JenniferKdyž vystoupily z autobusu, Jennifer odtáhla Ginger stranou. ,,Když jsem mluvila o zvířatech, měla jsem na mysli tuhle partičku."
Ginger si povzdechla. ,,No jo. Já vím. Ale za zkušenost to stálo, ne?"
Jennifer na tu zrzku nedokázala být naštvaná. ,,Hm, asi máš pravdu. Ale i tak se jím zkus vyhýbat."
Vešly do školy.
,,Nejdřív do ředitelny," vzpomněla si Ginger.Jennifer čekala před ředitelnou. Ginger vešla dovnitř.
,,Drž mi palce," špitla ještě ve dveřích.
,,Budu," ujistila ji Jennifer, když se zavíraly dveře. Napřímila se, když kolem procházela Serenity a její parta.
,,Hele - Gin-Jen - kde máš Gin?" zahihňala se blondýna, a s ní i dav roztleskávaček.
Jennifer jen obrátila oči v sloup, a mlčky je pozorovala, jak odchází.
,,Procházela kolem Serenitina parta," řekla, když se vrátila Ginger.
,,Mám klíčky od skříňky! A taky nějaký doklady, co mám dát třídnímu," promluvila rudovláska. Vypadal nadšeně, a Jennifer při pohledu na ni ihned zapomněla, že se ještě před chvilkou trápila s tou pitomou blondýnou.
Jennifer vešla do třídy.
Posadila se do prostřední řady, druhé lavice. Nebylo žádné tajemství, že seděla sama.Ginger si sedla vedle ní. Kabelku si zavěsila na poutko na straně lavice. ,,Zatím se to tady dá."
,,Zatím," zamumlala varovně Jennifer. ,,Za chvíli to tady budeš nenávidět, stejně jako já."
V té chvíli zazvonilo.
Všichni ve třídě se posadili na místa.,,Ahoj Gin-Jen," ozvalo se. Jennifer otočila hlavu.
Za nimi neseděl nikdo jiný než Serenity, vedle ní Christy - od Vánoc měla černé vlasy přebarvené na tmavě modro.,,No bezva," zamumlala vedle Jennifer Ginger.
Ozvalo se prásknutí - do místnosti vstoupil muž, lépe řečeno mužík. Měl obrovské břicho, vypadal, že je těhotný. Hlavu mu zdobila lesklá pleš. Měl na sobě mikinu a tepláky.
Harrelson.Pátravě si měřil třídu. Vypadal by děsivě, kdyby však nezakopl o něčí lavici, a nespadl na zem - tedy pupek. Třída se sborově začala smát.
,,Přestaňte se smát!" okřikl všechny ten směšný chlápek. Moc to nezabíralo.
Usedl za katedru, a čekal, až se zbytek přestane smát.,,Takže... kdo dnes chybí?" zeptal se konečně bez zájmu.
Hrobové ticho.Ginger se přihlásila.
,,Ty chybíš?" otázal se nevzrušeně učitel. Pak si nejspíš uvědomil váhu svých slov, a zamračil se. ,,Nejsi ty nějaká drzá? ... počkej, rudovlasá."
Jennifer se pousmála.
,,Tebe jsem tu ještě neviděl," všiml si konečně Harrelson, a poškrábal se na strništi na bradě.
,,Ne. Jsem totiž studentka na výměnném pobytu. Ginger Watsonová," zase ten profesionální hlas.
,,Ginger... Watsonová... dobře, posaď se, rudovlasá," zamumlal. ,,Co abychom se dnes pustili do výuky."
,, To je pitomec," špitla Ginger, když si všichni opisovali zadání do sešitu.
,,Předtím učil tělocvik, neměj mu to za zlé," oponovala Jennifer, a snažila se rozepsat pero s poloprázdnou náplní. ,,Náhodou je jeden z nejlepších na škole. Kdybychom dostali Liebherovou, bylo by to mnohem horší."
Jennifer se nenápadně zadívala na Harrelsona, a v duchu začala odpočítávat. Počkala, až se mužíkovi sveze brada a on se opře o stůl. ,,A víš, co je na něm nejlepší?"
Ginger vzhlédla od svého sešitu. Měla už skoro dvě strany.
,,Že vždycky uprostřed hodiny usne," zabubnovala prsty o desku lavice Jennifer. ,,Probudí ho až zvonek."
Ve stejné chvilce se pro skvělý efekt ozvalo zachrápání.
,,Zajímavé," usmála se Ginger na Jennifer.
Jennifer zrudla. ,,Nevypadá tak špatně, když spí.",,A co já?" ujelo Jennifer.
Ginger sklopila pohled zpátky k sešitu, ale stále se usmívala. ,,Ty vypadáš dobře vždycky."
Zrzka se na Jennifer zadívala, a poté, co pohled odvrátila, stále na sobě Jennifer cítila zelený pohled.
Zdálo se jí to, nebo s ní vážně Ginger Watsonová flirtovala.
Gin-Jen.🙈Ahoj!🙈
💚Tak jsem zase zpátky!💚
💙Šest dní bez příběhu...💙
🍒Přežili jste to? 🍒
🍪Jak vidím, tak nejspíš ano🍪
😍Jinak moc všem děkuji za přečtení😍
🙊Už zase budu vydát kapitoly každý den, od 10:00, nejpozději ve 21:00, tak se můžete těšit🙊
🖤Doufám, že se líbilo🖤
Tak ahoj u dalších kapitolek🌈
😭Anyna😭
ČTEŠ
She Loved Her ✔️(CZ)
Mystery / ThrillerSkoro osmnáctiletá Jennifer Hudsonová není se svým životem spokojena. Má jen jednoho kamaráda, dva otravné bratry, nechápající rodiče, a jedno, OBROVSKÉ tajemství - líbí se jí v romantickém směru dívky. Bisexuálka Ginger Watsonová utíká pryč od své...