Medya: Yekta
Yekta'nın Ağzından
Okuldan sonra Emre ile buluşacağımız kafeye geldiğimde, hemen boş bir masa aramaya koyuldum. Birkaç kızın kalkmaya hazırlandığını görünce, cam kenarındaki masaya yöneldim. Onlar hesabı öderken masa üzerindeki dergi ve notları unuttuklarını düşünüp peşlerinden ilerlediğimde, kafeden çıkmışlardı. Hemen dışarı çıkıp bakınsamda, kalabalık caddede çoktan gözden kaybolmuşlardı. Eğer önemli bir şey ise geri döneceklerini düşünüp, masama geri döndüm ve Emre'ye geldiğime dair mesaj attım. Kafedeki çalışanlardan biri yanıma geldiğinde, siparişimi verip, arkama yaslandım. Emre'nin gecikeceğine dair mesajını aldığımda, oyalanmak için kızların unuttuğu dergiyi karıştırmaya başladım. Ünlü mankenle yapılan röportaj, geç. Siyah noktalardan kurtulmanın çözüm yolları, ihtiyacım yok. Soğuk kış günlerinde sevgilinizi sıcak tutacak kazak yapımı, sıkıcı. "Flörtün, Allah belasını versin! Konuşuyoruz ama sevgili miyiz? Arkadaş mıyız? Kayınço muyuz?" Diyorsanız buraya bakın. Tam sayfayı çevirecekken, merak edip yazılan maddeleri okumaya başladım.
· Kişi az çok ondan hoşlandığınızı bilecek ya da bunu düşündüreceksiniz.
Biz bunları kantinde kucağımıza alırken anlattık, basketbol oynarken sürtünerek çaktırdık, telefonda sapıklık yaparken sinyali verdik. Yani bu madde, okey.
· Hoşlandığınız kişi, az çok sizden elektrik alacak.
Pikaçu gibi adamım esasen. İzin verse etrafa cazır cozur elektrik saçacağımda, zalımın oğlu yüzünden kapalı devre yaşıyoruz aşkı. Bu madde ofsayt, geç.
· Yukarıdaki şartları sağladıysanız, bir sonra ki adıma geçebilirsiniz. Sıralayacağımız durumları sizde yaşıyorsanız bize kulak verin.
-Siz onunla ilgilendikçe hem hoşuna gidiyor, hem de naz yapıyor değil mi?
Dün beni dolaylı yoldan da olsa bıçaklayacağının sinyalini verdi ama bence de hoşuna gidiyor. Adamın hayatına renk getirdim sonuçta.
-Onun beklentilerini asla karşılayamıyorsunuz değil mi?
Biz daha o konulara gelmedik hocam, pas hakkımı kullanıyorum.
-Geçmişiniz, ilişkiniz için iyi bir referans olamıyor mu?
Bu çocuk, elbet benim ne boklar yediğimi okuldakilerden duymuştur. Al işte yediğin hurmalar, şimdi tırmalar. Ulan Yekta, ne vardı Yedi Kocalı Hürmüz gibi takılacak.
*Eğer söylediklerimiz sizin içinde geçerliyse, haklılık payımız var demektir. Sıralayacağımız taktikler, ilişkinize yön vermeniz açısından iyi bir rehber olacaktır.
1. Öncelikle net olun. Onu sevgili, arkadaş, yoksa potansiyel eş adayı olarak mı görüyorsunuz?Baştan bu kararı alın ki, boşa kürek çekmeyin.
Benim niyetim ciddi. Şu an evet dese, İstanbul Belediye Başkanı'na yıldırım nikahı kıydırırım. İstemesi yeter.
2. "Seninle konuşmak istemiyorum.", "Benden uzak dur."vb. sözler söyleyip ve hâlâ sizle olan münasebetini koparmadıysa (istemem yan cebime koy ayakları) bunun başlıca sebebi, ona ilgi göstermenizin hoşuna gitmesidir. Bu cümleyi birkaç kez okuyun ki özgüveniniz yerine gelsin.
Evet Yekta, onu sen yarattın.
3. Özgüveniniz tavan yaptıysa, şimdi normale indirmemiz lazım. Unutmayın ki, bu kişiye ilgi gösteren ne ilk, ne de sonuncusu olacaksınız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE BLONDE (BOY×BOY)
HumorYekta: Ulan, benim kalbim de aşkı ağırlamaya hazır değildi ki. Yekta: Bana uğramaz, ıskalar falan diyordum. Yekta: Nereden bileyim böyle bodoslamadan gireceğini. Görüldü 19.46 @Ecmel çevrimdışı Yekta: Bu mu yani? Yekta: Seni seven kalbimin, her bir...