12

1.6K 118 16
                                    

Gözlerini açtığında kendisini yatakta buldu ama odasında değildi. Finn'in odasındaydı.

Dün olanları yarımyamalak hatırlıyordu. Belki bir rüya olabilirdi ama çok inandırıcı bir rüya.

Saçları nemliydi. Üstünde bacaklarına kadar kapatan bir t-shirt vardı.
Finn'in t-shirt idi.

Yataktan kalktığında etrafa bakındı sonra yavaş adımlarla odadan dışarıya çıktı.

Aşağı indiğinde salona geçti. Gördüğü ile bir o kadar şaşkın ve tepkisizdi.

Koltukta uyuya kalmış bir finn vardı.

Onunda kıvırcık saçları dağılmıştı. Pantolon ile uyumuştu fakat neden koltukta uyuya kalmıştı?

Yanına geldiğinde yanağına bir öpücük kondurdu.

Gözlerini araladığında direk lia'yı gördü. Onu gördüğünde gülümsedi ve koltuktan doğulup ikiside koltuğa oturma pozisyonu aldı.

"Günaydın finnie. Neden koltukta uyuya kaldın, sorabilir miyim?"

"Sanada günaydın. Uyku tutmadı, bende koltukta uyuya kalmışım"

"Dün gece ile ilgili bir şey hatırlıyor musun?"

"Sen hatırlıyor musun?"

"Ben... Bilmiyorum"

Yalan

"Ben hatırlıyorum"

"Ne peki?"

Bunu tedirgin bir şekilde sormuştu. Eğer o olanları hatırlıyorsa, her an bayılabilirdi.

"Sen ve ben bir baloya gitmiştik, sonra sen biranda ortadan kaybolmuştun. Neden?"

"Ş- şey boş ver. Sen anlatmaya devam et"

"Peki. Ben seni her yerde aradım ama telefonumun şarjı bitmişti. Dışarıya çıkıp seni armaya başladığımda seni gördüm, yerde oturuyordun. Donmak üzereydin. Bende seni..."

"Evet?"

"B- bu kadar"

"Ne? Nasıl?"

"H- hatırlamıyorum"

Hatırlamıyorum?
Bunu söylerken gözlerini kaçırıyordu. Bana yalan söylüyordu. Ama neden? Bunda ne vardı ki?
Neden bundan kaçıyordu? Ben olanların hepsini hatırlıyorum ama finn bana bunu söylemiyordu.
Neyden korkuyor olabilirdi?

I'm not Normal /F. W.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin