Multimedya Seren'in kıyafetleri
Bu sabah annem bizi saat sekizde kaldırmıştı.Pazar sabahı bu saatte kalkmak işkence gibiydi.Bu saatte kalkmamızın sebebi mi neydi?Egeler bize gelecekti hem de ilk defa.Annem bu yüzden bu günlük kendisine yardım etmesi için bir yardımcı bile bulmuştu.Çok abartmıştı değil mi?Alt tarafı okul arkadaşı ailesiyle bize gelecekti.Kraliyet ailesi değil ya.Yaklaşık olarak on dakika içinde herkes kahvaltısını bitirmişti çünkü annem daha fazla zaman tanımamıştı.Kahvaltı yaptıktan sonra herkes bir işle uğraşmaya başladı.
Beren ve ben odamızı toplarken annem mutfağa geçmişti.Akşam için yemekleri kendisi yapacakmış.Bugünlük yardımcısı Zehra Hanım ise evi temizleyecekmiş.Odamızı topladıktan sonra yardım etmek için annemin yanına gittiğimizde bizi yanına almamıştı.
Çok garip bir annem vardı.Canı sıkıldığında bile temizlik yapan birinden bahsediyorum.Hiçbir zaman ona yardım etmemizi kabul etmeyen.Bunun sebebini sorarsınız annem tam bir temizlik hastası.Evimizde yardımcımızın olmama sebebi de bu.Kendinden başka kimsenin güzel temizlik yapayamacağını günde en az on kere söyler dururdu.Gece gündüz de dinlemezdi temizlik konusunda.
Her zaman annemin böyle olmasının sebebinin babamla sık sık kavga etmeleri olduğunu düşünürdüm ama ikisi de aksine bizim yanımızda her zaman hiçbir şey olmamış gibi davranırlardı.Beren bunu hiçbir zaman fark etmezken ben her seferinde fark ederdim.Birbirlerine olan nefretleri artarken bize olan sevgileri de artmış gibi gelirdi bana.
Beren ve ben zevkleri,yedikleri,içtikleri aynı olan ikizlerden de değildik.Dış görünüş olarak da farklıydık.Ben gittiğimiz okula burslu olarak gitmiştim ama Beren ücretli okuyordu.İkiz olduğumuz için böyle olmasını annem istemişti.
Oysa biz aynı odada bile kalmamalıydık ama kalıyorduk işte.Evimizde oda olmadığından değil,annem izin vermediğinden.Nedenini ne Beren ne de ben biliyoruz.Annemin bize bunu söylememesi gerçekten çok saçma.Bence annem bir odanın daha kirlenmesini istemediği için böyle bir şey yapıyordu.
Annem bizi yanına kabul etmediği için biz de odamızı topladıktan sonra oturmaya başlamıştık.Beren bu sırada tabiki Anıl ile mesajlaşmıştı.Ben de odada toplamadığımız bir şey var mı diye bakınmıştım.
"Seren neden oturuyorsun?Bugün ne kadar çok işimiz olduğunu biliyorsun.Önce kalk duş al.Sonra gel kıyafetlerini falan ütüle."
Beren emirlerini yağdırdıktan sonra duş almaya gittim.Beren yeri geldiğimde ablam yeri geldiğinde de bende on yaş küçük kardeşim olabiliyordu.Bazen dediğini yapmadığımda bana kızıyordu bazen de anneme gidip şikayet ediyordu.Böyle de değişik bir kardeşliğimiz vardı.
Aslında Beren'in dediklerini bugün yapmam çok saçmaydı ama duş aldıktan sonra Ege'nin kalbini kilitlediğini ona söylecektim.Çünkü Beren'in bütün hazırlıkları Ege içindi.
Ege'den,
Sema Hanım'ın odama gelmesiyle yattığım yerden doğruldum."Serkan Bey ve Ayşen Hanım salonda sizi bekliyorlar."deyip odamdan ayrıldı.Bana bu akşam katılacağımız şu aile yemeğinde nasıl davranmam gerektiğini söyleceklerine eminim.Aşağı indiğimde annem ve babam kahvelerini içiyorlardı.
Yanlarına oturduğumda babam"Okul nasıl geçiyor?Alışabildin mi?"dedi.
"Evet.Basketboldan tanıdık arkadaşım var.Bir de annemin arkadaşının kızlarıyla aynı sınıftayız."dedim.
Annem babama dönüp"İkisi de birbirinden güzel kızlar.Ege ile aynı sınıfta olmaları gerçekten çok iyi olmuş.Sevgi'nin dediğine göre Seren'in dersleri daha iyiymiş.Hatta Sevgi Ege isterse anlamadığı yerleri Seren anlatsın demişti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK KAPIDA
Teen Fictionİkizler Seren ve Beren 11.sınıfa geçerler.Beren'in hayatı aynı düzeninde devam ederken Seren'in hayatına renk gelir.Yeni biri gibi... Belki okulda,belki on adım uzakta...