Tanıtım

24.4K 736 165
                                    

Adı: Kim Namjoon

Lakabı: "Monster"

Rütbesi: Başkomiser

Asabi kişiliği, kendi kurallarını uygulayışı ve kötü insan ilişkileri yüzünden yalnız bir hayata sahiptir ama bu durumdan şikayetçi değildir. Yalnız olmayı sever. Teşkilatın kötü çocuğu olarak nam saldığı halde herkes onun üstün yeteneklerine hayrandır. Genç bir başkomiser olması ve dillere destan kötü karakteri yüzünden ortaksız çalışmasına rağmen teşkilattaki en çok suç çözme oranına sahip insandır. Gerçete tam bir yaramaz çocuk olmasına rağmen adığı görevlerde tam bir canavara dönüştüğü için ona Monster denilmeye başlanmıştır. Bir operasyonda dinlediği tek kural içgüdüleridir. Üstlerinin hem gurur kaynağı hem baş belası olan bu asi çocuk bir ortakla çalışmaya alışabilecek mi? 

Adı: Kim Chanmi

Lakabı: "Çita"

Rütbesi: Komiser 

Akademide bile üstün yetenekleriyle herkesin dikkatini çeken genç kız akademiden ayrıldıktan 2 yıl sonra çeşitli birimlerde çalışmış ve yetenekleriyle kısa zamanda komiser rütbesini almıştır. Sonunda hayallerindeki birime Cinayet şubeye geçmeyi başarmıştır. Geniş görüş alanı ile olay yerinde farkedimeyen küçük delilleri bile bulabilmesi, üç boyutlu düşünme yetisiyle olaylara dair gerçekçi teoriler üretebilmesi ve hızlı koşması nedeniyle teşkilatta herkes ona çita der. Bir çita gibi gözüne kestirdiği avın kurtuluşu yoktur. Herkes onun Monster'a bir gün bile tahammül edemeyeceğini düşünse de kimse içindeki psikopatla tanışmamıştır. Cesetlerden hoşlanan çita Monster'ı ikna edip ortağı olarak kalmayı başarabilecek mi?

Efsane İkiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin