-Justin ?Imi promiti ca nu o sa imi faci rau vreodata?Promiti ?
-Promit cel mai solemn pe cuvant de inger !
Se arunca in bratele mele si ma strange foarte tare.
-Aer..!Te rog ..!
-Scuze dar nu imi pot reveni din soc!
-Esti uimitoare,nu uita asta!
-De ce?Nu am facut nimic deosebit!
-Esti o fata matura ,dar cu o minte de copil ,nu ca eu nu as fii!!'Multumesc!'
Adriana pov.
Sare din pat fara vreun pic de frica si isi deschide arpile zburand prin camera de nebun.'E atat de frumos!'
'Stiam draga mea !'
-Sunteti ca parinti vostri ,de aceea voi sunteti cei mai puternici ingeri existenti vreodata,imi spune vocea din camera ,tot la fel de incapatanati ,tot la fel de indragostiti,tot la fel de grijuli.Mi.ati demonstrat adevarata putere a voastra ,rabdarea ,asa ca va las in pace .
-Multumesc ,ii spun soptit .
-N.ai pentru ce ,oricum o sa aveti un moment al vostru .
-Nu imi mai spune ,vreau sa ne surprindem .
-Bine draga mea ,ai grija si de tine si de nebunul care zboara prin camera va las sa va distrati.
-----------------------------------------------------------
-Am gasit haine !Pur si simplu mi.a aparut sertarul in fata ,incredibil era sa ma si lovesc .
-Ce ai patit ,ia.ti mainile de la fata sa te vad.
Imi dau mainile ,si ei bine rad si sar pe el la prpriu si pica in pat pe spate ,de fericire.
-Imi poti explica ce s.a intamplat ?
-Ne.a lasat in pace ,acea voce ,nu o sa ne mai deranjeze.
-E super ! Ai o forta in tine ,poti sa adobori si un mamut daca e nevoie.
-Si eu te iubesc !
-Poftim?Nu cred ca te.am auzit mi s.a infundat urechea!
-TE IUBESC! Nebunul meu! tip ca disperata.
-Mhm ,si eu pe tine ,micuta mea !
-Ce? nu s.a auzit!
-TE IUBESC!
-Asa e mai bine !zic eu fiind castigatoare,dupa ce realizez ca sunt pe el .Ai vrea sa ma ridic?
-Mhm,nu m.am obisnuit plus de asta ,nu esti mai grea decat o durere de aripa !
-Deci ma dau sau nu ?
-Nu ,daca iti place !
-Ma intind pe el ca pe o saltea.
-Sigur nu te starcesc ?
-Nup,esti ca o pana!
-Amuzant esti !Iti aud inima batand !
-Mhm,si ce spune ?
-Ca esti agitat!
'Oare de ce ?Normal ca sunt esti in chiloti si sutien si stai pe mine oare cum pot sa ma simt !'
-Mda..poate ca sunt ,dar e ok .
-Nu te cred !Ti.am citit gandul !Dar sa stii tot nu ma dau !
-Iar scoti limba la mine ?
-Da ,pentru ca am si pentru ca pot!
-Nu o sa o mai ai in scurt timp !
-Poftim?
-Nu mai pofti ca ti se apleaca!
-Mrrr...
-Ce acum si marai ,te transformi in catel sau ce ?
Incepe sa rada de mine fara sa se mai opreasca .
Justin pov.
Intinsa pe mine ,cu acel botic de rata pentru ca am ras de ea .Arata asa de bine !
-Nu vrei sa pui ceva pe tine ,spun dupa cateva minute .
-Mda ,ar fii o idee ca sa nu te mai holbezi la mine.Acum suntem chit !
-Aaa ,iar m.am ars ! Bine ai castigat!
-Asa iti trebuie !
Multumita fiind de victorie dau sa ma ridic dar aripile imi apar si o durere terbila odata cu ele .Ma ard.Nu rezit mult in fata dureri si lesin pe Justin.
O vad pe micuta mea cum incearca sa se ridice dupa mine ,apoi se prabuseste odata ce ii apar aripile.
-Adriana!Adriana!
Nimic ,a lesinat si incepe sa arda atat de tare incat mi se inroseste si mie pilea ii pun mana pe aripi ,iar ea incepe sa strige usor.
-Justin ,e o prostie ,nu ma atinge o sa arzi si tu !
-Nu e ,lasa.ma sa te ajut !Te rog !
-Lasa.ma asa si pleaca!
-Of,of of ce copiii slabuti sunteti ,ce s.a mai intamplat acum ?Wow da ce priveliste avem aici ?
-Taci din gura ,ajuta.ma defapt ajut.o !
-Nu pot ! Dar pot sa te ajut pe tine !
-Cum asa ?
-Ea sta pe tine si frige mai ceva decat o falacara,daca vrei o pun pe pat ,fara sa ii fac nimic !
-Ar fii bine !Iti multumesc ! ii spun dupa ce o vad in siguranta .
O intorc cu fata la mine si vad cat de imbujorata este la fata .
-Doar cu atat te pot ajuta ,restul nu mai e problema mea .
-Doar nu pleci ?
-Am facut o promisiune tinerei regine ,o sa ma tin de ea , tu gaseste calea ,sa o linistesti ,nu e greu e ceea ce te calmeaza pe tine.
E ceea la ce ma gandesc ?
-Din pacate nu va pot citi gandurile dar da ,apropo ca sa nu te arzi ai un jackuzi plin cu apa si gheata duceti.va acolo si o sa fie bine .
-Mersi !
-Acum ca s.a rezolvat ma duc la treaba mea ,sa nu o supar pe regina!
O iau pe brate ,ca si mai demult in stil mireasa ,si imi deschid aripile ca sa ajung la acel jacuzii ,imi teleportez hainele pe pat sa nu le ud si imi strang aripile atunci cand sunt deasupra jacuziului .
O las sa ajunga la cea mai mare adancime si cand vad ca incep a iesi bulburuci ma scufund si incep sa o sarut atat de tare incat apa care era odata atat de rece devine foarte fierbinte ,nu mai am aer si totusi continui sa ii dau ei prin acel sarut tot cea ce am eu in plamani ,ca un peste intr.o ciorba pusa la fiert asa ma simt.Isi deschide ochii intr.un final si ma impinge la suprafata dar nu cedez ,pana cand nu stiu ca este iar la temperatura normala ,apoi mergem la suprafata ,respiram sacadat ,mai mult eu decat ea dar e mai bine asa si urmeaza cearta bineinteles....
-Ce a fost in mintea ta ?Daca nu ma trezeam la timp ? Daca mureai fara aer din cauza mea?
-Ma vezi cumva mort ?Eram constient sa stii de ceea ce faceam .
-Deci erai constient daca mureai ?
-Desigur ,cauza scuza mijolacele.Ce.a fost aia?
-Nu stiu ,dar cineva e in pericol ,un inger ,cred ,dar daca noi doi suntem bine ,singurul inger estea cel care a inchis poarta ramas.
-Hmm,ma scuzati de intrerupere porubeilor ,dar Inger ,deja este adormit ...
-Cum adica adormit ?
Uscati.va si imbracati.va dupa o sa va arat niste imagini ,apopo nu mai tineti aripile ascunse aici ,pentru ca altfel se va intampla ceva rau cu voi ,bine?
-Bine! Dam amandoi din cap
-Dar cum o sa incapem amandoi in patul ala cu aripile ?
-Mmm ,puteti sa le. faceti mai lejere sa le transormati intr.o pelerina ,rochie ,sau arpi de fluture nu se simt si nici nu sunt foarte mari .
-Cum facem asta?-Rostiti cu voce tare ceea ce va doriti !
-Ce sunt cu furnicaturile astea care apar mereu
- Avand in vedere ca foarte mult timp nu ati mai stat amandoi ,asa se intampla ,ar fii bine sa profitati ,plec acum regina mea ca sa nu te supar!
CITEȘTI
Prinsa intre doua lumi
Teen FictionO fata simpla in fata unui destin maret si imposibil in acelasi timp pe care incearca sa il aibe.Se izbeste de adevar si de multe incercari pe drumul ei spre marea sa dorinta si anume implinirea visului .