D

746 61 0
                                    


Ginger

,,Tak... mám klepat?" zeptala se nervózně Jennnifer.

,,To je v poho, klidně zaklepám já," uklidnila ji Ginger.

Opatrně zaklepala na dveře.

,,Vstupte," ozvalo se za nimi.

Ginger vešla, za sebou táhla Jennifer.
Chystala se něco říct, ale Jennifer se před ni ochranářsky postavila, a začala mluvit první.

,,Omluvte prosím, že jsme přišly pozdě, pane učiteli. Ale nešla nám elektřina, tudíž mi nezazvonil budík," řekla v klidu Jennifer, jakoby před chvílí vůbec nebyla nervózní.

,,No jo no. Tak už se posaďte," odbyl je Harrelson.

Ginger neušlo, že se na ně celá třída dívá.
Podle rozvrhu by teď měli mít algebru - ta Ginger vždycky šla.
U tabule stála Serenity a ještě nějaký tlustý kluk.

,,Počkej, počkej, rudovlasá - ty si nesedej!" zarazil Ginger uprostřed pohybu ten starý učitel. ,,Zajímalo by mě, jak jsi na tom s matematikou. Pojď k tabuli."

Jennifer už seděla.
Tvářila se povzbudivě.
Ginger se na ni chabě usmála, a dlouze vydechla.

Opatrně se vydala k tabuli.
Harrelson začal diktovat zadání.
Ginger se snažila urovnat si myšlenky.
Zbývala už jenom odpověď, když do ní někdo zleva drcl.

,,Hej - Watsonová!" Byla to Serenity Hillsová. Šeptala.
Měla napsané jenom zadání. Výpočet byl zaškrkaný. ,,Pomůžeš mi?"

Ginger se zamračila, opatrně zkontrolovala Harrelsona, který na židli usínal, ale pak přikývla.
Tolik chyb.
Ale bylo to lehké.

,,Odpověď si napiš sama," řekla, když příklad dokončila. ,,Výsledek je tohle, ale úplně konečný je tohle číslo."

Pak rychle dopsala svou odpověď, a odložila křídu. ,,Hotovo."
Její hlas zazněl do ticha třídy.
Vyhledala Jennifer, a jejich pohledy se střetly.

Harrelson vstal. Byl vysoký zhruba jako Ginger.
V obličeji zrudl námahou, když přešel k ní.
,,Máš to... kupodivu správně," řekl, když příklad zkontroloval. Pak se obrátil k Serenity. ,,A co ty, blondýno? Slyšel jsem, že umíte být pěkně hloupé, tak doufám, že se to vážně jen tak říká."

Serenity Hillsová byla v obličeji naprosto červená.
Ale ustoupila učiteli z cesty.
Ten příklad dlouho pročítal, a nakonec jen kývl, že to má správně. Třída kdovíproč začala tleskat, a Serenity se uklonila.

Harrelsonovi ten hluk musel být velice nepříjemný. ,,Tak už se posaďte."

I ten tlustý kluk se posadil, neměl sice příklad dokončený, ale nejspíš si toho ani učitel nevšiml, což bylo štěstí toho kluka.

Ginger se posadila vedle Jennifer.

,,Nevěděla jsem, že ti jde něco jako algebra," ocenila ji potichu Jennifer.

Zase ten úsměv.

Ginger se začala už podruhé za den červenat. ,,Díky."

,,No... jen mě tak napadlo... když už ti ta matika tak jde, nechtěla bys mě doučovat?" zazubila se Jennifer. Ginger si nebyla jistá, jestli to byl vtip, ale radši i tak přikývla. ,,Klidně. Ber to i s bonusem zadarmo."

,,No neříkej, že bys za to ještě chtěla platit," ušklíbla se ironicky Jennifer s úsměvem. ,,Mělo by ti stačit, že tě nechávám spát u sebe na posteli."

Ginger se uculila. Tohle škádlení s Jennifer ji začínalo bavot čím dál tím víc. ,,Jen si nemysli Hudsonová."

,,A musím snášet i to tvoje chrápání," dodala ublíženě Jennifer. Zase si dělala legraci.

,,Já nechrápu."

,,Ale jo jo!"

,,Ne ne!"

,,Jo jo!"

,,Jen trošičku..."

Tahle tlumená konverzace by nejspíš pokračovala to aleluja, nebýt Harrelsona.

,,Tmavovlasá! Rudovlasá!" okřikl je. ,,Jestli se okamžitě nepřestanete bavit, tak vás s radostí rozsadím!"

Ginger s Jennifer si věnovaly ještě jeden potutlený úsměv, než obrátily oči k tabuli, a začalay se soustředit na nové učivo algebry.

She Loved Her ✔️(CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat