Lesinul ...

23 1 0
                                    

Cand .. m.am intors ,nu era absolut nimic in spatele meu si speranta de a avea pe cineva ca si "compatriot de drum " s.a sfarsit .Ma uit la ceas si vazand ca pierd masina imi iau un avant puternic de a pleca dupa loc cand dau peste cine credeti ? acelasi baiat cu ochi caprui...
- Vezi sa nu iti faci un obicei imi spune el razand .
-Ha ha ,am uitat si sa rad ,ii spun sarcastica dand ochii peste cap .
-Te.am speriat?
-Normal ca da ,dar cum ai ?Am auzit pasi in spatele meu dar nu era nimeni ...
-Magie! Asta se intampla daca esti rapida
-Imi pare rau ,dar daca mai stam mult in loc s.ar putea sa pierd autobuzul.
- Pai ,atunci hai sa mergem ,bineinteles daca nu iti place sa stai cu mine !😉(imi face cu ochiul)
- Da ... stii cat de mult imi place sa stau cu tine ,nu mai pot...daca as putea sa te vad in fiecare zii mi.ai lua o piatra dupa inima ! ii spun sarcastica
- Daca asta iti este dorinta o sa ma vezi mai des ,imi pare bine ca esti
bucuroasa ca ma vezi !
- Stai ...tu? chiar m.ai crezut ?
-Nu ,am vazut ca ma iti bati joc de mine !rade apoi  cand imi vede o expresia mirata a fetei.
-Bine ..pai atunci ma duc sa prind autobuzul ..
- Stai ... si ma prinde de o mana ,voiam sa ..
- Ce este ?
-Voiam sa stiu daca anul acesta se mai face bal al bobocilor ?
-Da ,se face din cate stiu ,vrei sa devii boboc ?
-Nu ..doar te intrebam ..
-Eu chiar trebuie sa plec !
- Te insotesc eu !
-Dupa minute ,fara sa vorbim ajung in fata statiei mele si asteptam sa tranversez ,doar ca nu ma simteam bine ,iar acum eram singura ,pe la jumatatea treceri de pieton un ecran negru se pune in fata ochilor,simt cum ma topeam din picioare iar creierul meu astepta impactul cu pamntul dar un brat puternic ma prinde ,si ma ia in brate in stil mireasa ,dupa ce imi revin ,relizez ca sunt la spital si Justin era langa mine ..
-Ce cauti tu aici?Parca plecasei la autobuz?
- Nu ,am plecat am fost in spatele tau tot timpul ,am vrut sa vad unde ai statia de autobuz ,apoi te.am vazut cum erai pe punctul sa pici jos asa ca am alergat sa te prind .
-Aha... pai si cum am ajuns la spital ?
- Pentru ca nu stiam ce sa fac te.am adus aici ,ti.au facut o perfuzie ,iar intre timp ti.am sunat parintii .Mi.a spus doctorul ca ai avut o lipsa de calciu ...
-Bine,multumesc cum de ti.a spus tie despre starea mea ,eu asta nu inteleg ,stiu ca nu se spune oricui sau cel putin asa stiam !
- Cand m.a vazut cu tine in brate si dupa ce am asteptat mi.a spus sa plec dar imi era frica sa te las,l.am intrebat ce ai si initial nu a vrut sa imi spuna ,asa ca... i.am spus ca sunt un prieten foarte bun de.al tau....
- Multumesc ! dar nu trebuia sa iti faci griji pentru mine !
-Niciun dar ,se pare ca trebuie sa te urmaresc mai des ,nu vreau sa pici in bratele cui nu trebuie ,imi face cu ochiul si incepe sa surada usor .
-Foarte amuzant ,m.am parapadit de ras ,nu ai alceva mai bun de facut decat sa stai cu mine?
- Sincer, nu ..dar pot sa plec ,vad ca sarcasmul ti.a revenit deci inseamna ca esti bine .Cand da sa plece pe usa ..
- Parintii mei ce au zis cand ai vb la telefon ?
- Sa te duc la spital si sa stau cu tine pana vin ei sa te ia .
-Pai si au venit ?
-Nu imi raspunde si se uita pe salon.
-Pai atunci nu pleci !
- Deci sa inteleg ca pana la urma bobocitei ii place compania mea...
-Nu ,dar decat sa stau singura si sa ma uit pe pereti e mai bine asa ...
-Cred si eu ca e mai bine sa te uiti la mine decat la pereti ! spune el cu un aer de inganfat

Stiu este o prostie capiloul asta dar nu prea am idee in legatura cu ce ar putea vorbii ei doi!

Prinsa intre doua lumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum