Marea schimbare

11 2 0
                                    

Justin pov.
Dupa o zi atat de rea in care sufletul mi se sfasia pe dianuntru ,il visez ,pe inger ca imi spune ca lacrimile este leacul pentru orice boala ,bineinteles nu sunt la mine acasa ci la micuta mea .
'Cum vom ajunge la tine?'
'Nu puteti !Poarta este imchisa de mine ca au venit ingerii malefici sa va caute ,de aceea te.a durut atat de tare si nu ai putut sa vii ,e mai bine ,pe pamant ,e mai greu sa va gaseasca ,ea este langa tine in siguranta ,apropo v.am mutat in aceeasi clasa in cat timp ai adormit   ,ea este clasa 12 A la fel ca tine '
'Am reusit sa dau timpul pentru ea si sa steg cateva minti si sa pun amintiri false cat timp ati dormit ,oricum ea poate fii in continuare micuta ta.'
'E super ,dar ea ce va spune ?'
'Hei ,acum are o minte mai matura ,va trebui sa ii explici si sa inteleaga.'
'Sigur nu e la fel de incapatanata ?'
'Tu chiar nu te.ai uitat la ea cand te.ai trezit nu?'
'Nu ,de ce ? '
'Pai daca am dat timul pentru ea asta insemna ca si infatisarea i s.a schimbat.O sa mai vorbim dar pana atunci stai cu ea orice ar fii!'
Deschid ochi si ma uit la 'micuta mea ' care nu mai era atat de micuta ,era cea mai frumoasa fata pe care am vazut.o si cunoscut.o pana atunci si sa fiu sincer chiar am cunoscut multe fete .
-Justin ?Ce cauti aici si de ce te uiti asa la mine?
-Adica cum ?
-Ca la felul trei .Iti este foame sau mi se pare ?
Incep sa rad  in hohote .
-Poate ,dar avand in vedere ca porti doar un maieu si niste boxeri cum vrei sa ma uit?
-Aoleu ! De ce oare m.am imbracat asa ?
- E in regula ,nu te mai rusina ,oricum arati destul de bine !
-Ohh ,mai taci ,acum iesi din camera sa ma schimb ,am dormit asa pentru ca imi era cald .
-Bine ,raza de soare daca zici tu !
-Cu durerea cum mai stai de aseara ?
-Stii ?
-Da normal ,ca ne.am lipit aripile si mi.ai luat durerea ,apoi am adormit ,dar nu inteleg cum m.am schimbat in astea .
-Ar fii bine sa stai jos sa iti explic .Ingeul a dat timpul inainte pentru tine iar pentru mine l.a oprit in loc ,acum esti clasa 12A ,cu mine in clasa .
-Stai ce?
- Si ti.a schimbat si infatisarea esti mult mai matura ,dar mintea tot de doi ani o ai !
-Vai multumesc ,uite cine vorbeste ,deci sa inteleg  ca nu mai sunt bobocica ta ?
-Asa este !
-Super !
-Dar esti prietena mea de cativa ani buni !
-Ce nu se poate ?
-A da ? Pai si sarutul ala ce a fost ?
-Care sarut ?
-Asta !
Adriana pov.
Buzele lui s.au lipit de ale mele intr.o armonie deplina .
-Ce crezi ca faci ?
- Ar fii bine sa stai aproape de mine nu se stie ce se intampla.
-Mereu esti asa precaut si plin de grija ,stii ca nu imi place ,dupa atatia ani chiar nu ma cunosti ?
-O baa da ,dar acum esti in clasa cu mine ceea ce inseamna ca esti in clasa. cu...
-Ohh nu Alin si mamuti !
-Mda si asta nu e tot ,tu esti cea mai frumoasa fata din liceu asa ca sigur vei avea probleme cu el.
-Esti cumva gelos?
-Nup ..mda ...poate..nu stiu ..nu ma mai intreba
du.te si schimbate te astept jos sa mergem la scoala.
-Bine !
'Vorbim in gand daca e ceva ?'
'Bine !'

-----------------------------------------------------------

Justin pov.
Era atat de frumoasa ,iar inger avea dreptate ,chiar s.a schimbat .E atat de dulce aproape perfecta ,bineinteles ca ii lipseste curajul de asta sunt eu aici sa o ajut.
-Sunt gata ...
-wow ,arati impecabil ,iar acel ghiozdan cu bufnite ?
-Da ,ce ai cu el pana la urma urmei imi place si cred ca vine bine cu adidasi albi ,si salopeta neagra...
-Nu pot sa te contrazic ,chiar ai simtul asortarii ,la tine e al saselea simt ....
-Nu mai rade si hai sa mergem ,deja e tarziu .
-Ok.
-----------------------------------------------------------

Adriana pov.
Odata ajunsi la scoala toti baietii se uitau la mine si incercau sa intre in vorba cu mine ,il vad pe Justin cum fierbea si ma strangea tare de mana .Asa ca ii spun soptit la ureche ..
-Stii doar , chiar daca vreodata voi fi suparata pe tine o sa raman a ta .
-Multumesc ,dar uitete si tu cum se uita ,ca niste sacali care vor sa atace oricand pe tine.
-Mmm ,stai sa ma  gandesc ...
'Daca tu ai fii unul din ei nu ai face la fel ,doar nu.i baga in seama ,vezi ca ma strangi foarte tare de mana .'
-Offf ,scuze nu am vrut sa te ranesc ai dreptate ,iarta.ma !
-Nu.i nimic !Doar nu mai fii asa de gelos! Stii foarte bine ca la inger nu mai putem merge .
Ajunsa la ora ,materia mi se parea foarte grea ,dar in acelasi timp si usoara pentru ca stiam absolut toate informatiile necesare ,ca prin minune .
Ciudat ,insa cum se uita Alin la mine.
In fine ,orele au trecut ca si pana acum ,foarte rapid ,a fost o zi apropape perfecta.
Ma duc pe coridor cu ghiozdanul in spate gata sa ies dar ,normal ca mamuti si bineinteles Alin nu ma lasau in pace ,dar acum eram in clasa lor si nu imi mai faceam grji ca se vor lua de mine.
-Mmm,ce vreti ,spuneti repede ca ma grabesc nu am timp de vorba.
-Mai ,mai mai,cea mai frumoasa fata din scoala se grabeste ,dar unde asta e intrebarea ?
-Unde nu te priveste pe tine ,acolo.
-Poate ma priveste ,deci unde te duci ,te ajutam noi sa ajungi !
-Nu multumesc ,ma descurc , daca voi avea nevoie vreo data de ajutorul tau ,voi apela la tine.Acum te rog sa  ma scuzi!
-Nu inca,de ce vrei sa pleci atat de repede ,stii ca nu ti.as face nimic esti prea frumoasa ca sa suferi .
-Vai multumesc ,dar nu ma consider atat de frumoasa ,Alin .
-Atunci ,ar trebui sa ma crezi ,deoarece am vazut multe fete iar tu esti unica .

Prinsa intre doua lumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum