Čtvrtek, 13.2.
Jennifer
Byla zrovna polovina hodiny geografie, když se celou střední školou rozezněl poplašný zvonek.
Požár.Jennifer automaticky chytila za zápěstí Ginger.
,,Klid," ozvala se zrzka a jemně se vymanila s jejího sevření. ,,Nic se neděje."
Její hlas ale nebyl tak přesvědčující, jak by chtěla.
Jennifer se zamračila, ale hned se mračit přestala, když jí Ginger stiskla ruku. ,,Je to jen zkouška. Nic nehoří, vidíš?"Harrelson vstal. Už najednou nebyl tak líný. ,,Takže, třído - nepanikařte - a utíkejte!"
Sám se rozběhl ven.
Nakonec se zbytek třídy s nepříjemným tušením rozběhl za ním.,,Myslím,že tohle zkouška nebude," zamumlala Jennifer.
Venku byli všichni - a tím se myslí celá střední škola, i kuchařky, učitelé, studenti, a školník.
Jennifer se snažila, držet se co nejblíže Ginger.Poslední z budovy vyběhl ředitel.
Zhluboka oddechoval.Celá střední škola šokovaně pozorovala budovu - ale žádný požár nebyl vidět.
Ředitel předstoupil před ten obrovský dav, a zhluboka si odkašlal.,,Ehm, školo, myslím, že šlo o falešný požár."
Neřekl to zrovna s klidem.
S houkáním přijeli hasiči.,,I přesto, radši necháme hasiče prohlédnout školu," pokračoval. ,,Takže... můžete jít domů."
Skoro každý bez výjimky i s Jennifer zajásal.
,,Co bys řekla tomu," ozvala se Hinger, ,,Kdybychom zatím zašly nakoupit šaty?"
,,Na ples?" zeptala se nejistě Jennifer.
Zrzka s úsměvem přikývla.
💘Ahojj!💘
😂Moc se omlouvám za ty tři dny, ale sestřeny odjely včera, a zkuste s nimi chvilku být😂
🙄Jinak taky bude pozítří škola, do které se všichni moc těšíme🙄
🌪Ale to samozřejmě víte🌪
❤️Dnes se pokusím vydat ještě jednu/nebo dvě/ další kapitolku❤️
💙Jinak moc díky za 1,16K přečtení💙
💚Jste zlatí💚
🖤Anyna🖤
🔥P.s.🔥
😍Ještě jednou děkuju za 1,16K přečtení😍
💘Jinak jsme u 46. části💘
🌈Mega🌈
ČTEŠ
She Loved Her ✔️(CZ)
Misterio / SuspensoSkoro osmnáctiletá Jennifer Hudsonová není se svým životem spokojena. Má jen jednoho kamaráda, dva otravné bratry, nechápající rodiče, a jedno, OBROVSKÉ tajemství - líbí se jí v romantickém směru dívky. Bisexuálka Ginger Watsonová utíká pryč od své...