Bölüm(34)

42.1K 2.5K 223
                                    


Keyifli Okumalar...

Elimdeki bulaşık süngerini lavabonun içine geri bırakıp ellerimi havluya kuruladım. Yavaş adımlarla ilerleyip başımı yatak odasına uzattığımda Kürşad'ın rahat rahat yatağa uzanmış uyuduğunu gördüm. Kahvaltıyı yapıp uyumaya devam etmişti, bu adamın bu kadar uykucu olduğunu tahmin etmezdim. Saate baktığımda neredeyse bire geldiğini gördüm ve bu sefer bilerek sert adımlar atarak yatak odasına gittim.

"Kürşad, canım. Kalkmayı düşünüyor musun?" Omzundan dürttüğümde bir kaşını yukarı kaldırarak tek gözünü yavaşça araladı.

"Düşünmüyorum. Sen de gelip yatsana ne yapıyorsun?"

"Mutfağı temizliyordum, ev pis. Kalkıp yardım etsen harika olmaz mı?"

"Kulağa çok da harika bir fikir gibi gelmiyor, bence benim önerim daha iyiydi. Hadi gel uyuyalım." Kolumdan tutup beni yatağa doğru çekeceği sırada hızla geri çekildim.

"Kürşad ben çok ciddiyim hadi kalk sen yatağın çarşaflarını değiştir ben de evi süpüreyim." İki gözünü de yarım açıp ban kısa bir bakış attıktan sonra tekrar gözlerini kapatarak çocuk gibi yatakta yuvarlanıp beş dakika daha dedi. Onun bu tavırlarına gülsem de hızla kendimi toparlayıp ciddi bir yüz ifadesi takındım.

"Canım, bak ben daha börek tatlı falan yapacağım akşama. Sen de kalkıp işlerin birazını hallet."

"Ya bu çarşaflar gayet temiz neden değiştiriyoruz ki?" Toparlanıp yatakta oturdu ve bakışlarını çarşaflara dikti.

"Bu dediğini ciddi olarak algılamıyorum. Bu çarşafları çıkarıp dolaptaki krem rengi çarşaflarla değiştirirsen sevinirim, bitanem." Yatağa doğru eğilip yanağından öptükten sonra odadan çıkacaktım ki sesini işittim.

"Ama bu yaptığına hile derler. Sana karşı koyamayacağımı bildiğin için hile yapıyorsun." İşittiğim sözler üzerine kocaman gülümseyerek ona doğru döndüm.

"İşe yarıyor ama bu arada işler bittikten sonra teşekkür olarak daha büyük bir öpücük kazanabilirsin."

"Bunu başta deseydin ya. Hemen kalkıyorum, karım. Krem çarşaflardı dimi?"

"Evet, kolay gelsin." Yüzümdeki gülümsemeyle mutfağa gidip mutfaktaki kalan birkaç işi hızla hallettim.

Mutfaktan çıkıp yatak odasına gittiğimde dudaklarım şaşkınlıkla aralandı.

"Kürşad!" Seslenişim üzerine Kürşad banyodan çıkarak yanıma geldi.

"Ne oldu? Ah, güzel yapmışım dimi? Öpücüğümü alayım." Bana doğru uzandığında koluna bir tane geçirerek çatık kaşlarımla yüzüne baktım ve yatağa doğru ilerledim.

"Allah aşkına bu ne? Bu çarşafın bir kenarı neden bu kadar uzun diğer kenarı neden bu kadar kısa? Ayrıca çarşaf niye aşağıya doğru sallanıyor? Yastıkların şekli neden kaymış?" Ellerimi belime yerleştirip ona bakmaya başlayınca yüzündeki şaşkın ifadeyle bir yastıklara bir bana baktı.

"Çarşafın kenarı simetrik olarak eşit olmalıydı haklısın. Yastıklara da fazla güç uyguladım herhalde içindeki elyaflar kaydı." Ciddi bir ses tonuyla söylediği sözler üzerine kendimi tutamayarak gülmeye başladım.

"Ya ama ben sana kızamıyorum bile. Neyse sen yastıkları düzelt ben çarşafı hallederim."

Sessiz bir şekilde dediklerimi yapmaya başlayınca bende çarşafı düzeltmeye başladım.

Aşkın Kokusu:BARUTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin