- O sa va cititi gandurile doar atunci cand o sa aveti unul nevoie de celalat sau va ganditi ,puteti vorbi si la distanta .
-Multumesc ! Dar nu cred ca era nevoie de un asemenea dar !
- Nu este un dar ,este o calitate pe care o aveti amandoi. Iar acum se pare ca se deschide usa ducetiva la scoala .Ne mai vedem .
-Bine ,spun putin imbufnata.
-Bine ,multumesc .
Justin pov
O vad atat de trista si in acelasi timp nervoasa .
-Ce ai ?
-Acum s.a sfarsit visul , ma voi preface ca nu s.a intamplat nimic ...e mai bine.
- Da ,poate ,dar hai sa ne vedem acolo in fiecare zii sa descoperim lucruri noi ce putem face ,bine?
-Bine ! dar nu mergem singuri ci doar impreuna ca un pic mie frica !
-Ok nu ma deranjeaza ,acum pune pana in geanta si du.te la ora ,o sa ies si eu din sala dupa ce ma mai aranjez.Spune el .
-Normal ca te aranjezi pentru fufa aia de Mia !
-Cineva e geloasa ! imi striga in timp ce deschid usa!
-Mnu... doar ziceam ca fapt divers !
-Sigur ,bine daca asta vrei voi avea grija!Imi promite el .
Orele trec repede si erau destul de frumoase ,activitatea mea crestea la ore,raspundeam la teste luam numai de la 8 in sus .Aveam o zii extraodinara, mergea absolut perfect totul .Intr.un final orele s.au terminat si ma duc spre casa dar sunt oprita in drum de catre Alin si mamuti lui .
-Buna ,pustoaico.Ma mai cunosti ?
-Sunt sigura ca da ,din moment ce ti.am dat o palma .
-Ai avut noroc ! Dar de data asta nu mai ai !
'Justin !Justin ! Ma auzi ?' Spun in gand fara nicio credibilitate ca functioneaza telepatia.
-Baieti luati.o !
-Stai ce ! Nu te atinge de mine ! Si pana la urma ce vrei de la mine ?
In acel moment il aud in gandul meu !
'Da ! Sunt aici ! Ce ai ?'Adriana?''Esti pe drum sau inca esti la scoala?'
'Sunt pe drum !De ce ?''Mamuti si Alin !'
- Ce vreau iti arat ce vreau ! hai luati.o ' Justin vor sa ma ia cu ei undeva ce fac ?'
'Gaseste tu ceva ,stai pe loc cat poti de mult o sa incerc sa ajung cat de repede pot ' ' Te astept !'
-Daca va atingeti de mine nu o sa aflati ceea ce vreti sa stiiti .
-Si anume ?
-Mai intai de toate sa pastreze distanta baietii !
- Bun ,hai zi ,ce e atat de important la schimb cu tine !
- Pai ,Justin nu ma place , se pare ca e mai buna fufa de Mia! Tipa aia blonda daca o stii.
-Ooo deci ,stii de ea ,incepe el sa rada ,da stiu ca se da pe langa el si e atras ca un magnet ,acum lasa.ma sa trec !
-Nu pot ! Si de ce ma rog ?
- Pentru ca esti speciala ,si ceea ce e deosebit e al meu !
-Nu sunt deosebita ,nici speciala si sincer nici nu stiu de ce nu ma lasi in pace !
-O ba da esti ! Nici nu stii tu ,iar Justin ,nici nu stie ce pierde .
'Justin mai ai mult ?''Nu ,mai am zece pasi !'
-Ba sunt destul de sigura ca Justin nu a pierdut nimic ! Pentru ca nu sunt speciala !Daca vrei sunt doar o ciudata si nu ma mandresc cu asta asa ca lasati.ma in pace !
-Nu ,haide.ti baieti luati.o !
Justin pov.
O vad pe micuta mea cum incerca sa traga de timp doar ca sa ajung la ea .
-Si unde mai exact imi duci prietena?
Toti se intorsesera si se uitau minunati la el si la maine dupa.
-Cum ai facut asta ,nu te.am vazut cu telefonul in mana !
-Magie!!! Plus ca nici nu am numarul lui dar cred ca asta nu mai conteaza...
-Alin! Ce faceai aici cu ei si cu boboaca mea ? eram turbat de furie ,asa ca toti se dau din fata mea si ma duc langa micuta mea.
-Ti.au facut ceva ?
-Nu, deloc ,nu s.au atins de mine .
-Bine atunci stai in spatele meu .
-Bine !
-Alin ! spune ! Nu ai mancat bataie de la mine si acum o ceri ?
-E diferita ! Si tu stii asta ,timida si tupeista in acelasi timp , cu bun simt si nesimtita , e speciala .
- Bun si asta ce are ?
-Pai vreau sa fie a mea ! spune Alin incordat.
-I.a asculta aici , daca cumva o mai sperii in asa fel sa ma cheme sau sa imi spuna ceva marunt de tine ,nu te mai strang de gat ca acum ,te omor!fiind cu gatul in mana mea si uitandu.se la mine imi spune cu o deosebita frica .
-Bine ,bine ,ochii tai ?? ce s.au intamplat?
Ma uit la micuta mea cum ma privea speriata ma ia de mana ne ascundem undeva si unim penle .Ne trezim in acelasi pat si camera alba imbratisati .
-Esti bine ? Ma intreaba ea.
-Da , acum da ca sunt cu tine ,
-Nu trebuia sa fii nervos l.ai speriat rau pe Alin !
-Ba da , stiam ce avea sa faca cu tine de aia l.am amenintat .Dar nu inteleg de ce era atat de speriat .
-Ochii stapane ! spune ingerul intrand pe usa .
- Ce sunt cu ei ?
- Din caprui devin albastrii doar atunci cand trebuie sa ingheti pe cineva doar din frica pe care o poarta, chiar daca nu are o frica anume ii faci un cosmar...
-Este darul aparatorului ! Tu esti cel care din iubire ai ajuns atat de repede la ea si ai salvat.o din ce era sa se intample ,de aceea ai reusit sa iti intreci recordul la viteza ,fara sa obosesti .
-Bun acum am lamurit chestia cu ochii ,tu de ce ai uni penele ?
- Era singurul loc in care puteam sa te stiu si sa te calmez plus ca nu stiam ce i.ai facut lui Alin ,asa am simtit pe moment !
-Multumesc!
-Nu, eu iti multumesc , ca m.ai salvat din nou ,e greu sa fii boboaca si mai ales fata !
Acestia au inceput sa rada
-De ce radeti ,ce am spus ?
-Nu esti singura fata care se plange de asta ,imi spune
CITEȘTI
Prinsa intre doua lumi
Teen FictionO fata simpla in fata unui destin maret si imposibil in acelasi timp pe care incearca sa il aibe.Se izbeste de adevar si de multe incercari pe drumul ei spre marea sa dorinta si anume implinirea visului .