"Hva?" Mrs.Thompson og jeg ser forvirret på Brody. Han sitter lent inn mot veggen med det teite, guttete gliset klistret på ansiktet. Som jeg vil slå han nå. Han er så overlegen. Han tror han er kul. Han tror han er alt annet enn det han er. Ugh.
"Hvem er den heldige?" Gjentar han og hinter til ringen til mrs.Thompson. Hun gjemmer den fort bort med hånden. Blikket hennes vandrer rundt i rommet. Hun legger fort merke til at all oppmerksomheten er på henne. Og ringen hennes. Og pappa.
Er det nå hun kommer til å fortelle sannheten. At hun er sammen med faren min? Eller kommer hun til å lyve? Om hun lyver, er det for henne eller meg?
Lyver hun ikke vet jeg ikke helt hvordan klassen kommer til å reagere. Kommer de til å påpeke det med engang? Snakke høyt om det? Eller kommer de til å hviske å sende blikk? Noe inni meg vipper mer mot hviskingen og blikkene. Uansett hvor lite jeg liker det vet jeg de kommer til å ha en reaksjon mot normalt.
Forteller hun sannheten kommer jeg garantert til å miste det. Som om jeg ikke har gjort det fra før av. Om jeg hadde visst hvor mange tårer jeg hadde felt de siste to dagene. Det er helt sikkert mer enn noen har felt i en livstid.
Hun kremter ukomfortabelt. Kommer hun til å fortelle sannheten? Eller kommer hun til å lyve? "Ehm..-" Hun kaster et kjapt blikk ned på meg. Det er noe i øynene jeg ikke klarer tyde helt. Hun river blikket av meg og ser utover klasserommet igjen. "Charles Kingston." Hun biter seg svakt i leppa. "Faren til Violet."
Øynene våre låses i hverandre igjen. Hun ser beklagende på meg. Øynene mine lyner sikkert i dette sekundet. Jeg kan kjenne sinnet i hver eneste kroppsdel. Sinnet har tatt over hele kroppen min. Kontrollen forsvinner i luften. I motsetning til det mrs.Thompson nettopp delte med klassen.
Stillheten som lå over klasserommet for et sekund siden er byttet ut med høylytt snakking. Hele klassen sender blikk i retting mot meg. All oppmerksomheten er på meg. Oppmerksomheten som for noen sekunder siden var på mrs.Thompson. Ikke en eneste person har ikke blikket festet på meg.
Hva er det jeg egentlig føler? Sinnet bobler i årene. Hjertet pumper hardt i brystet. Hodet verker. Tårene svir nedover kinnene mine. Alt er så ukjent. Det er som om alle følelsene blandes sammen, og blir bare et stort kaos. Jeg er et vrak.
Når den høylytte snakkingen sakte demper seg til hvisking blir pusten mer ujevn. Øynene blir vanligere å holde oppe. Det kjennes ut som om all energien i kroppen min blir sugd ut av meg. Alt jeg vil er å lukke øynene mine. Bare i et lite sekund.
"Violet!"
-
-
-
Brody Chadwick spilles av Greyson Dolan
Er en sjanse for at jeg har tatt feil tvilling, men de er helt like så det går bra.
Uansett dette er dagens kapittel. Legger ut nå fordi jeg drar klokka 2 til flyplassen, og jeg kommer ikke frem til Bulgaria før klokken er rundt 10, også skal vi til hotellet og dere skjønner greia.
Dere tenker sikker hvorfor legger du ikke bare ut før 2. For jeg sover alt for lenge til at jeg får tid til det.Så ja, kisses
YOU ARE READING
Broken Heart
RomanceViolet og Jasper er mer forelsket enn noen gang. Forholdet går som smurt, men er de forberedt på alle problemene de kommer til å møte på? Forholdet deres får en test når alt skjærer seg.