Justin cel orb .

19 2 0
                                    

Orele s.au terminat relativ repede ,ma trantesc in pat dupa o zi obositoare de munca si incep sa ma gandesc la cliseul cu care a inceput o poveste intreaga ,ma refer la faptul ca l.am cunoscut pe Justin picand efectiv in bratele lui ,mi se pare un pic ironic si parca scos dintr.un film ceva de genul comediei romantice ,mi se pare foarte ciudat ,dar m.am obisnuit cu ciudatenia ,asta oarecum des intalnita in jurul meu ,mi se pare vliseic pana si faptul ca am lesinat iar el m.a urmarit pana in statie .
Firul gandului mi se intrerupe atunci cand mama mea ma cheama la masa.Nu prea aveam pofta de mancare asa ca ma jucam mai mult cu furculita in farfurie.
-Si cum a fost la liceu azi ?
- A fost destul de bine ,exceptand ora de fizica si chimie !
Tata incepe sa rada..
-De ce razi ?
-Cand eram la liceu nici eu nu ma descurcam la orele astea ,dar atata timp cat treci nu este o problema .
-Nu ma las chiar atat de jos ! ii spun eu cu o seriozitate in voce.
-Stiu asta scumpo ,avem asteptari de la tine  ,pentru ca stim ca poti multe !
-Multumesc pentru incurajari.
Acum ma scuzati spune tata in timp ce se uita la telefonul vibrand .Acesta are multa treaba ,fiind un doctor renumit ,mama este procuror,si intodeauna muncesc din greu.
Pentru binele meu si al fratelui meu mai mic .
-Ma duc in camera mea ,mami.
-Bine,nu vrei sa vorbim amandoua?
-Despre ce anume? intreb curioasa
-Despre faptul ca esti incordata ,stresata si suparata.
-Nu ,nu sunt ,poate doar un pic stresata din cauza acomodarii grele cu liceul, colegii ,profesori si obosita din cauza orelor dar nimic mai mult .
-Bine ,atunci .
Ma duc in camera mea si imi fac temele dar cu gandul in alta parte ,ma uit la calculul tocmai facut 2+3=6 bineinteles intr.un exercitiu mai complex nu va imaginati ca adunarea o fac la liceu desi parea amuzant si foarte relaxant in mintea mea acest lucru.
Imi fac un dus si ma pun la somn dupa cateva minute adorm si ma trezesc pe un pat de un alb imaculat camera fiind la fel ,in acea clipa usa se deschide si raman imietrita.Un inger extrem de luminos si zambitor se apropie de mine cu o tava in care era o pana la fel de stralucitoare ca aripile lui.
-Ia aceasta pana si pastreaz.o sa iti aduci aminte ca mereu te veghez!
-Multumesc ,dar pentru ce imi daruiesti acest lucru ?
-Ai un suflet bun ,si pe viitor va fii la fel ,sa nu te schimbi .
-Multumesc ! spun destul de ciudat in timp ce ma uitam la el .
-Acum trebuie sa plec ,va trebui sa te trezesti o sa iti sune alarma incurand.
Siii... da imi suna alarma la telefon ,ca in fiecare dimineata,doar ca nu era o dimineata obisnuita pentru ca ma trezisem cu o pana cu adevarat de un alb imaculat in mana si imi dau seama de visul pe care l.am avut ma imbrac pe graba imi fac ghiozdanul si un sendvis si plec la scoala.
Acolo sunt acaparata de niste mamuti:
-Buna ,boboaco! Ce faci ?
La cum a spus nu l.am bagat in seama si mi.am vazut de drumul  meu spre clasa dar acesta se pune in fata mea.
-Am spus buna!
- Te rog sa ma lasi sa trec !
-Aaa deci pana la urma poti vorbi!Nu ma dau !
- Si de ce mai exact ?
-Noi avem ceva de vorbit cu tine .
-Dar eu nu am ce sa vorbesc cu voi ,asa ca va rog sa ma scuzati incerc sa ma strecor printre mamuti dar acestia nu se dau la o parte .
-Bine ,uite ce e ,eu chiar intarzii la ora,asa ca spune repede ce ai de spus .
-Mai esti si grabita .
- Da in momentul asta sunt grabita si nervoasa .
-Pai poate te calmez eu ...
Se apropie de mine sa ma sarute dar in acel moment ii dau o palma de toata frumuseteade ii inrosesc obrazul .
-Bun ,deci asa!Te crezi puternica ???
-Las.o in pace Alex !cand ma intorc cu privirea era nimeni altul decat Justin.
Ma desprind din manile mamutilor si alerg in bratele lui si il starng tare.
-Vorbim mai incolo ,acum du.te la ora !
-Multumesc !
Justin pov.
-Cea fost in capul tau Alex sa vrei sa o saruti ?
-Ma distram si eu cu micuta ta ,nimic mai mult .
In acel moment in care fierbeam de nervi ,ii dau o palma .
-wow ... toti baieti de odata !
-Se vede ca...

Prinsa intre doua lumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum