Merhaba şekerler :)Umarım kitaptan ve benden memnunsunuzdur.Ben sizden çooook memnunum.Bu bölümde size iki kitap önermek istedim.Fısıldayan Kalpler,İyiler ve Kötüler.İkisindede kurgu muhteşem.İkisini de Melissmsrl-benim biriciğim-yazıyor.
Bu bölümün sonunda bir de size sorum var :)
Keyifli okumalar :)
Bu sabah telefonumun alarmı çalmadan uyanmıştım.Ellerimi ve yüzümü yıkamak için banyoya gittim.Aynaya baktığımda yüzümde gülümseme oluşmuştu.Rüya falan görmemiştim.Çünkü Egeler de ödev yapmaya gittiğimde uyuyakaldığım gün aklıma gelmişti.Ege'ye rezil olmuştum ama burada sırıtıyordum.Uyuyunca deli dolu uyurdum.Bu yüzden sabahları beni görmenizi pek önermem. O gün öğlen olmasına rağmen Ege bu manzara'ya tanık olmuştu.Bence siz beni uyandıktan sonra görmeyin.
Bugün bizim için yeni bir gündü.Yeni bir başlangıçtı.Bugün Ege ile en başa dönecektik.Yani yeni tanışmış gibi olacaktık.Ege'nin bana böyle bir şey teklif edeceği aklımın ucundan bile geçmezdi.Bunu ne kadar başarabileceğimi bilmiyorum.Onunla şu bir hafta o kadar dolu geçmişti ki hepsini unutup en başa dönmek gerçekten zor olacaktı.
Kıyafetlerimi giyinip çantamı hazırladıktan sonra odamdan çıktım.Bende bu odada ne eksik diyordum?Beren eksik.Bu sessizliği nasıl farketmediysem.Koridorda annemi görünce"Günaydın"dedim.O ise bir şey demeden odasına çekildi.Bir gariplik vardı.Ne garipliği?Babamla kavga ettikten sonraki haliydi.
Aşağı indiğimde Beren koltukta oturmuş telefonuyla uğraşıyordu."Kahvaltı yaptın mı?"dedim.Telefondan gözlerini ayırmadan"Annem hazırlamamış."dedi.Ben bir şey demedikten sonra"Az önce babam da kapıyı çarpıp gitti."dedi.Yanılmamışım.Yine kavga etmişlerdi.
Dışarı çıkıp servis beklediğimizde Ege de yanımıza gelmişti.Ardından servis.Yerlerimize oturduktan sonra Ege bana dönüp"Adın ne?"dedi gülümseyerek."Dalga mı geçiyorsun?"dediğimde"Çok kabasın."dedi.Ege beni şaşırttı.Bence kafasını bir yere vurmuştu."Ben sana yeni bir başlangıç yapmak konusunda evet ya da hayır demedim."dedim."İtiraz etmediğin için evet demek diye düşündüm."dedi.Bir şey demeyip camdan dışarı bakmaya başladım.Okula gediğimizde Beren"Anılların yanına gidelim."dedi.Ege ise beni bir kez daha şaşırtarak"Ben kantine gideceğim.Seren benimle gelir misin?"demişti.Ben de bu teklifi geri çevirmedikten sonra kantine gelmiştik.Kantine gelene kadar konuşmamıştık.
Kantine geldiğimizde"Sen bir yere otur.Ben geleceğim."dedi.
Bir masaya oturup Ege'yi beklerken yanıma hiç beklemediğim davetsiz misafir gelmişti.
"Ben özür dilerim."dedi.
"Özür dilemene gerek yok.Rahatsız etmemen yeterli."dedim.
"Her şey eskisi gibi olabilir Seren."
"Kapat çeneni."
"Yanindaki çocuk yüzünden mi?Sevgilin olabilir ama ayrılırsın hem..."
"Seren'i rahat bırak sevgilisi olduğumu anlamadın mı?"dedi.
Bir an önce işler karışmadan burdan kurtulmak istiyordum ama Oğuzhan'ın daha konuşacağı belliydi.
"Seren seni sevmiyor.Sadece kıskandırmak için böyle yapıyor."dedi.
Saplantı.Buna diyecek başka bir şey gerçekten bulamadım.
Ege"İsteseydi şuan senin yanında olurdu."dedi.Oğuzhan'ın bir şey demesini beklemeden elimden tutup beni arkasından sürükledi.
Kantinden çıktıktan sonra elimi bıraktığında"Biz bugün yeni tanışmış arkadaş olacaktık."dedim.
"Bu engel değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK KAPIDA
Novela Juvenilİkizler Seren ve Beren 11.sınıfa geçerler.Beren'in hayatı aynı düzeninde devam ederken Seren'in hayatına renk gelir.Yeni biri gibi... Belki okulda,belki on adım uzakta...