'

748 57 2
                                    


Jennnifer

Hned, jak vstoupily do nočního klubu Milenium j.f.g.(Jennifer neměla nejmenší tušení, co to znamená... j.f.g..)ucítila Jennifer alkohol.

,,Vaše občanky, děvčata," ozval se hlas.
Securiťák si zlostně přeměřil tu nově příchozí skupinku. Muse zkontrolovat, jestli jim bylo víc, než dvacet jedna, ale v dnešní době je těžké, zjistit, kolik vám je let, a možná proto se netváŕil moc přívětivě.

,,Tady," dala mu Serenity hrstku nějakých kartiček.
Jennifer se chtělo vykřiknout: Ale mně ještě nebylo osmnáct! Ale zanedlouho jí došlo, že to nejsou pravé občanky. Nejspíš bylo pozměněné datum nebo rok.
Ta Serenity přeci jen nebyla zas takový slepičí mozek.

Ale co Jennifer děsilo, bylo to, že netušila, odkud vzala Serenity její fotku...
Jennifer přeci neměla Instagram, Facebook, nebo jiné sociální sítě...

,,V pořádku. Omlouvám se dámy, ale často se nám teď stává, že se nám sem chtějí vloupat nezletilí,"omluvil se upřímně ten chlápek z ochranky.

,,Vypadáme snad na šestnáct?" utrhla se na něj Serenity.

Sekuriťak je všechny přejel pohledem, ale jako obvykle se zastavil u Jennifer.
Vlastně u jejího výstřihu.

,,Můžete jít," svolil, a otevřel jim přepážku.

Serenity si oddechla. ,,Hele, Jen, vidělas, jak se ti ten hajzl čuměl do výstřihu?"

Roztleskávačk, mimochodem oblečené v podobných šatech se rozhihňaly.
Jennifer neochotně přikývla.

,,Ale... upřímně i mně dělá problém, se ti dívat do očí," ozvala se rozpačitě Christy, což z nějakého zvláštního důvodu rozesmálo Serenity. ,,Pojďte holky."

Serenity vybrala stůl hned u parketu.
Jennifer se chystala posadit vedle Ginger, ale na dvě volná místa kolem ní vnikly roztleskávačky.

,,Posaď se vedle mě," poplácala na židli vedle sebe Serenity.

Jennifer si mlčky sedla.

Přišel číšník, a mírně se uklonil.
,,Co si dáte, dámy?"

,,Šestkrát whisky, platím já," prohlásila hrdinně Serenity.

Když číšník odešel, Jennifer se zhluboka nadechla. ,,V-víš Serenity...já nepiju."

Serenity nevinně zamrkala. ,,Ale Jen... ty si myslíš, že piju? Ne. Jen se přece musíme nějak odvázat. "

Jennifer tohle celkem štvalo.
Mamce řekla, že škola dnes pořádá večírek, ze kterého se vytěží ze vstupného za peníze na ochranu pand. A mamka jí ti samozřejmě všechno uvěří.
Ale... jestli přijede v odvážném oblečení, opilá namol, tak by mohla mamka zapochybovat, přeci jen.

Začala hrát hlasitá hudba, a na pódium nakráčela tanečnice.
Tvář jí zakrývala maska, ale už jen podle těla vážně vypadala na šestnáct. Maximálně osmnáct.
Měla na sobě něco, co připomínalo plavky.
A... měla rudé vlasy jako Ginger.

She Loved Her ✔️(CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat