Niciun raspuns ,ma dau batuta ,nu o sa imi raspunda ,am incercat sa dau de el acasa nici-o urma am incercat sa il sun ,parintii lui nici nu stiu ca macar au un fiu .M-am saturat sa stau atata timp pe pamant deja a trecut o lună de cand nu am mai vizitat cerul nori si nu mi-am mai vazut aripile ,azi voi pleca definitiv de pe pamant si voi locui in cer unde cred ca imi este mai bine ,stiu ca imi va fii foarte greu fara parintii mei ,dar stiu la fel de bine ca trebuie sa ma vindec ,iar aici nu o pot face ,si asa puterile mele au crescut imi dau seama ,dupa cat de greu pot sa le ascund .Odata stiu ca eram in baia fetelor si mi-au aparut aripile mai impresionante ca niciodata ,m-am panicat avand in vedere ca urma sa vina cineva asa ca ,m-am fortat atat de tare incat am inceput sa plang de durerea provocata si extenuata in ziua aceea am lesinat ,ce mi s-a spus a fost o cadere de calciu .
In seara asta stau in camera mea stiind ca asta este solutia cea mai buna.
Cina a decurs normal ,iar la sfarsitul acesteia imi iau ramas bun de la familia mea iubita puapandui pe fiecare in parte.Acestia se uită mirati la mine si îi chem in camera mea ,m-am saturat de jocul de-a baba oarba "Sa nu faci asta, daca un înger isi va arata adevarata latura ceilalti vor muri".
"Justin ,tu ești ?"Din nou Niciun raspuns .
-Ce voiai sa ne spui Adriana ?
-Ca va iubesc si nu vreau sa uitati asta niciodata bine ?
-Normal ca nu vom uita !
-Acun vreau sa dorm un pic ..sunt cam obosita .
Mă teleportez și rămân șocată ...
-La mulți ani prințesă ! spune Justin cu un buchet de trandafiri roșii în mână..
-Esti tantalau ? Dupa atata timp in care nu stiu nimic de tine ,nici un semn de viata nu dai ,mai ai si tupeul extraordinar sa vii de ziua mea ,ca si cum nu s-ar intmpla nimic ,dragut din partea ta ...
-Imi pare rau printesa ,nu am vrut sa te supar ,dar a trebuit sa te protejez din umbra ,eram mereu langa tine ,chiar si atunci cand nu ma vedeai ...acum lasa dulcegaria si termina sa mai fii imbufnata esti frumoasa cu botic dar si mai frumoasa fara ...
-Bun acum ca am lamurit acest aspect ,vreau sa iti spun ca vreau sa ma stau aici ,mai mult daca doar aivi te vad ..
-Nu ,nu o sa stai aici !
-Cum adica ? Daca vreau o sa stau ,daca nu o sa plec asa ca nu mi te mai impotrivi .
-Nu o sa stai aici o sa stam aici ,amandoi ,nu mai plec de langa tine ,a da trandafirii sunt pentru tine ...
-Iertati-mi interventia ,dar trebuie sa va spun ceva ce nu ați realizat inca nici unul ,v-ați schimbat ,mă refer ,arătati diferit ...
-Prin diferit ,vrei sa spui ca in doar o lună ne-am schimbat amandoi atat de mult incat nu ne recunosti pentru ca asta mi se pare atat de imposibil si plus de asta noi ne-am recunoscut ...
-V-ati recunoscut asta e adevarat dar mai este si adevarat ca imprejurarile dar si timpul indelungat pe care il petreceti unul fara celalalt va cauzeaza ,va schimba chiar si cu un mic detaliu ...Sper sa va traiti viata linistiti pentru ca doar impreuna va veti putea descurca si trece peste anumite probleme ...astazi imparatia ingerilor sarbatoreste pentru voi ,pentru ca in sfarsit amandoi ,aici v-ati simtit acasa ,casa voastra ,in siguranta ...
Cu acestea fiind spuse cei doi tineri ingeri si-au petrecut restul zilelor in ceruri descoperind cat mai multe unul despre altul.Sfarsit!
Sper ca v-a placut aceasta poveste ,stiu poate gasiti greseli de orice tip ,nu sunt o scriitoare chiar buna dar sunt la inceput de drum !Daca v-a placut povestea va astept steluta ! Multumesc anticipat!
CITEȘTI
Prinsa intre doua lumi
Novela JuvenilO fata simpla in fata unui destin maret si imposibil in acelasi timp pe care incearca sa il aibe.Se izbeste de adevar si de multe incercari pe drumul ei spre marea sa dorinta si anume implinirea visului .