Yorum ve oylar için şimdiden çok teşekkür ederim :):)
Bu sabahta her zaman olduğu gibi Beren yüzünden servise geç kalmıştık."Beren acele et."dedikten sonra servise doğru ilerlemeye başladım.Dışarıdan servisin içine doğru bakarken Ege'yi gördüm.Bizim oturduğumuz yere oturmuştu.Üstüne bir de benim oturduğum yere oturmuştu.
"Yerimden kalkar mısın?"dedim.
"İstediğim yere otururum Seren."
"Dün Beren olmadığı için oturmuştun ama bugün var."
Ege bir şey demeden cebinden telefonunu ve kulaklığını çıkarttı.Hem benim yerime oturmuştu hem de beni umursamıyordu.Ben geldikten üç dakika sonra Beren geldi.Ege'yi görünce"Günaydın Ege."dedi.Ege kulaklıklarını çıkarıp"Günaydın.Burada oturursam sorun olmaz değil mi?"dedi.Beren de"Tabiki de olmaz."dedi gülümseyerek.Bir kerede şu çocuğa hayır dese olmazdı zaten.
Aslında dün yaşanılanlardan sonra hala Ege'nin yüzüne nasıl bakıyordum anlamış değildim.Çocuk benimle dalga geçerken ben ona sen bana aşıksın demiştim.Kendimi nasıl da yerin dibine gömmüştüm.Umarım Ege de dediklerimi ciddiye almamıştır.
Okula geldiğimizde Ege bizden önce servisten inmişti.Etrafa birilerini arar gibi bakıyordu.Zaten serviste de yalnızca müzik dinlemekle kalmayıp mesajlaşmıştı da.Ben gözlerimi Ege'den ayırmezken Beren'in gözleri de Anıl'ı arıyordu.Hani bu Ege benim yanımdan ayrılmayacaktı.Yalancı.Yüzüme bile bakmadan yanımdan kaçmıştı.
Beren"Ben Anıl'ın yanına gidiyorum,kantine.İstersen sende gel."dedi.
"Sen git.Gelmeyeceğim."dedim.
Beren ikiletmeden hemen yanımdan ayrılmıştı.Ege ve Mert ortalıkta yoktu.Zilin çalmasıyla hızlıca sınıfa çıktım.Ege'yi orda bulma umuduyla...
Sınıfa girdiğimde Ege ve Mert birlikteydi.İkisini birlikte gördüğüm için sevinmiştim.Yanlarına gitsem mi gitmesem mi karar verememiştim.İkisinin tekrar konuşmaya başladığını görünce yanlarına gitmedim.Herkes sınıfa gelmeye başlayınca Yağmur'un bugün okula gelmemiş olmadığını fark ettim.Yağmur olmasada arkadaşlarının gözleri Ege'nin üzerindeydi.
Bu sırada Ege yanıma gelince"Seninki bugün gelmemiş."dedim.
"Seninki derken?"
"Yağmur'dan bahsediyorum."
"Saçma sapan konuşma Seren.Sana daha kaç kere söylemem gerekir anlaman için.O kız benim hiçbir şeyim.Anlattığımı değil,anladığını söylüyorsun.Bunu bir daha söyleme.O zaman sen de o kız gibi olursun benim için."
İlk defa sesini bu kadar yükseltmişti.Ege'yi gerçekten sinirlendiğimi farkedince susmamın en iyi şey olduğunu fark ettim.Yoksa ben de o kız gibi olurdum ama özür dilemem gerekirdi değil mi?Kimya öğretmeni sınıfa girdikten sonra"Özür dilerim Ege."dedim.Cevap vermeyince"Derslerde konuşmadığımı biliyorsun ama seni üzdükten sonra susamam ki ben.Affettim diyene kadar konuşurum.Gerçekten üzgünüm.Tekrar özür dilerim."dedikten sonra"Özür dilemene gerek yok.Yeter ki saçmalama."dedi.Ege'nin son sözü beni sinirlendirmişti ama kötü bir şey dememek için daha doğrusu saçmalamamak için sustum.
Teneffüs zili çaldığında herkes dışarı çıkarken ben oturuyordum.Ege"Zil çaldı.Kalk hadi."dedi."Sen git ben gelmeyeceğim."dedim."Teneffüslerde beraber olacağımızı sanıyordum.Hem suçlusun hem güçlüsün.Göreceklerin için üzülme.Çünkü bunu istedin Seren."
Aklınca bir de beni tehdit ediyordu.Hem ne yapabilirdi ki?Sınıfta bir tek Yağmur'u tanıyordu.O da bugün gelmemişti ama ben gerçekten aptal sarışındım.Bu çocuğun ağzı dili var Seren.Gider başkasıyla tanışır.Okulda kız mı yok?Ben burada oturup düşünürken zil çalmıştı.
Ege yanıma gelince"Neden bir şey göremedim?"dedim.
"Görünce ağlayacağın şeyi görmeyi neden bu kadar çok görmek istiyorsun?"
"Merak.Ayrıca kendinden bu kadar emin konuşma bence Ege."
"Merak etme Seren."
"Neden böyle bilmece gibi konuşuyorsun?Anlamıyorum."
"Zamanı gelince anlayacaksın.Yorma kendini Seren."
"O zaman ne zaman oluyor Ege?"
Edebiyat öğretmeninin sınıfa girmesiyle bana cevap vermedi.Öğle arasında Beren ve Anıl ile yemekhaneye gittik.Sonra Mert de yanımıza geldi.
Anıl"Kızlar bu hafta sonu okulda basketbol antrenmanımız var.İsterseniz sizde gelin."dedi.
Heyecanla"Ege de gelecek mi?"dedim.Tabi bu sırada Mert ve Anıl gülmeye başlamışlardı.
Mert"Ege olmasa gelmeyeceksin yani?"dedi.
"Nereden çıkarttın?Gelirim tabiki."dedim.
Kimseden ses çıkmayınca"Kaçta geleceğiz?"dedim.
Anıl"Üçte başlıyor."dedi.
Öğle arası olduğunda beri Ege ortalıkta yoktu.Yanımıza da gelmemişti.Bana kızgın olduğu için yanıma gelmesini bekleyemezdim ama Mert ve Anıl'ın yanına gelebilirdi.
Zil çaldıktan sonra sınıfa çıkarken Mert'e sessizce"Ege nerede?"dedim.Beren'in Ege'yi sorduğumu duymasını istemiyordum."Gitti."dedi."Nereye gittiğini biliyor musun?"dedim."Neden sen de mi gideceksin?Sadece ben gidiyorum,görüşürüz dedi."Bir şey demedim.Okula geldiği üçüncü günden neden başka yere gitmişti ki?Bana kızdı diye gitmezdi.Bu gerçekten çok saçma olurdu.
Beren okul çıkışında yine Anıl ile bir yerlere gidecekti.Serviste yine yalnız kalacaktım.Ege de yoktu bugün.Servise doğru ilerlerken Oğuzhan bugün yanıma gelmediği için şanslıydım.Bugün kimse beni kurtaramazdı zaten.Galiba dün Ege'nin sözlerini ciddiye almıştı.Servise bindikten sonra müzik dinlemeye başladım.Eve doğru yaklaştığımızda Ege'yi burada yalnız başına yürüken gördüm.Ahmet Amcaya bugün burada ineceğimi söyledikten sonra koşa koşa Ege'ye yetiştim.
"Ege."
"Ne var?"
"Seni görünce servisten inip yanına geldim."
"Yani."
"İstersen beraber yürüyelim.Neden okuldan erken ayrıldın?"
"Seni ilgilendirmez Seren."
"Neden benimle böyle konuşuyorsun?Bugün seni sinirlendirdim ama bu kadarı fazla değil mi?Gizli gizli şeyler yapıyorsun?"
"Ne yapmamı istiyorsun?Yeni tanıştığım birine her şeyimi anlatmamı mı?Hayatımın bu kadar içinde olduğunu sanmıyorum."
"Peki neresindeyim Ege?"
Cevap vermeyip yoluna devam etti.Ben ise o giderken ona bakıyordum.Ağır sözler söyleyip kalbimi kırdığını farkında değildi.Gerçekten ben kendimi ne sanıyordum?Ege'nin neyiydim?Arkadaşı mı?Komşusu mu?Gözyaşlarıma engel olamıyordum.
Ağlayarak eve geldiğimde annem evde olmadığı için şanslıydım.Odama çıktığımda pencereden dışarı baktım.Annem ve Ayşen teyze Egelerin evinin bahçesinde oturuyordu.Annem beni görmüştü.Ağladığımı görmesin diye hemen gözyaşlarımı silmiştim.El işaretiyle sen de gel deyince perdeyi çekip yatağıma uzandım.Çok geçmeden annem beni aramıştı."Seren Ayşen seni de çağırıyor.Hem Ege de evde."dedi."Gelmeyeceğim."deyip telefonu kapattım.Canım hiçbir şey yapmak istemiyordu.Daha fazla bugün yaşadıklarımı düşünmemem için uyumam en iyisi olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK KAPIDA
Genç Kurguİkizler Seren ve Beren 11.sınıfa geçerler.Beren'in hayatı aynı düzeninde devam ederken Seren'in hayatına renk gelir.Yeni biri gibi... Belki okulda,belki on adım uzakta...