20

1.4K 87 111
                                    

"Hadi ama finnie, lütfeen!"

"Ben bilmiyorum, kızı daha tanımıyoruz bile"

"Onu sokakta mı bırakacağız? Kalacak kimsesi yok, bizde kalsın bir kaç gün"

"Ya tamam. Bana yavru köpek gibi bakamayı kes"

"Ya çok teşekkür ederim canım!" diyerek boynuna atladım.

Üniversite de tanıştığım bir kızın kalacak kimsesi yoktu ve bende bir kaç gün bizde kalmasını önermiştim. Finn de bunu kabul ettiğine göre artık onu çağırabilirdim.

1 saat sonra...

Geldiğinde kapıya koşarak hızlı bir hamleyle açtım.

"Selam kate"

Kate, uzun boylu, açık kahverengi saçları ve yeşil gözleri olan bir kızdı.

3. Kişinin ağzından...

Elinde sırt çantası ile soluk soluğa kalmış gözüküyordu.

"Sanada selam lia"

"Hadi içeri girsene"

İçeriye adımını atar atmaz etrafa koca  yeşil gözleriyle bakmaya başladı.

Gözleri bir yere takılı kaldı. Lia'da aynı yere baktığında onun finn olduğunu anladı.

"Sizi tanıştırayım. Kate, bu  finn. Finn, bu kate"

"Tanıştığıma memnun oldum kate" diyerek eline uzattı.

Kate ise kafasını sallayarak finn'in uzattığı elini sıktı.

"Kate, istersen sana odanı gösteriyim.
Yukarıya çıkalım"

İkisi yukarıya çıkarken finn, sadece onları izlemekle yetindi.

"Odanı beğendin mi?"

"Evet çok güzel. Ben biraz dinleneceğimde"

"Tabi ki. Sen üstünü falan değiştirince yatarsın"

"Sağol"

Dışarıya çıktığında kate kapı aralığından bakarak lia'nın gittiğinden emin olduktan sorna dışarıya çıktı ve teker teker odalara bakamaya başladı. En sondaki oda'nın kapısını açtığında  ise finn'in odası olduğunu anladı.

İçeriye girdiğinde etrafdaki eşyalarına bakmaya başladı. Duvarda bir kaç tane poster vardı.

Arkasından duyduğu sesle irkildi ve arkasını döndü.

"Kate, burda n'apıyorsun?"

"Şey... Ben lavaboyu arıyordum da, yanlışıkla buraya girmişim, pardon"

"Tamam sorun değil. Lavabo koridorun sonunda"

"Teşekkürler"

Gülümsedikten sonra dışarıya çıktı.

3 saat sonra...

Akşam olmuştu ve herkes odasında uyuyordu.

Kate dışında.

Odasın'dan çıktığıda hertaraf karanlıktı ve biranda gök gürültüleriyle yağmur yağmaya başlamıştı. Kate'de bundan fırsatlanarak finn'in odasında yürümeye başladı.

Neyseki kapısı açık diye düşünerek içeriye girdi. Finn'in yatağına sessizce yaklaştı.

"Finn, finn uyanır mısın?"

Gözlerini araladığında karşısında kate'i gördüğünde birden irkildi ve yataktan doğruldu.

"N'oldu?"

"Ben gök gürültüsün'den çok korkuyorum ve burda ilk gecem olduğu için fazla alışamadım ve acaba... Senin yanına yatabilir miyim?"

Finn, bu cümleyi duyduğun da afalladı.

"Y- yani bilmem ki. Lia'yı uyandırsaydın"

"Onu uyandırmaya çalıştım ama olmadı, zaten fazla da zorlamak istemedim. Tabi senede istemezsen anlarım"

"Yok canım. Benim için bir sorun yok yani yatabilirsin" dedi ve yer vermek için yatağında yana kaydı.

"Çok teşekkür ederim"

Yatağa geçtiğinde ikiside kafasını yastıklarına kafasını koydu.

"İyi geceler"

"İyi geceler"

Finn hemen uyuya kalmıştı.
Kate ise finn'in yüzündü inceliyordu. Onun harika bir detay olduğunu ve bembeyaz teni ile çilleri'nin harika olduğunu düşünüyordu.

'Finn i etkilemek için elimden gelen her şeyi yapıcağım'

I'm not Normal /F. W.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin