Medyayı dinleyerek okuyabilirsiniz
Ben öyle yapıyorum :)"Finn, lütfen telefonunu aç!"
Çıplak ayaklarla ıssız yollardan koşuyordu. Üstünde pudra renginde elbisesi vardı, saçları darmadağan olmuştu. Gözlerinden akan yaşlar yağmurla karışıyordu.
Elinde telefonu ile sevdiğini arıyordu.
Tek güvendiği, ona sevgiyi öğreten kişiyi arıyordu. Ne yazık ki hiç kimse cevap vermiyordu.Ayakları koşmaktan perişan olmuştu fakat yinede durmadı, onu bulana kadar, ona kavuşana kadar durmayacaktı.
Çıkmaz sokağa girdiğini anlayınca çığlık atma isteği uyandırdı.
Duvara yavaş yavaş yürümeye başladı. Sırtını duvara yaslayarak yere çömeldi.
Ellerini saçlarına geçirdi."Nerdesin finnie, nerdesin?"
Sesi çıkmıyordu bile, sadece ses tellerinin titrediğini hissetti.
Yüzünün belli noktaları soğuktan kıpkırmızı olmuştu fakat üşümüyordu, soğukluğu hissetmiyordu. Ölü gibiydi, nefes almaya çalışan bir ölü.
Bir ses işitti. Sanki uzaktan yakına geliyordu. Kafasını kaldırdığında, birisinin kendisine doğru koştuğunu gördü. Gözleri çok bulanıktı, bu yüzden her yeri simsiyah görüyordu.
O kişi önünde dikildiğinde, hiç bir şey yapmadı. Oda önünde çömeldi.
Uzun parmaklı Elleriyle, genç kızın ellerini tuttu. O kadar sıcaktı ki elleri yanıyor gibiydi fakat bu hissi sevmişti, sanki ilk defa sıcaklığı tatmıştı.
"Gözlerini sakın kapatma. Bana bak"
Gözlerini açamıyordu. Soğuk onu elegeçirmişti. Dudakları donmuştu.
Genç oğlanda yapabilceği en iyi şeyi yaptı.
Dudaklarını onun kine bastırdı.
Hem oğlan, hemde kız gözlerini sımsıkı kapamıştı. İkisininde dudakları yanıyordu. Kızın vücuduna yayılan sıcaklık kendisine gelmesini sağlıyordu.Yavaş bir şekilde çekilirken gözlerinide yavaşca açıyorlardı.
İkisinde gözleri buluşmuştu. Sadece birbirlerine bakıyorlardı. Nefesleri yüzlerine geliyordu. Oğlan'ın elleri hala genç kızın yanaklarındaydı.Ani bir haraketle kıza sarıldı. Kollarıyla sımsıkı onu tutuyordu. Bir daha onu kaybetmek istemiyordu.
______________________________________
[Bir piçlik yapıp bunların hepsinin aslında bir rüya olarak gösterecem. Akajjssjsj]
ŞAKA! tmm qomih diyıl, bileyorem
Nys bys.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm not Normal /F. W.
Fanfictionbeni en iyi anlayan dostum, wolfie. seni kaç kere aradım ama açmadın acaba şu an ne yapıyorsun? Geleceğine söz vermiştin. yoksa şuan onun yanında mısın? umarım bu mesajı görürsün. sevgililerle LİA. Temmuz 2018 sıralamada: finnwolfhard #1