"Finn, bunu yapamam!"
"A- ama neden?"
"Arkadaşıma ihanet etmek istemiyorum!"
"Kim?"
"Kim olucak? Lia. O seni seviyor. Hiç düşündün mü onun duygularını? Ama sen onu kalbini kırdın. Hemde çok"
"B- ben böyle olsun istemedim"
"Ama yaptın! Gerçekten nasıl bu kadar kör olabiliyorsun?"
"Ben bilmiyordum... Biz çocukluktan beri arkadaşız, samimiyiz. Ben neden böyle oldu bilmiyorum. En iyi arkadaşınla sevgili olmak... Çok tuhaf. O yüzden yapamam"
"Aferin seni salak! Bakalım onun kalbini nasıl taamir edeceksin, merak ediyorum"
"Artık umrumda değil! Ben seni seviyorum!"
"Saçmalama! Sen ne dediği'nin farkında mısın? Böyle bir şey asla olmayacak! Bence sen biraz düşün!"
Hızla yerinden kalkıp arkasına bakmadan yürümeye başladı. Finn ise hiç bir şey yapmadan orada oturuyordu. Ne yapacağını bilmiyordu.
Ayağa kalktı ve etrafına bakındıktan sonra eve doğru yürümeye başladı.
Eve vardığında anahtarını cebinden çıkartarak kapıyı açtı, içerisi karanlıktı.
Mutfağa girdiğinde lambayı açtı ve masa'nın üzerinde bir kaç çikolata ambalajları vardı. Finn onları görünce daha kötü oldu. Hemen lia ile konuşması gerekiyordu.
Odasına baktığında yoktu, diğer odalarda da görememişti.
Tek yer tuvalet kalıyordu. Kapısını açmaya çalıştı ama açılmıyordu. Bir kaç dakika sonra seslenmeye başladı.
"Lia! Orda mısın? Lia!?"
Umarım düşündüğü şeyi yapmamıştır diye umuyordu. Biraz daha zorladı.
Sonra'dan kapı'nın kendiliğinden açıldığını gördü.
Kapıyı açan'nın lia olduğunu fark etti.
Saçları ve üstü ıslanmıştı,
burnu ve gözleri kızarmıştı.Finn ise derin bir nefes verdi ve lia'ya yaklaşarak sımsıkı sarıldı. Ellerini lia'nın saçlarında gezdiriyordu.
Gözlerini kapattı.Lia da sadece göz yaşı döküyordu. Buna ramen finni asla bırakmayacakmış gibi sarılıyordu.
"Sana bir şey olucak diye çok korktum"
"Olucaktı ama yapamadım"
Ağlayarak zar zor konuşmaya çalışıyordu.
"Bir daha sakın böyle bir şey yapma"
"Bunu neden yapmak istediğimi biliyorsun"
"Sana yaşattıklarım için özür dilerim. Bir daha asla seni bırakmayacağım"
Ayrıldıkların da ise ellerini lia'nın yanaklarına koydu ve daha önce yapması gereken şeyi yaptı.
Dudaklarını, lia'nın çatlamış olan dudaklarına bastırdı.
Ağlaması daha fazla şiddetlendi fakat dudaklarını çekmiyordu.
Dudakları yavaşca ayrılırken gözleride yavaşca açılıyordu.
"Seni seviyorum lia"
"Bende seni seviyorum finnie"
-----------------------------------------------------------
Bana güzel bir şarkı öneriniz varmı? Pls
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm not Normal /F. W.
Fanfictionbeni en iyi anlayan dostum, wolfie. seni kaç kere aradım ama açmadın acaba şu an ne yapıyorsun? Geleceğine söz vermiştin. yoksa şuan onun yanında mısın? umarım bu mesajı görürsün. sevgililerle LİA. Temmuz 2018 sıralamada: finnwolfhard #1