5.BÖLÜM•KISKANÇLIK

667 81 20
                                    

Merhaba arkadaşlar.Ben yazıyorum da beğeniyor musunuz,bilmiyorum.Yorum yaparsanız sevinirim:)Bu arada multimediadaki resmi yapan canım arkadaşımın ellerine sağlık.Çok güzel olmuş:)

Okulun ikinci gününde Beren yüzünden servise geç kalmıştık.Servis şoförü Ahmet Amca buna alışmıştı ama onun yerinde olsam Beren'i beklemeden giderdim.Servis yeni gelen dokuzlarla birlikte dolmuştu.Sadece iki kişilik yer vardı.Biri önümüzde oturan dokuzların yanı,diğeri de bizim yanımızdı.Sabahları Beren'in uykusu geldiği için sabah sabah başımı şişirmiyordu.Bu sırada bende müzik dinliyordum ama akşamları dönerken Beren ile konuşuyorduk.Ege okula servisle mi gidecekti acaba?Bizim okula gelseydi şuan bizim serviste olurdu.Yeni gelenlerin hepsi burdaydı.Demek ki Ege bizim okulun ileriside olan okula gitmişti.Buna biraz üzülmüştüm.Yani iyi arkadaş olabileceğimiz için.Bir anda servis durunca herkes meraklı gözlerle Ahmet amcaya bakıyordu.Dışarı baktığımda servise gelen bir adam gördüm."Esen Koleji'ne nasıl gidebilirim?"diye sordu adam.Ahmet Amca da"Üç yüz metre ileriden sağa dönün.Sonra karşınıza okulun tabelası çıkacak..."Ahmet Amca okulu tarif ederken ben kulaklıklarımı yeniden takmıştım.

Okula geldiğimizde gözlerim Ege'yi arıyordu.Belki annesi ya da babasıyle gelirdi.Belki de kendi gelirdi.Beren'e baktığımda onun gözleri de Anıl'ı arıyordu."Anıl şuradaki bankta oturuyor."dedim."Gel yanlarına gidelim.Mert de orda."Yanlarına geldiğimizde Mert'e işaret edip yanlarından kalkmamız gerektiğini anlattım.

Onlardan ayrıldıktan sonra"Arkadaşın bugün gelecek mi?"dedim.

"En son dün okuldayken konuştum.Bugün gelmesi lazım."dedi.

"Selim gelecek mi?"

"Gelecek."

"Yani beni bugün yalnız bırakacaksın."dedim gülümseyerek.

"Seni yalnız bırakmayı istemedizdim ama..."

"Neyse boşver.Sınıfa gidelim."

Ders zili çaldığında herkes sınıfa gelmişti.Sınıfta olanların hepsi tanıdık simalardı.Yeni gelen Efe de yoktu.Keşke Ege burda olsaydı ama bu okula gelseydi çoktan burada olurdu.Ege bizim okula gelse okulu sevmeme yardımcı olabilirdi.Beren'e Ege ile ilgili hiçbir şey söyleyemezdim.Bana kör kütük aşık olmuşsun derdi.

Okulun ikinci günü olduğu için ders programı tam olarak oturmamıştı.Bu yüzdende bu sabah ilk ders felsefeydi.Felsefe öğretmeni sınıfa gelince hemen yoklamayı almaya başladı.Yoklama sırası yine sınıfta olmayan Efe'ye gelmişti."Efe Deniz burada mı?"dediğinde biri kapıyı iki kere tıklattıp içeri girdi.Kapı açıldığında çantamdan kitabımı çıkarttığım için gelen kişinin yüzüne bakmamıştım.Herhalde nöbetçi öğrencilerden birisiydi.Kağıt imzalatmak için gelmiştir diye düşündüm.

Felsefe öğretmenimiz"Efe Deniz sen misin?"dedi.

"Ege Deniz benim."dedi.Bu ses Ege'nin sesiydi.Kafamı kaldırıp baktığımda Ege ordaydı

"Felsefe öğretmenimiz"Numaran 738 mi?"dedi.

Ege de"Evet."dedi.

"Anladım demek ki ismin yazılırken bir yanlışlık yapıldı.Bize kendini kısaca tanıtır mısın?"

"Tabi.Adım Ege.Buraya yeni taşındık.Basketbol oynuyorum.Bu kadar."Bu sırada pür dikkat onu dinliyordum.Tabi sınıftaki kızlarda gözlerini Ege'den ayırmıyorlardı.

"Memnun oldum Ege.Uzun zamanınız var arkadaşlarınla tanışırsınız.Sen istersen şöyle Seren'in yanına geçebilirsin."

Bunu hiç düşünmemiştim.Hayır.Ege benim yanıma gelmesin.Ben yanlış bir şey derdim.Pot kırardım.Ege benim yanıma doğru gelirken arka sıralara doğru bakıyordu.Kızlara mı bakıyordu gelir gelmez?Kafamı çevirip baktığımda Mert'e baktığını gördüm.Mert'in arkadaşı Ege miydi?

AŞK KAPIDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin