La liceu prima zi de scoala ,bobaca fiind si cum este traditia la noi ca cei mai mari sa rada de cei mici ,ei bine asta sa intamplat si acum avand privirea in pamant imbracata cu o pereche de pantaloni negri si un sacou visiniu pe care il detestam si cu emotii in suflet ma indreptam in careu ,unde tot incepe sa vorbeasca un director cam obosit dupa vocea pe care o afisa in fata noastra .
Fiind emotionata si nemancata pentru ca "ce se poate intampla rau? " am inceput sa ametesc si auzind o ultima propozitie a directorului ca bobocei vor inva de dimineata ,un ecran negru sa pus in fata ochilor si nu am mai stiut nimic de mine .Dupa ce mi.am mai revenit un pic am facut cunostinta cu o fata usor speriata de cele intamplate :
-Buna ! Esti bine eu sunt Alya imi spune a cu o voce calma si cu o privire gingasa ,am vazut cand ai lesinat .
-Buna eu sunt Adriana ,imi pare bine de cunostinta ,acum sunt mult mai bine cred ca am lesinat din cauza emotiilor ii spun eu incercand sa o studiez din priviri.Un stil vestimentar foarte aparte imi coloreaza privirea .
Este ceva deosebit la ea spun eu in gandul meu fiind mai directa si vulcanica din fire ma aud pe gura cum imi iese propozitia : -Imi place cum te imbraci !
-Multumesc ! Intri in clasa a 9 -a ?
-Da ! Este asa vizibil ?
-Este vizibil ,ai observat ca doar bobocii sunt imbracatii in uniforma ,pe cand ceilalti sunt exact asa cum au vrut !
-Da ,ai dreptate ,urasc sacoul asta nu inteleg cum directorul are asa gusturi in ce priveste culorile ii spun eu.
-Nici tu nu suporti culoarea visiniu ?
- Se pare ca nici tie nu prea iti place!incep sa zambesc
-O urasc imi, spune ea!
Ne luam la revedere pentru a ne cauta fiecare clasa ei ,dar nu inainte de a.mi spune pe ce profil este.
CITEȘTI
Prinsa intre doua lumi
Teen FictionO fata simpla in fata unui destin maret si imposibil in acelasi timp pe care incearca sa il aibe.Se izbeste de adevar si de multe incercari pe drumul ei spre marea sa dorinta si anume implinirea visului .