Intalnirea ciudata

38 3 0
                                    

Dupa o saptamna ,mai bine spus prima saptamana de scoala ma plictisisem ,speram la ceva mai palpitant la liceu ceva intresant,ceva care sa imi ocupe timpul credeam ca liceul la care am picat este unul in genul celor din filme cu vestiare pe de o parte si pe alta ,ma asteptam la echipe de majorete sau cel putin un curs de fotografie dar tot ce gasisem era o dezamagire crunta ce se lovea de mine ca un ghimpe .
"M.am obisnuit" spun  in mintea mea,cufundata in ganduri ma indrept spre sala de clasa pe care nu stiam pe unde vine ,doar din cauza faptului ca liceul este foarte mare .Nu sunt atenta si ma lovesc de un baiat mai mare decat mine care imediat ma prinde ca sa nu pic de la impact ,privirea lui era una blanda ,ochii fiind de un caprui nemaivazut ,cu piele destul de fina ,ce tot spun cu trasaturi frumoase .Ma ridic rapid si imi cer scuze ca am dat peste el .
-Imi cer scuze,nu am vrut sa intru in tine ,dar aveam multe ganduri asa ca nu ma uitam pe unde merg ....
-Nu.i nimic ,imi spune el cu un zambet usor ,esti noua in liceu dupa cum vad,ce sala cauti ?
-Caut sala de informatica dar nu o gasesc !!Este atat de greu !
-Boboaca!esti simpatica daca mi.ai spune si cum te numesti sau macar clasa de la care vii?
-Da ,sunt bobocel dar ce nu este in regula?
-Nimic !
-Ma cheama Adriana, apropo si multumesc !
-Pe mine ma cheama Justin.
-Imi pare bine de cunostinta Justin !
-Aceea este sala si apropo daca cumva te mai ciocnesti de cineva din greseala 😉sa ai grija , daca ai probleme sa ma cauti la clasa 12 A bine ?
-Bine ,ii raspund dand afirmativ din cap .
Intru in clasa ,cu mirarea faptului ca profesoara nostra de informatica este chiar  ....diriginta noastra.imi cer scuze si intru in banca timida si vad o fata destul de frumoasa si cu trasaturi fine si naturale ale fetei  care era colega mea de banca pe nume
Xonia .
Dupa  orele de plictiseala de la scoala ,ma indrept spre autobuz cu pasi marunti fiind plictisita de absolut tot ce s.a intamplat azi.Cand...

Prinsa intre doua lumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum