19

1.5K 98 32
                                    

5 hafta sonra...

Bir kaç günden sonra üniversiteye başlayacaklardı. Aslında bu 2. Seneleriydi ve aynı üniversiteye gidiyorlardı. Buna en çok lia heyecanlıydı son zamanlarda hayatında çok güzel şeyler olmuştu. Onlardan bir tanesi ise finn ile birlikte olmasıydı ve bunu kimse bozamazdı, yani o öyle sanıyordu.

Bugün için lia diğer günlerden fazla hazırlanmıştı. Sonuçta okulun ilk günü diye düşünürken finn tam tersini düşünüyordu, lia'nın bir çocuk gibi davrandığını ve alt tarafı okulun ilk günüydü, bu yüzden abartmaya hiç gerek yoktu.

 Sonuçta okulun ilk günü diye düşünürken finn tam tersini düşünüyordu, lia'nın bir çocuk gibi davrandığını ve alt tarafı okulun ilk günüydü, bu yüzden abartmaya hiç gerek yoktu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Lia'nın kıyafeti)

"Finnie, saçım nasıl olmuş?"

"Aynı"

"Nasıl aynı? Güzel olmamış mı?"

"Olmuş da, bu şortun altı nerde?"

"Tamamı burda işte" diyerek şortuna bakar.

"Fazla kısa olmamış mı?"

"Bir dakka sen kıskanıyor musun?"

"Ne alakası var ya? Neyse hadi gidelim de geç kalmayalım"

"Peki tamam"

Birlikte dışarıya çıtıklarında önlerinde bir araba durar.
Camı açtığında onun jack olduğunu anladılar.

Jack
"Naber gencolar?"

Finn
"Ne oluyor jack?"

Jack
"Nerye gidiyorsunuz? gelin sizi bırakayım"

Finn
"Senin okulun yokmu oğlum?"

Jack
"Aynı yerde okuyoruz ya. Hadi atlayın"

Lia
"Bence binelim yoksa ayakalarımız çıkabilir"

Finn
"İyi, binelim o zaman"

İkiside arabaya bindiklerin de finn öne, lia da arkaya bindi.

Vardıklarında arabayı biryere bark etti.

Jack
"Cehenneme hoş geldiniz, burası son durağımızdır. Yani defolun"

Finn ve lia, jack'in bu cümlesine karşı göz devirerek üçü de birden araba'dan indi.

Etraflarına bakındıklarında bir sürü insan okula giriyordu. Üçüde onlarla birlikte girmeye başladılar.
Okulun ilk günü olduğu için herkes birbirinden asosyal davranıyordu. Sanırım burda olan tek arkadaş grubu üçüydü.

Kafeterya ya girdiklerinde bir masaya oturdular.

Jack
"Üniversite mi, tımarhane mi? belli değil"

Lia
"Hepiniz de ayrı bölümlerde olduğumuz için ayrılacaz. Umarım ilk günümüz şanslı geçer millet. Neyse ben şimdiden sınıfıma gideyim. Görüşürüz" dedi ve sandalyeden kalkıp sınıfına gitmeye başladı.

Jack
"Noluyo lan sizin aranızda?" diyerek sırıttı.

Finn
"Anlamadım?"

Jack
"Bize ne zaman söylemeyi düşünüyordunuz?"

Finn
"Neyi lan?"

Jack
"İlişkinizi diyorum, ne zaman söyleyecektiniz?"

Finn
"Ya yok oğlum öyle bir şey"

Jack
"Benim suratımda salak mı yazıyor? Sevgili olduğunuzu bari bu kadar belli etmeyin"

Finn
"Sakın kimseye söyleme"

Jack, ani bir haraketle ayağa kalkarak 'biliyordum!" diye bağırır ve doğal olarak herkes ona bakar.

Finn
"Napıyorsun lan?"

Jack
"Pardon kanka. Merak etme benden sır kaçmaz"

Finn
"Kaçmasa iyi olur"

Jack
"Ben ne dedim? salak"

Finn
"Bak burdan bir koyucam! Sinek gibi duvara yapışacaksın!"

Jack
"Tamam la şaka yaptım"




I'm not Normal /F. W.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin