Bölüm 6

6.1K 531 33
                                    

Chanmi diğerlerinin yanından ayrılır ayrılmaz, Adam Rogers hakkında en doğru bilgileri alabileceğini düşündüğü yere gitmişti. Evlerinin olduğu site aynı tip villalardan oluşan, aynı tarz insanların yaşadığı bir yerdi. İlk olarak konuşmak istediği kişi kesinlikle Bayan Rogers değildi ama yine de güvenlikten Bayan Rogers'ın en yakın arkadaşı ile spor salonunda olduğu fikrini almayı başarmıştı. Önce çevredeki evleri gezip Adam Rogers ve ailesi hakkında bilgiler toplamak istemişti. Evlerine en yakın olanı Robin Rivera'nın eviydi. Prestijli bir gazetenin yayın editörlüğünü yapan genç kadın 28 yaşında fazlasıyla başarılı biriydi. Aileden kalma bir zenginlik ve tek çocuk... Başarılı olmasına rağmen yine de çok fazla arkadaşı yoktu. Anlatılanlara göre konuştuğu tek aile Rogers ailesiydi ve bir dernek yemeğinde tanıştığı Daphne Rogers tek ve en yakın arkadaşıydı. Evlerini sadece bir çit ayırıyordu. Chanmi bir sonraki en yakın eve gitmişti. Yaşlı bir çift sanki biriyle konuşmaya açtılar ve yaşlı olmanın verdiği bir alışkanlık mı emin olmasa da Chanmi tüm gün komşularını gözetledikleri fikrine kapılmıştı. Bayan Torres ona bi fincan çay vermeye zorlamış ve bahçede oturup malum eve bakarak gözerinde onaylamaz bir ifayle anlatmaya başlamıştı. "Ah ne duydunuz bilmiyorum ama o ailenin medyada iyilik meleği olarak tanıtılması çok yalnış çok" demişti. Bu sözle kesinlikle Chanmi'nin ilgisini çekmişti yaşlı kadın. Bir süre sonra sohbetlerine eşi de katılmıştı ve o da en az karısı kadar anlatmaya meraklıydı.

-Neden böyle düşünüyorsunuz Bayan Torres?

-Ah küçüğüm bazen şu duvarlar her şeyi saklar sanırız ama aslında insanların sırlarını ortaya dökmeye hazır beklediklerini yıllar sonra öğreniriz. Biz bunu öğrendik. Ne zaman eşimle akşam yemeğinin ardından yürüyüşe çıksak o evin ağırlığı üzerimize çöküyor. Dışarıda birbirine bağlı mutlu bir aile rolü oynuyorlar oysa aslında olanları hiç kimse bilmiyor.

-Peki sorun ne? Bay Rogers mı?

-Değil mi? Herkesin aklına ilk o geliyor olmalı. Çünkü kimsesiz çocuklara yardım eden, yılın annesi ödülünü almış, sadık eş Daphne Rogers kesinlikle kötlük barındırmıyor gibi görünür.

-Bir şey mi biliyorsunuz Bayan Torres?

-Size bir şey sorayım çocuğum bir adam neden kendi evinde aylarca kalmaz? 

-Başka bir ilişkisi vardır?

-Ah Adam öyle biri değil. O adam kesinlikle ne hata yapmış olursa olsun evlilik akti geçerliyken eşine bunu yapmaz.

-Öyleyse Bayan Rogers mı?

-Kim olduğunu bilmiyorum ama genç bir adamın peşinden koştuğunu gözlerimizle gördük. Aslında duyduk desem daha doğru olur.

-Biraz daha açar mısınız?

Bay Torres gözlüklerini çıkarıp masaya koymuştu. Ellerini masanın üzerinde birleştirip Chanmi'ye baktı ve o devam etti.

-Birkaç kez telefonda yalvaran sesini duyduk. Daphne çok güzel bir kadındır, yaşından oldukça genç durur ve yıllardır bizler  onun bir ilkişkisi olduğuna neredeyse emindik. Ama bunu Adam'a söylemeye haddimiz olmadığını düşündük hep. Ama bir gece kavgaları yüzünden hepimiz dışarı fırlamıştık. Bu yakınlarda Robin ve bizim evimiz var biliyorsun ama diğer komşular bile bağırışlara gelmişlerdi. Kalabalık toplanana kadar Adam'ın haykırışları kulağımda hala.

-Ne diyordu Bay Rogers?

-"Senin neredeyse yarı yaşın kadar biri o. Hiç mi gururun yok! Onursuzluğunun lekesini üzerimize bulaştırmaya nasıl cüret edersin?!" diyordu.

-Yardım etmek için gittiğimizde Adam neredeyse Daphne'ye vurmak üzereydi. Her zaman müşvik biri olmuştur Adam ama o gün kesinlikle öfkeyle yanıyordu. Robin araya girmese neler olabileceğini düşünemiyorum bile.

Efsane İkiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin