13.BÖLÜM•EGE'NİN SIRRI

280 15 14
                                    

EGE'DEN


Bu sabah telefonumun alarmı çalmadan uyanmıştım.Elimi yüzümü yıkayıp kendime geldikten sonra bugünün çarşamba olduğunu farkettim.Bunu nasıl unutmuştum.Bugün okula gitmeyeceğim için bir an önce hastaneye gidip rapor almam gerekiyordu.Bu yüzden bu sabah evden erken çıkmıştım.Evden çıkarken Seren'in de evden çıktığını gördüm ama şimdi onunla konuşup vakit kaybedemezdim.Beni görmemesi içi hızlı hızlı yürüdüm.


SEREN'DEN


Sabah uyandığımda Beren daha uyanmamıştı.Dün yaşananlardan sonra ona kızgın olduğum için onu uyandırmadım.Sessizce hazırlanıp odadan dışarı çıktım.Bahçe kapısını da kapattıktan sonra Ege'yi gördüm."Ege!" diye seslendim ama beni duymadı.Acaba Ege neden evden erken çıkmıştı?Otobüs durağına gidince karşılaşacağımızı düşündüğüm için bir daha seslenmedim ama düşündüğüm gibi olmamıştı.Ege durağa gelmemişti.Otobüse bindiğimde telefonum çalmıştı.Arayanın Beren olduğunu görünce cevap vermedim.Daha sonra da "Seren neredesin?" diye mesaj attı.Nasıl da hiçbir şey olmamış gibi davranıyordu.Mesajına cevap vermek yerine kulaklıklarımı çantamdan çıkarıp müzik dinledim.

Okula geldiğimde bahçe her zamankinin aksine sessizdi.Saate baktığımda bugün okula çok erken geldiğimi farkettim.Sınıfa çıktığımda sınıfta da kimse yoktu.Ben de başımı sıranın üzerine koyup uyudum.

"Serencim uyanma vakti geldi."

"Beni rahat bırak Beren." dedim uykulu bir sesle.

"Kızım ben Canan Hocan."

Bir anda gözlerimi açmamla konuştuğum kişinin gerçekten de Beren olmadığını farkettim."Özür dilerim hocam."deyip çantamdan kitaplarımı çıkardım.Biraz geç de olsa Ege'nin bugün okula gelmediğini farkettim.Ege'ye mesaj atsam çok mu yüzsüzlük olur?Yoksa sadece arkadaşız işime karışma mı der?Teneffüs zili çaldığında Mert'in yanına gidip "Ege'nin neden gelmediğini biliyor musun?"dedim.O da"Bilmiyorum." dedi.

Şuan Ege'nin nerede olduğunu öğrenmek için yapabileceğim tek bir şey vardı.Ege'ye mesaj atmaktı.Ya mesajıma cevap vermezse?Hayır hayır Ege o kadar da kaba biri değildi.Tamam mesaj atacağım.Ee şimdi ne diyeceğim?'Ege neden gelmedin?'desem fazla hesap sorar gibi,'Ege iyi misin?' desem bu da hal hatır sorar gibi.Tamam bu sefer buldum.

ALICI:Ege DENİZ

Ege bir sorun yok değil mi?

Neyse ki Ege beni çok bekletmeden mesajıma cevap vermişti.Ben heyecanla ondan cevap beklerken onun yazdığı cevap bu mesajın atılmaması gerektiğini gösteriyordu.

GÖNDEREN:Ege DENİZ

Yok.

Pardon Seren ya sen ne bekliyordun?5N 1K sorularını sen soracaksın Ege de cevap verecek falan mı?Biraz fazla mı hayal kurmuşsun ne?Bundan sonra Ege'ye mesaj atmamaya karar vermiştim.

Aslında bugün Ege'nin okula gelmemesi de iyi olmuştu.Bu sayede çıkışta Egelere gitmek sorunda kalmayıp unuttum diye geçiştirebilirdim.Egelere gitmeyi gerçekten istemiyordum.Çünkü Ayşen Teyze'nin söyleyeceklerinin de anneminkinden farklı olduğunu düşünmüyordum.Tam bu sırada telefonumun titremesiyle gelen mesajın Ege'den olduğunu gördüm.Şaşırmadım da değil doğrusu.Mesajı açtığımda"Seren çıkışta bize geleceğini unutma.Servisten de evin yakınındaki marketin önünde in."Şimdi hiçbir şey düşündüğüm gibi olmamıştı.Ege yine ne işler karıştırıyordu?Daha sonra Beren'in yanıma gelmesiyle bu düşüncelerimi bir kenara bırakarak onu dinlemeye başladım.

AŞK KAPIDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin