Ertesi sabah uyandığımda okula gidip formumu alıp o tehlikeli olan şirket 'Ateş Holding' e gidecektim ama canım hiç gitmek istemiyordu. Mecburen gitmek zorundaydım. Neyse yatağımdan kalkıp rutin işlerimi hallettim. Dolabımın karşısına geçip ne giysem gibi düşüncelere girdim. Çok düşünmeden dolabımdan rastgele seçip aldım. Turuncu, pudra ve krem renklerinden oluşan önü çıtçıtlı kısa elbisemi giydim. Ayaklarıma da beyaz bot ve beyaz çantamı aldım. Takı olarak da kolye ve bileklik taktım. Makyaj için bir eyeliner çekip maskara sürdüm. Dudaklarıma da ten renginden ruj sürdüm. Çok abartmamıştım. Saçlarımı da uçlarını maşa yapıp bıraktım. Komodinin üstünde duran telefonumu alıp evden çıktım. Saate baktığımda daha on ikiydi kahvaltı da yapmamıştım. Deniz manzarasına karşı kahvaltı yapmaya karar verdim. Garaja doğru yürüyüp arabama binip sahile kadar sürdüm.
Kahvaltıyı yaptıktan sonra okula sürmeye başladım. Müzik açtım Yalın-Sesinde Aşk Var çıkmıştı.
Aldım başıma belayı
İlk günden belli biraz delisin
Biraz kendine has
Biraz maceracıAldım başıma belayı
Yüzün ellerin can yakıyor
Gamzelerin
Dert oluyor gidişin
Dert oluyor hemen
DönmeyişinSesinde Aşk Var
Bir ben duyuyorum
Kalbimde taşla yapamam
Biliyorum
Sabah olunca çık gel
BekliyorumArabamı park ettikten sonra okula girdim. Müdürün odasının önüne gelip kapıyı tıklattım ve içeriden 'gel' sesini duydum. İçeriye girdiğimde müdürün bilgisayar başında bir şeyler yaptığını gördüm. Masanın önünde duran kahverengi deri koltukların önüne oturdum.
-''Noldu Alara?'' dedi merakla.
-''Şirket stajı için üniversite formumu almaya geldim.''
-''Evet formun burada hazır.'' deyip formu uzattı. Bende alıp odasından çıktım. Kantine indim kendime kahve alıp masaya oturdum. İki dakika sonra yanıma Begüm, Sarp, Burcu, Mehmet, Azra ve Emre geldiler.
-"Naber esmer bombası?" dedi Mehmet
-"İyidir senden naber?''
Emre kahveleri almaya gitmişti. Sağıma Begüm soluma da Mehmet oturdu. Karşımda da Sarp ve Burcu vardı yine komiklik yapıyorlardı. Emre de tepsiyle kahveleri getirdi.
-"Ee gençler akşam ne yapıyoruz?" dedi Emre.
-"Bugün Duman'ın konseri var oraya gidelim." dedi Begüm.
-"Evet evet gideliim." dedi Burcu.
-"Kızım bir rahat dur be." dedi Sarp
Burcu omuz silkip hepimiz gülmeye başladık. Akşam sahilin orada Duman konserine gidecektik. Yarım saattir Burcu ve Sarp'ın hallerine gülüp durduk. Yerinden kalkarak:
-"Gençler ben kalkıyorum malum şirkete gidip şu formumu vermem lazım." dedim.
-"Ne formu ne şirketi?" dedi Azra
Begüm benden önce hareket edip "Staj için 'Ateş Holding'e gidecek." Ateş holdingi bastırarak söyledi.
Azra, Mehmet ve Emre üçünün ağzından 'oha' kelimesi çıktı.
-"Şaka mı bu?" dedi Mehmet.
-"Maalesef doğru."
-"Ağzını kapat Azra ağzını kapat." deyip eliyle çenesine vurdu Sarp.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ayris
ChickLitAlara: Karahan Holdingin sahibi Bahadır'ın tek ve öz kızı olan Alara 21 yaşında. Üniversiteye gidiyor. Liseden beri çok sevdiği dostu Begüm'le birlikte yaşıyor. Begüm: 21 yaşında. Üniversiteye gidiyor. Lisede en yakın arkadaşı olan Alara'yla birlikt...