HANDE'DEN MESAJINIZ VAR

286 28 11
                                    

Konuşmaya başlamadan önce bu bölümün yeni bölüm olmadığı için üzgün olduğumu söylemeden geçemeyeceğim.

Bugün söyleyeceğim şeyden hiç memnun değilim doğrusu.Okulların açılması nedeniyle evdeki interneti kapatacaklar.Artık elimden geldiğince telefonumdan yeni bölüm yayınlayacağım.Anlayacağınız eskisi kadar sık yeni bölüm yayınlayamam.Okulların açılması benim için problem değil ama telefonumun akılsız ve ağır olması benim için problem.Bugünden itibaren Wattpad'de kendim için yardım kampanyası başlatıyorum.Ailemin bana telefon alacağı yok.'Hande'ye yardım' yazıp 1111'e sms atabilirsiniz :D

Aslında bu mesajı yarın yayınlacaktım.Çünkü yarın Aşk Kapıda'nın ikinci ayı.Artık aceleye geldi diye hemen yayınladım.Anlayacağınız Aşk Kapıda daha iki aylık bir bebek :D Bebekleri yedirip içirip büyütürler ya burada kitabı büyütenlerde sizlersiniz.Okumanız,verdiğiniz oy ve yaptğınız yorumlarla büyüyor.Banada elimden gelenin en iyisini yazmak düşüyor.

Bana bu mesajı yazacağına yeni bölüm yaz da diyebilirsiniz ama 12.bölümün düzenlemesini yapmamıştım.Onu da bir iki haftaya yayınlarım.Bunu asla ara vermek olarak anlamayın.Aynı düzende devam edeceğim.

Biraz da kitap için konuşayım.Birinci bölümün ayrı bir kitap kurduğunu düşünüyorum.Diğer bölümlere göre okunma sayısı daha fazla diye söyledim.

Neyse bunu bırakıp Seren ve Ege'ye geleyim.Aslında ikisi de daha birbirlerini tanıma aşamasındalar.Seren ondan hoşlanıyor ama aynı şey Ege için söyleyemeyeceğim.Kalbinin kilitli olduğunu birkaç bölüm önce söylemişti.Artık bu kilidi Seren açar mı yoksa Yağmur ondan önce Ege'yi kapar mı ilerleyen bölümlerde göreceğiz.Bir de oynadıkları oyun var.Başarılı olup olmayacaklarını  da göreceğiz.Bunun dışında aile içi problemleri de olacak.

Kitap için diyeceklerim bu kadar.Sizin bana sorunuz varsa sorabilirsiniz.

Şu ana kadar kitabıma şans veren herkese teşekkür ederim.

Vermiş olduğunuz oy ve yazmış olduğunuz yorumlar için de teşekkür ederim.

Bir teşekkürümde bu yazıyı okuduğunuz için.Umarım başınızı şişirmemişimdir. :)

Kendinice iyi bakın :)

AŞK KAPIDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin