2.BÖLÜM•FARKLI

858 113 11
                                    

Merhaba arkadaşlar.Kitabımda ilk bölümler biraz sıkıcı geçecek ama ilerideki bölümlerde bu bozulacak :) 

Eve geldiğimizde yapmak istediğim tek şey odama çıkıp yatağıma uzanmaktı.Daha annem yemeği hazırlıyordu.Hemen odama çıktım.Bugün aldıklarımızı bir köşeye fırlatıp yatağıma uzandım.Dışardan gelen gürültüler yüzünden uyuyamayacağımı anlayınca yataktan kalkıp pencereye doğru yöneldim.Karşımızdaki ev uzun zamandır satılıktı.Demek ki yeni gelen komşular kalıcıydı.Umarım bir önceki komşular gibi zor olmazlardı.Evin bahçesinde küçük sarışın şirin bir kız  koşturuyordu.Sanırsam bizim yaşıtımız birisi yoktu.Annemin seslenişiyle perdeyi çekip aşağı indim.

Yemekte konuşulan konu yeni gelen komşular olmuştu.Annem de benim gibi sadece küçük kızı görmüş.Annemin kimin taşındığını görmemesine şaşırmıştım.Çünkü annemin her şeyden haberi olurdu.Yemekteyken annem ve babam konuşmazlar.Onlara rağmen biz de susmak bilmeyiz.Ama bugün ikimizde sessizdik.Babam sessizliği bozmuştu."Kızlar yarın sizi servis almayacak.Bu yüzden sizi ben götüreceğim.Sabah çok fazla oyalanmayın.Biraz erken okula gideceksiniz." dedi.

Anneme yardım ettikten sonra yukarı çıkmıştım.Biraz telefonumla uğraştıktan sonra yatağıma uzanıp bugün yaşadıklarımı düşündüm.Bu kadar yakışıklı birinin içinden nasıl böyle bir canavar çıkmıştı hala inanamıyordum.Sanırım azıcık minicik hoşlanmıştım.Bu yüzden ona bu davranışını yakıştıramamıştım.Aslında ilk defa birine karşı bir anda bir şeyler hissetmiştim.Önceki sevgilime karşı böyle bir şey hissetmemiştim ama bu farklıydı.Bir daha karşılaşamayacağım bir farklı...

Beren odaya girdiğinde telefonla konuşuyordu."Evet sevgilim" deyince Anıl ile konuştuğunu anlamıştım.Anıl ile altı aydır çıkıyorlardı.Beren'in en uzun süren ilişlisi bu olmuştu.Anıl ile aynı sınıfta olduğumuz için onunla iyi bir arkadaşlığımız vardı.Bu yüzden Beren çıktıklarını söylediğinde en çok sevinenlerden biride ben olmuştum.

Beren gelene kadar ben de telefonumla uğraşmıştım.Beren yanıma geldikten sonra bugün aldıklarımızı poşetinden çıkarıp çalışma masasının üzerine koydu.Oysa benim aldıklarım hala aynı yerine duruyorlardı.Bugün çok yorgundum ve onlarla sabah uğraşırdım.

"Alışverişten geldiğimizden beri çok durgunsun.Bunun nedenini biliyorum.Bence umursama.Zaten bir daha onunla karşılaşmayız bile."Haklıydı.Bir daha karşıma çıkmayacak biriydi.Hem adını bile bilmiyordum.

Hergün geç saatlere kadar oturduğumuz için uykumuz gelmemiştim.Bende kitap okumaya başlamıştım.Ama on dakika sonra canım sıkılmıştı.Beren de Anıl ile mesajlaşıyordu.

Kitabı okumayı bırakıp yatağıma uzandıktan sonra bu senemin nasıl geçebileceği hakkında tahminler yürütmeye başladım.Okul bu sene daha sıkıcı olacaktı.En yakın arkadaşım Irmak bu sene okuldan ayrılmıştı.Bu yüzden kendimi çok yalnız hissedeceğime emindim.Anıl ve Beren çıkmaya başladığından beri tenefüslerde onları yalnız bırakıyordum.Beni de yanlarına çağırıyorlardı ama onun yerine Irmak ile vakit geçirmeyi tercih ediyordum.İkimizde sayısalda okuyorduk.Bu sene derslerimiz biraz daha ağırlaşacaktı.Bunları okul başladığında yeterince düşünecektim.En iyi uyumaktı.Pembe ayıcıklı pijamalarımı giyip yatağıma uzandım.-11. sınıfa geçmiş olabilirim ama hala çocuk gibiydim-"Seren bu sene bizim sınıfa yeni biri gelecekmiş ve kızmış."dedi."Yarın görürüz zaten nasıl bir kız olduğunu.İyi geceler Beren."dedim."Nasıl merak etmiyorsun anlamadım.İyi geceler Seren"

AŞK KAPIDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin