Aparitia aripilor !

16 2 0
                                    

-De ce mai ales eu ?
-Tu ai cea mai mare putere ! Iar cand o sa te sece sigur fantomele trecutului vor sa ia ceea ce ti.a fost daruit !
-Ok!
Intram in incaperea luminata doar ds lumina lunii
-Esti gata ?Ma intreaba el !
-Da..
-Daca nu o sa poti sa rezisti imi spui si o sa rupem vraja cumva bine ?
- Da .
Ne ounem spate in spate si incepem sa rostim amandoi vraja de o data firav si balnd .
-Dicit invenire tua alis praeterita!
O lumina putenica iese din spatele amandurora .Si incepea sa ne arda pe amandoi ,dar oarecum acea falacare nu ne durea,am deschis ochii si ma uitam la niste imagini cu mama mea .
-Vezi ce vad si eu ?
-O vad pe mama mea cum ma pune intr.un cosulet si ma ascunde sub pat ,dupa vad niste ingeri cu arpi negre care o omoara .
-E la fel si la mine doar ca tata ma tinea in brate si mama palngea si striga la el sa ma apere cu pretul vietii.Dupa m.a adus in camera asta !
-Eu sunt luata de catre inger ,si dusa tot aici doar ca era atat de speriat ma impinge pana in locul asta si dispare erai si tu ,acum apari si tu cu tatal tau in brate ...
-Sigileza usa erau prea multi afara .
-Printesa ,il ai promis de la nastere pe el Printul Justin ,nu suneti frati ,dunteti din neamurile cele mai puternice ale ingerilor ,eu sunt tatal tau Justin ,stiu ca o sa va intalniti la un momendat ,voi sunteti singura speranta a ingerilor ,sa ii salvati .
Printesa gaseste calea si fa ceea ce este corect .
-Au ,ma doare tare ,au !
-Si pe mine micuta mea !
O lumina putenica incepe atunci cand usa camerei se deschide si ingerii cei raii il omoara pe tatal tau ,dar nu se putea atinge de noi !Acea lumina puternica apare intre noi si ne arunca lovindu.ne pe amandoi de doi pereti opusi .
-Auuuu! Auuu!Doare ! Termina! Lasa.ma !
-De ce face asa Inger?
- Este chnuita inca de mica de un inger rau ,pare a fii din amintirile sterse ale ei sau ale alcuiva ....
- Si ce este de facut?
-Sa intrii in mintea ei sa o calmezi si sa o ajuti sa se trezeasca ,va fii greu ! Eu de abia reuseam cand era mica o aduceam mereu aici si ajutam dar acum nu mai pot !
-De ce nu mai poti ?
-Tu esti singurul care i poate apara in orice privinta , pe mine ma lasa in capul ei ,crezand ca sunt printul ei mult visat ,dar acum doar tu poti intra acolo.
-Cum fac asta ?
- Concentreazate ,stai langa ea ,si dormi.
-Este atat de simplu?
-Va trebui sa iti activezi o alta putere !
Teleportarea!Hai repede nu mai ai mult timp!
Justin pov.

Eram la niste porti inale de fier urate ,cerul era negru cu un rosu patrunzator ,de iti inghetau oasele in vene ,peste tot se auzeau tipete si urlete de durere ,pamantul era ars si parca si el plangea de ceea ce i se intamplase .
-Aici sta micuta mea mereu ? ma intreb eu in gandul meu .
-Da ,aici stau si ma lupt cu nesuferitii astia care mi.au omorat familia!
-Unds esti ?
-La zece pasi !
-In momentul ala inchid ochii si spun la zece pasi chiar langa tine voi fii.
Ca prin minune apar langa ea ,plangea mereu tinand.o pe mama ei in brate.
-Micuta mea,nu mai plange este doar un vis trebuie sa te trezesti !
-Nu pot ! Nu pot ! Degeaba ! Pana nu ii omor pe cei care au omorat.o
-Micuta mea ,poti ,esti o urata mai mereu imbufnata iar asta nu doar ca imi place dar ma face sa te urmaresc ca un nebun ,dar acum chiar trebuie sa plecam .
-Micuta mea ,folosesteti puterea din lacrimi!
-Shhht daca te aud si te vad ca ai puteri te cauta si te tortureaza si pe tine .
-Mai bine atata timp cat te stiu in siguranta .
-Bine hai ,pana nu vin inapoi sa ma inpunga in spate .
-Ce iti era dor de noi !!!
-Lasati.o in pace ,ce vreti de la ea ?
-Sa ne spuna unde este printesa ,unde se afla ca sa omoram ultima samanta de speranta ,iubire si dorinta ! Dupa va fii un haos atat pe pamant cat si in cer .Acum date la o parte baietas .
-Niciodata ! Nu va las sa aflati nimic !
-Adriana fugi nu te uita in spate trezestete .
-Baietas nu ma enerva ,tu esti doar fantezia ei ,care vrea sa o salveze .
-ooo ba nu sunt mai mult de atat !
-De azi sa nu va mai prind in capul ei ,ca de nu vi si va totrurez eu cu mainile goale ,nu am nevoie nici de aripi  nici de nimic !
-Te crezi smecher, ca poti face orice pe cand tu esti slab ca o furnica .
-Ai dreptate ,dar ai uitat ceva!
-Si mai exact ce ?
Ii arat ochii albastrii.
-Eu sunt protectorul !
-Nu ..nu se poate pe tine te.am omorat acum cativa ani !
-Acum plecati ,si sa nu va mai intoarceti .Gata micuta mea ,gata au plecat ,te vor lasa in pace !
Ne trezim amandoi cu cate o pereche de aripi fiecare .
-Ce ai facut ?
- Ce s.a intamplat ? intreaba si ea dupa putin timp .
-Ce voia sa spuna ala prin faptul ca m.a omorat acum mult timp ?
- Pai ingerul tau pazitor Anael ,fratele meu , a vazut ca cineva incerca sa te omoare asa ca ,te.a protejat cu pretul vietii lui .De atunci eu m.am impartit la voi doi ca si inger ,tu nu aveai probleme asa ca am protejat.o pe printesa ,si asta o sa fac cu pretul vietii.
-Sa inteleg ca acum stie ca traiesti te va chinui atat pe tine cat si pe ea ,pana va afla undd sunteti .Dar daca o sa stati aici sunt sanse minime sa va gaseasca .
-Cum facem asta daca mai mereu nu suntem apropiati ?
-La scoala am aranjat cateva ore .
Iar acasa cand dormiti luati.va pana in mana ca sa puteti ajunge aici !
-Aripile ?
-oo da de asta cam uitasem,nu prea stiu ce sa va fac la ele ,asa raman mereu ,de cand vi le.a dat si pana muriti sau adormiti .
-Pai si...

Prinsa intre doua lumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum