Ajunsa in camera nici macar nu stiam cum sa reactionez ,asa ca am spart oglinda si vaza care imi stateau in fata .
'Justin ! Am fost admisa la Oxford ! Ce ma fac ?'
Am adormit cu lacrimi in ochi si cu mesajul trimis catre Justin in speranta ca va raspunde,dar nimic .
Ma trezesc de razele soarelui care patrund pe fereastra, cu ochii rosi si umflati de atata plans ,imi fac rutina si dupa ies mai ceva ca un ninja pe hol iar mai apoi cobor pe scari ,dar nu am avut sanse de scapare .
-Buna dimineata ,raza de soare !
-Poftim un mar si ai micul de jun e pe masa !
-Tu nu trebuia sa fii la serviciu ?O intreb taios pe mama mea ,dupa care imi pare nespus de rau .
-Mi.am luat liber cateva zile .
-Ok ,vezi ca am plecat !
-Adriana ,te rog ,nu fii atat de aspra ,asta e o decizie care poate sa iti schimbe tot viitorul .
-Crezi ?inchid usa ,si ma uit la aleea din fata mea ,niciodata nu am stiut sa apreciez un lucru cu adevarat frumos.Justin pov.
Dupa vestea primita atat de la parintii mei ca vai sunt acceptat la Oxford si mai este o singura persoana din acelasi liceu in aceeasi situatie ,insa nu mi.au raspuns cine desi stiau ,aud de la micuta mea mesajul ca a fost acceptata si ea la randul ei tot la aceeasi facultate .
Ma apuca nervii asa ca ma duc in camera timpului folosind vraja potrivita .
-Cu ce te ajut tinere rege ?acea voce ma enerveaza la culme dar imi revin imediat.
-Daca ai ceva sa imi spui ,ai face bine sa.i dai drumul ,dar inainte de toate ai ceva ce pot sa sparg ?
-Desigur!
In urmatoarea secunda vad niste pahare si farfuri.
-De ce atat eu cat si ea am simtit acel fior pe pamant cand ne.am intors ?
-Voi mai mult apartineti ,acestei lumi ,faptul ca ati stat mai mult vi s.a parut confortabil dar si ciudat ,dar cand v.ati intos ,asta inseamna ca ati simtit prezenta cuiva in apropiere .
-Ok.Cum fac sa nu fiu obosit ,as vrea sa o pazesc pe micuta mea ,fara sa stie?
-Asta e imposibil pentru un inger de rand dar voi puteti ,chiar daca va simtiti prezenta unul altuia ,vraja pentru oboseala este alinarea ,sa fii impacat cu tine pentru ceea ce te oboseste ,mai pe scurt ,sa fii multumit ca o pazesti chiar daca ti se pare obositor nu va fii.-Mersii !
Ma intorc inapoi in camera mea dupa scurta vizita in casa din ceruri .Ma uit la ceas si constat ca au trecut 5 minute .
-Cum e posibil ?
Ma imbrac rapid intr.un tricou negru simplu,niste blugi ,pantofii si eram gata ,nu prea am grija de imaginea mea cei drept, un pic dezordonat,as putea spune ,dar fetelor le place o cuafura ciufulita ,nu stiu de ce ,fetele in general sunt un mister .Ajuns la scoala ,vad cum toate privirile sunt spre mine ca de fiecare data ..obisnuinta..Ma duc in clasa si ii vad pe aproape toti la locurile lor ,inclusiv Alin ,ciudat pentru ca l.a reactia de ieri ,parea ca o sa ma sugrume.
-In sfarsit a venit intarziatul ! striga Alin in gura mare
-Buna si tie !cu un ton apasator si sumbru ii raspun iar acesta se sperie .
-Esti gata de ore nervosule?
-Hmm...mda ..cred ..sau mai mult plictisit.
-Ok ,atunci hai sa ne distram cu ...vrei ?
-Suna bine !
-Buna ziua dragi elevi ,astazi va vom prezenta o noua colega ...Mira ,intra te rog.Si eu si Alin am ramas cu gurile cascate la propriu cand am vazut fata care tocmai intrase in clasa .Era perfecta ,avea forme si se vedea ca nu este orice panarama ,se imbraca decent si in acelasi timp provocator.Din visare. ma trezeste diriginta care ..
-Dar asta nu e tot dragilor! Aveti si un coleg pe nume ..
-Ma numesc Alex.In acel moment ma uit la micuta mea si o vedeam cum il studia din cap pana in picioare si cu un anumit ranjet pe fata de ma face sa inebunesc de gelozie .Se aseaza in spatele ei ,bancile fiind mai mereu goale.
-Iar tu esti ? O intreaba in soapta dar ,din cauza puterilor il aud .
-Eu sunt Adriana ,imi pare bine.
-Alex...Nu mai rezist mult asa ca imi distrag atentia si ma uitam la fata care evident ca s.a pus in fata mea .
Ora s.a scurs rapid din cauza nervilor asa ca m.am dus la baie si am spart gresia ,pumnul mi s.a facut rosu de sangele care acum fierbea atat de tare .-Esti bine ? Ma intreaba Alin cu o voce usor speriata .
-Mda.. iti place de fata noua ?
-Nu incerca sa schimbi subiectul .
-Alin ! Imi esti prieten ,daca vrei sa mai ai capul pe umeri in urmatoarele minute ,mai bine lasa.ma in pace!
-Ok !Adriana pov.
Dupa ce am vazut fata atat de frumoasa si pe Justin pur si simplu salivand dupa ea ,il vad si pe Alex care a intrat in clasa neanuntat imbracat in negru dand un aer misterios si in acelasi timp de baiat rautacios.Vazandu.ma cat de mult ma uit la el se aseaza langa mine si incearca sa ma bage in seama ,i.am raspuns politicos ,iar dupa am incercat sa revin la lectia mea ,bine spus incercat ,de reusit nu am reusit ,simteam tot ce simtea Justin indirect,puterea asta imi functiona.
-Au ,mama ce doare !'Ce o fii facut tampitul ala '
-Ce ?? Pe printesica o doare manuta ??
-Ai ceva cu mine ?
- Esti dulce ca mierea ,deci da am ,nu te suport ,mai ales ca ai stat langa un pampalau ca ala !
-Asta nu te priveste pe tine ,si plus de asta e problema mea cum ma comport ,daca nu iti place prefer sa pastrezi distanta.
-Oo deci printesica are tupeu ,nu ma asteptam .
-Am o groaza de surprize pentru cei ca tine ,acum scuza.ma ai devenit neintresant
-Se vede ca printesica inge...!
-Asculta aici ,Alex ,nu iti repet a doua oara daca te mai legi invre.un fel de mine ,s.ar putea sa ai probleme !Si de unde pana unde ideea asta stupida cu printesica ?
-Te cunosc ,te urmaresc ,stiu tot ,asa ca ar fii bine sa te indepartezi de Justin daca nu cumva vrei ,bineinteles sa pateasca ceva !Justin pov.
Cu mana bandajata ,ca altfel nu se putea o vad pe Adriana cum se uita speriata la mine ,dar nu din cauza mainii ,reusesc sa ii intru in amintiri si sa vad amenintarea lui Alex ,si tot in acel moment ma uit in ochii ei pentru ultima oara si ii dau afirmativ din cap cu un mesaj scurt .
"Stiu ,nu iti fa griji ,te voi proteja ,dar nu ma vei mai vedea!Cerei lui Alin sprijin daca ai nevoie !"
'Te rog sa nu pleci !"
"Nu permit sa ti se intample ceva !Voi fii bine crede.ma! "Dragii mei sunt la inceput de drum in ce priveste scrierea cartilor ,sper sa fiti intelegatori daca gasiti greseli atat gramaticale cat si de vocabular .Nu in ultimul rand, as vrea sa va spun ca daca apreciati cartea sau macar ideea pe care este construita aceasta nu uitati sa o votati .Va multumesc anticipat😁😁😁😁😁😄😏
CITEȘTI
Prinsa intre doua lumi
Teen FictionO fata simpla in fata unui destin maret si imposibil in acelasi timp pe care incearca sa il aibe.Se izbeste de adevar si de multe incercari pe drumul ei spre marea sa dorinta si anume implinirea visului .