Ginger
,,V kolik tě mám vyzvednout, krásko?" vyptával se dál James.
Povídali si přes videohovor už asi hodinu.Dveře se otevřely, a v nich se objevila úzkostně tvářící se Jennifer.
Ginger se doteď cítila uvolněná.
Zapomněla.
Teď si však vzpomněla.
A při pohledu na tu tmavovlasou dívku ji znovu přepadla ta chladná nálada.,,Asi kolem páté, ples začíná... v šest? Jo, myslím, že v šest," snažila se Ginger ignorovat Jennifer.
,,A... no, máš teď čas?"
,,Jasně, co bys potřeboval?"
,,No... máš šaty?"
,,Na ples? Ehh... ne," zalhala Ginger, vyhýbala se pohledu dvou šedých očí. ,,Tak... nezajeli bychom? Můžeš se stavit hned, stejně nemám co dělat, a šaty by se mi fikly."
,,Budu tam, za dvě minuty, krásko... počkej, kde bydlíš?"
,,Takový ten... hrad," řekla co nejpřesněji Ginger.
,,Jo - už vím! Dvě minuty," mrkl na ni James, a ukončil to.
Ginger odlehčeně vydechla.
Vůbec se jí nelíbil.,,Jdu si koupit šaty," pronesla pak k Jennifer. Jakoby ji to nějak zajímalo.
,,Vždyť už šaty máš," zamumlala sotva slyšitelně Jennifer.
,,James mi koupí pořádné šaty," odsekla ostře Ginger a odešla.
Nezapomněla si vzít kabelku.,,Tyhle by na tobě vypadaly skvěle, krásko," upozornil Ginger James později v nákupním centru s pohledem přišpendleným na smaragdových šatech.
,,Budu vypadat jak z Princezny a žabáka," zavrtěla hlavou s nešťastným úsměvem Ginger.
,,Ale no tak," nenechal se odbýt James.
,,Fajn, jdu si je zkusit," promluvila poraženecky Ginger.
Látka byla tenká.
Sukně byla dlouhá.Když Ginger vyšla z kabinky, James ji několikrát obešel. ,,Ta barva na tobě vypadá úžasně!... ladí ti k očím!"
,,Díky," začervenala se Ginger, později jí však došlo, že s ní jenom James flirtuje.
,,No... za chvilku budou čtyři hodiny," dodala rychle zrzka. ,,Ještě se potřebuju připravit. Však víš, na ples."
ČTEŠ
She Loved Her ✔️(CZ)
Mystery / ThrillerSkoro osmnáctiletá Jennifer Hudsonová není se svým životem spokojena. Má jen jednoho kamaráda, dva otravné bratry, nechápající rodiče, a jedno, OBROVSKÉ tajemství - líbí se jí v romantickém směru dívky. Bisexuálka Ginger Watsonová utíká pryč od své...