8.BÖLÜM•TOKAT

473 54 7
                                    

Merhaba:)Kitap nasıl gidiyor?Yazım hatalarımı bulmak için tekrar tekrar kitabımı okuyup düzeltmeye çalışıyorum ama hala hatalarım varsa affedin. Bu arada multimediada ilk defa farklı birini göreceksiniz.Bakalım onu beğenecek misiniz?Aslında resmini görünce tahmin etmek zor olmayacak ama kim olduğunu en son sayfada yani metnin sonunda söyleyeceğim:)

Oy,yorum ve eleştirileriniz için teşekkürler :*

"Uykucu Seren uyan artık.Servise geç kalacağız."

"Beren beni rahat bırak bugün okula gelmeyeceğim."

Ben kime beni rahat bırak diyordum ki?Beren beni dürtmekle kalmayıp yatağın üstüne çıkmış,kulağımın dibinde şarkı söylemeye başlamıştı.Bu sese daha fazla direnemeyeceğimi anlayınca"Tamam,çekil yanımdan kalkıyorum."dedim."Hadi kalk,kahvaltı yap.Ben yaptım bile."dedi.Saate baktığımda servisin gelmesine tam beş dakika vardı.Bu süre içinde nasıl hazırlanıp kahvaltı yapacaktım?Hemen kalkıp kıyafetlerimi giyindim.Çantamı alıp aşağı indim.

Servis gelmişti.Koşa koşa servise gittiğimde Ege önümüzdeki dokuzların yanına oturmuştu.Derdi neydi bunun?Bir şey demeyip her zamanki yerime oturduktan sonra Beren"Ege neden oraya gittin?"dedi.Tabi Beren'in hiçbir şeyden haberi yoktu.Ona söylemediğim için bana kızacaktı ama okuldan sonra görüşmemiştik.Ege"Sizi rahatsız etmeyeyim."dedi.Beren de"Ne diyorsun Ege?Kimsenin rahatsız olduğu yok."dedi.Neyse ki Beren benim gibi değildi ikna kabiliyeti çok yüksekti.Ege yerinden kalkınca yanındaki kızlar üzülmüştü.Yanımızdan gitme der gibi bakıyorlardı.Ege yanımıza gelince hemen dışarı bakmaya başladım.

Beren"Dün öğleden sonra yoktun."dedi.

Ege"Evet,işim vardı."dedi.

Ben sorunca beni yeterince laflarıyla dövmüştü ama Beren sorunca işi vardı.Benimle bir derdi vardı bu çocuğun.

Beren"Neyse siz ikiniz konuşun.Ben Anıl'la mesajlaşacağım.Size yetişmeye çalışırım."dedi.

"Müzik dinleyeceğim,konuşamam."dedim.

Beren sessizce"Mutluluktan ne yapacağını şaşırdın galiba."dedi.

"Saçmalama onun yüzünü bile görmeyi istemiyorum."

"Sen kaybedersin Seren"

Ben kaybedermişim?Ege olmadan önce bir kaybım yoktu.Şimdi de olacağını sanmam.

Okula geldiğimizde Ege de bizimle yürümeye başlamıştı.Okuldan içeri girerken kimse konuşmuyordu.Sonunda bu sessizliği her zaman olduğu gibi Beren bozmuştu."Anıllar şurada oturuyor.Biz de oraya gidelim.İkimizde bir şey demeden Beren'i takip ettik.Mert,Anıl ve Selim birlikte oturuyorlardı.Beren Anıl'ın yanına otururken ben de Mert'in yanına oturdum.

"Mert bugün beraber oturalım mı?"

"Selim burada gördün değil mi?"

"İyi de bu beraber oturmayacağımız anlamına gelmez."

"Senin yanında Ege var."

"Onunla oturmak istemiyorum."

"Yoksa yanıma gel demezdin zaten Seren."

"Saçmalama.İlk gün Ege yoktu ama beraber oturmuştuk."

"O gün Selim de yoktu.Selim'i bırakamam."

"Selim senin sevgilin mi bırakamıyorsun şaşkın?"dediğimde gülmeye başlamıştı.Gerçekten saçmalamıştım.

Onların yanından ayrılıp okula doğru yürüdüğümde Beren"Nereye gidiyorsun?"dedi.Arkamı dönüp"Sınıfa."dedim.Bu sırada Ege başka tarafa bakıyordu.Yanlarından ayrılmam onu pek de etkilememişti.

AŞK KAPIDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin