12.BÖLÜM•BEREN'IN YAPTIKLARI

314 26 12
                                    

"Ne,ne duydun anne?"

"Seren bilmezlikten gelme.Ege ile aranızda ne var?"

İşte şimdi ne diyecektim anneme?Aslında bu sorunun soğru cevabı kocaman bir hayır.Ege ile ikimizinde çıkarlarının olduğu sahte bir ilişki ama Beren anneme anlattığına göre hayır diyemem.Evet diyemem.Evet de diyemezdim.Çünkü gerçek olmayan bir şeydi ama annem Beren'den cevabı aldığına göre ikinci şıkkı söylemem daha doğru olurdu.

"Duydukların doğru ama..."dememle annem on yedi senelik hayatım boyunca yapmadığı şeyi yapmıştı annem.O bana kıyamazdı ama bu tokatı atınca hiç de öyle değildi.İlk kez canımı acıtmıştı.

Kafamı kaldırıp kapıya doğru baktığımda babamı görmüştüm.Bunların hepsini duymuştu ve görmüstü.Umarım bir kavgaları da benim yüzümden olmazdı.

Babam"Sevgi ne yapıyorsun sen?"dedi.

Annem de"Sen karışma."dedi.

"Seren bahçeye çık!"

"Hayır burada kalacak."dedi annem.

"O zaman neden tokat attığını söyle."

"Ege ile Seren sevgili olmuş."

"Ben kızımla konuşacağım.Seren bahçeye."

Babamı dinleyip bahçeye çıktığımda çok geçmeden babamda gelmişti.

"Seren ne olduğunu anlat.Annenin dedikleri doğru mu?"

"Biz birbirimiz için böyle bir oyun oynuyoruz.Sahte bir ilişkimiz var."dedim.

"Annem bunu nereden duydu?"

"Beren söylemiş."

"Bekle burada."deyip yanımdan ayrıldı.

Beren ile birlikte bahçeye geldiklerinde Beren bana ters ters bakıyordu.Hem suçlu hem güçlü.Anıl'la altı aydır çıkıyorlardı ve yaklaşık olarak okuldan sonra hergün de buluşuyorlardı ama ben anneme ben anneme hiçbir zaman söylememiştim.Beren ise ilk günden söylemişti.

Babam"Seren'i neden söyledin?"dediğinde Beren ses çıkarmadan etrafa bakındı.Daha sonra babam"Okulda yaşadığınız her şeyi annene anlatmak zorunda değilsin Beren.Ayrıca ikisinin birbirini korumak istemesi çok güzel bir şey değil mi?"

Beren de sessizliğini bozarak"Ama bana geç söyledi."dedi.

Babam da"Bu söylemen için bir neden değil."deyip içeri girdi.

"Seren kızgın mısın?"

"Ne dediğini farkında mısın?"

"Özur dilememi bekleme Seren.Suçlu sensin."

"Anneme Anıl'ı söyleyeceğim."

"Hayır."dedi yüksek sesle.

"Aynı şey Beren."

"Seren Ege sana göre değil."

"Neden Beren?Dünden bugüne ne değişti?Dün Ege bize gelecek diye beni güzelleştirmeye çalışıyordun."dediğimde ses çıkarmayıp içeri girdi.

"Seren ne yapıyorsun burada?"

"Hiçbir şey."dedim gözümün yaşını silerek.

"Ağladın mı?"

Gözlerimi ondan kaçırarak"Hayır,bir şey kaçtı."

"Bakmamı ister misin?"

"Hayır.Ben içeri gideceğim.Görüşürüz Ege."

İçeri girdikten sonra hıçkırarak ağlamaya başlamıştım.Pencereden Ege'ye baktığımda elinde iki defter olduğunu gördüm.Herhalde bana soru falan soracaktı.Bu durumdayken Ege'yi içeri davet edememiştim.

Perdeyi çekip arkamı döndüğümde annemin beni izlediğini gördüm.Ne ara gelmişti ki?

"Ayşen duymadan Efe'den ayrılacaksın Seren."dediğinde bir şey demeden konuşması için bekledim.

"Duydun mu?"dediğinde

"Duydum."dedim.

Annem arkasını dönüp gidecekken"Anne Beren'in..."ayak sesleriyle başımı sola doğru çevirdiğimde Beren'i gördüm.Gözlerimi ondan ayırıp anneme çevirdiğimde annem"Söyle Seren."dedi.

"Eee Beren'in ödevi var.Grup ödevi.Bu haftasonu.Cumartesi."

"Bunu Beren de söyleyebilirdi."

"Unutur diye sen söyle dedi bana."

Annem"Tamam."deyip yanımdan ayrıldıktan sonra koltuğa oturdum.

Beren yanıma gelince"Seren ne yapıyorsun?Ne yaptığını farkında mısın?"

"Senin yaptığını yapıyorum."deyip merdivenlere yöneldiğimde kolumdan tutup"Sakın anneme bir şey söyleme."

Odama çıktıktan sonra yatağıma uzandım.Telefonumun titremesiyle elime aldım.Bilmediğim bir numara beni arıyordu.Telefonu kapatıp yerine koydum.Çok geçmden yeniden çalınca telefonu açtım.

"Kapatıyorum bir daha arıyorsun.Kimsin sen ya?rahatsız etme beni.Bir daha da arama."

Telefonu tam kapatacakken"Ege."dedi.

"Ne Ege'si?Benimle dalga mı geçiyorsun?Hiç komik değilsin."

"Seren benim Ege."

"Ege."

"Evet.İyi misin diye soracaktım ama cevabımı aldım."

"Bugün bize ders çalışmak için mi gelmiştin?"

"Evet ama annemin zoruyla gönderildim desem daha doğru olur."

"Kusura bakma seni içeri davet edemedim ama istersen yarın okulda çalışırız."

"Önemli değil.Bana ne olduğunu söylemeyecek misin?"

"Yarın konuşuruz Ege."

"Önemliyse hemen size gelebilirim."

"Hayır.Acelesi yok."

"Aslında sana biraz önce gelince söyleyecektim ama olmadı.Annem yarın okul çıkışında seni bize davet ediyor.Ben söylersem geleceğini düşünmüş."

"Annem gelecek mi?Ya da Beren?"

"Hayır.Sadece sen geleceksin."

AŞK KAPIDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin