Hepsi benim suçummuş gibi hissediyorum. O kızı evime almasaydım bunlar olmayacaktı.
Finn ile ayrı kalmaya dayanamıyorum.
Ayrıldık mı? Küsmüyüz? Artık onu bile anlamıyorum.Bu durumlara göre depresyonum daha fazla yükselmişti ama belli etmemeye çalışıyordum. Kendi evimde dışlanıyormuş gibi hissediyorum.
İlaçlarımı da kullanmamaya başladım. İhtiyacım olan tek şey finn.Ona sarılıp uyumak istiyorum. Saçlarıyla oynamak istiyorum.
Onu öpmek istiyorum.Sanki benim yerime bunları başka bir kız yapıyor. Bunları düşündükce kalbim acıyor.
3. Kişi'nin ağzından...
Lia, odasın'dan çıktığı gibi tuvalete gidiyordu fakat kate'in odası'nın kapısı'nın önünde durdu. Yavaşca araladığında içeride kimse'nin olmadığı fark itti ve içeriye girdi.
Etrafa biraz göz gezdirirken, gözü bir şeye takıldı masa'nın üzerinde 'kate'in günlüğü' yazan bir kitap vardı ve lia 'işte fırsat bu' diyerek eline aldı, nre yazık ki kitabın kiliti vardı.
Bakabileceği her yere baktı ve sonunda çekmece'nin içinden anahtarı alıp kitabı açması bir oldu.
En son yazdığı yeri okumaya başladığında. İçini bir mutluluk kapladı, tabi bir yandan da sinirleri iki katına çıktı.Lia, son hızda aşağı indi. İkisininde koltukta oturduğunu gördüğünde direk yanlarına gittiği anda kate'in kolunda sert bir şekilde tutarak ayağa kaldırdı ve saçını tutarak sarsmaya başladı.
"Seni var ya gebertirim, pislik! Çık git hayatımızdan, çık git!!"
Finnde birande ne olduğunu anlamamıştı oda ayağa kalkarak lia'yı ayırmaya çalışıyordu.
Kate
"Finn, yardım et!!"Finn
"Lia dur! n'apıyorsun?!"Lia
"Geberticem bunu!"Kate'in saçını hızla bıraktı.
Lia
"Bu var ya, günlüğünde senden bahsetmiş! Telefonda bahsettiği hoşlandığı çocuk senmişsin finn, SEN!"Kate
"B- ben"Lia, telrar kızın saçını çekiştirmeye başladı.
Kate
"Ya bırak! Yok öyle bir şey!"Lia
"Kızım gebertirim seni! Sen nasıl pislik bir şeysin ya?!"Finn
"Tamam lia yeter yeter!"Lia
"Sen benim evimde kalıp, giysilerimi giyip, sevgilimi mi ayartmaya çalışıyorsun? Adi pislik!" diyerek suratına tokatı patlattı.Finn
"Tamam lia!"Lia
"Hiç utanmadın mı?"Kate
"Ben bir şey yapmadım!"Lia
"Bak hala konuşuyo, hala konuşuyo!"Kate
"Finn götür şunu! Götür şunu!!"Fin
"Tamam lia sakin ol!"Lia
"Şeytansın sen, şeytansın!"Finn
"Tamam lia, dışarda konuşalım, gel"Liayı sakinleştirmeye çalışırken evin dışına çıktılar.
"Tamam sakin ol ve bana ne olduğunu anlat"
"Ya ne olabilir, o pislik senden hoşlanıyormuş"
"Nerden öğrendin?"
Lia, elindeki günlüğü finn e sert bir şekilde uzattı. Son sayfayı okuduktan sonra kaşlarını çattı.
"Tamam, sen burda dur ve sakin ol. Ben içeriye girip konuşucam onunla"
"Çabuk çıkar onu bizim evden, hemen!"
"Tamam sakin ol"
Finn içeriye girdiğinde kate koltukta oturuyordu.
"Neden böyle yaptın?"
"Ben bir şey yapmadım. Lia'nın kıskançlık'tan gözü dönmüş, anlamıyor musun?"
"Kate, artık yalan söyleme! Günlüğünde açıkca her şey yazıyor. Hem bende fark etmiştim de konduramadım işte. Sen gerçekten bana karşı bir şeymi hissediyorsun? dürüst ol"
"Peki. Bir şey hissetmekten çok daha öte. Finn ben sana aşık oldum. Lia'yı sevdiğin gibi sev istedim"
"Ama sen lia değilsin, olamazsın da. Şimdi senden rica ediyorum lütfen çık git bu evden"
"Ama finn!"
"Kate, çık git dedim!"
Birden ayağa kalktı ve sert adımlarla kapıya doğru yöneldi. O sırada
Lia içeri girmişti.
Kate'de umursamadan hızlıca çıkıp gitti.Finn, lia'nın yanına geldiğinde ona sımsıkı sarıldı.
"Sana inanmadığım için özür dilerim. Ben affeder misin?"
"Sana hiç darılmadım ki. Ama bundan sonra hep bana inanmanı istiyorum"
"Her zaman senin yanına olucam"
Ayrıldıkların da lia'nın dudağına bi öpücük kondurdu.
Böyle yola gel finn sksjsj
Bunu yazana kadar canım çıktı.
Nys bys.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm not Normal /F. W.
Fanfictionbeni en iyi anlayan dostum, wolfie. seni kaç kere aradım ama açmadın acaba şu an ne yapıyorsun? Geleceğine söz vermiştin. yoksa şuan onun yanında mısın? umarım bu mesajı görürsün. sevgililerle LİA. Temmuz 2018 sıralamada: finnwolfhard #1