ještě jednou zkontrolovala tvář v zrdcadélku, a ještě než ho zavřela, usmála se na sebe, i přesto, že se sebou zas tak úplně spokojená nebyla.
Měla nepřirozeně bledé tváře, ani opalovací nátěr nebo časté návštěvy solárního studia nepomáhaly, takže kdykoliv, kdy si dala jen o něco výraznější make-up, hned jí všichni začali říkat, že to s tím líčením přehnala a že teď je moc přeplácaná.Jediné, co k sněhové pleti vypadalo skvěle, byla červená rtěnka, která se na plných rtech krásně vyjímala.
Další, co bylo výrazné a možná také o něco přitažlivější než rtěnky byly jasně zelené oči, orámované tlustými vějířky řas.
Na nose pár pih, které se však naštěstí daly zamaskovat pudrem, toť vše. Bezchybná tvář z reklamy to rozhodně nebyla.,,Už tam budeme?" zeptala se netrpělivě Ginger směrem k šoférovi, a schovala zrcátko do kabelky.
,,Už jsme skoro tam," odvětil řidič a dál se věnoval řízení.
Ginger přehodila nohu přes nohu.
Pak sáhla do huňatého bílého kabátu a vytáhla malou fotku. Zadívala se na ni, a tiše poptáhla.,,Ani nevíš, jak moc mi teď chybíš, Amber," zašeptala směrem k dívce na staré fotce. Z oka jí ukápla malá slzička, tu však hned utřela. Nadechla se, a znovu se nuceně usmála.
,,Jsme na místě," ozval se zepředu šofér.
,,Děkuji za svezení," promluvila trochu nakřáplým hlasem Ginger. Pak si trochu odkašlala aby si pročistila hrdlo, a dala se do pokračování. ,,Rodičům o tom řekni, až se po mně začnou doopravdy shánět."
Podala řidiči malý váček z bílé kožešiny, a vystoupila z auta ven přímo do toho ukrutného deště.
Jak tak šla po písčité příjezdové cestě, a táhla za sebou kufr na kolečkách, v jednom vysoko ležícím, malém okně zahlédla dvě tváře.
Kdyby ten liják nebyl tak prohoustlý, možná by je viděla líp... oba obrysy však náhle zmizely.
Možná to byl jen blud.Ginger si ještě jednou, a tím jednou se myslí už asi posté, zkontrolovala rtěnku, a zaklepala na dveře.
Trochu se vzpřímila v zádech, a složila ruce k sobě.Když se dveře otevřely, stála v nich žena.
Byl to ten typ, co vypadal mladě, ale doopravdy byla mnohem starší. Měla světle hnědé vlasy, ani ne metr sedmdesát, světle hnědé oči, a na tváři unavený úsměv. ,,Co pro vás můžu udělat, slečno? Poslední prohlídka právě skončila, ale zítra můžete přijít, začínáme -"-,,Nepřišla jsem na prohlídku," přerušila ji ač trochu nevychovaně, avšak profesionálně znějící Ginger. ,,Jmenuji se Ginger, Ginger Watsonová."
,,Ginger Watsonová?" žena jakoby se teprve rozpomínala.
,,Jsem ta studentka, co vám někdy v prosinci napsala. Jsem tu na výměnném pobytu," napověděla jí Ginger. ,,Byly jsme přece domluvené na prvního února. A to je přeci dnes, ne?"
Žena trochu couvla víc dovnitř. Za ní se objevil malý klučina, asi osmiletý. Měl podobnou barvu vlasů jako jeho matka, ale ve tváři jakési jiné uličnické světélko. ,,Jé, mami, kdo je ta krásná paní?"
Ginger se snažila nečervenat se, protože při její pleti to vypadalo vážně příšerně. S očekáváním se proto obrátila na tu ženu.
,,To je Ginger Watsonová. Bude tu tři týdny, a ty jí teď budeš říkat slečno Watsonová, jasné?" přikázala svému synovi přísně, ale už od pohledu bylo jasné, že si na to jen hraje, a přísnou být doopravdy neumí.
,,Děkuji, za přijetí, madam-"
,,Amanda Hudsonová. Těší mě, ale pro vás stačí Amanda," podala Ginger žena ruku, a jemně jí potřásla. Tak pojďte dovnitř, zrovna chystáme večeři."
Ginger bez okolků vešla dovnitř. Stejně už ji nebavilo stát tam venku na dešti. Alice jí pokynula, ať ji následuje, a malý klučina běžel samozřejmě za nimi.
,,Jé, slečno Watsonová, to bylo vaše auto?"
,,A taky mě napadlo - slečno Watsonová, víte že já se jmenuju Julian, a jsem celkem hodně dost chytrej? Až vyrostu, budu policajt!"
,,Slečno Watsonová, kam jste to auto zaparkovala? Můžu si na něj pak sáhnout?"
,,A slečno Watsonová, kdybyste dovolila, mohl bych si ho taky zkusit řídit?"
,,Hmmm, slečno Watsonová, už máte manžela? Protože mně bude za deset roků osmnáct, a já jsem jako ten nejlepčtější manžel, co byste mohla v celejch státech najít!"
,,Omluvte jeho chování, slečno Watsonová," promluvila Amanda, a našpulila rty. ,,Je jen nadšený."
,,Už mi z té slečny Watsonové jde hlava kolem. Co abyste mi vy začali říkat Ginger?" přiznala rudovláska, a nevinně zamrkala.
ČTEŠ
She Loved Her ✔️(CZ)
Misterio / SuspensoSkoro osmnáctiletá Jennifer Hudsonová není se svým životem spokojena. Má jen jednoho kamaráda, dva otravné bratry, nechápající rodiče, a jedno, OBROVSKÉ tajemství - líbí se jí v romantickém směru dívky. Bisexuálka Ginger Watsonová utíká pryč od své...