Ingerul si puetrile..

15 2 0
                                    

-Amuzant !
-Deci acum ai inteles ? Din ochi caprui se transforma in albastru .Iar tie ,aratand cu degetul spre mine ,ti se fac ochii galbeni .
-De ce mi se fac galben ?
-Pai tu esti cu ochi albastri deja ,inseamna ca esti binecuvantata ,galben reprezinta in rangul ingerilor familia regala ,celesta cu cele mai multe puteri existente si nexistente ale ingerilor .
-Poftim?Vrei sa spui ca ...?
-Exact !
-Iar el e protectorul si viitorul tau !
-Nu ,nu sunt de acord ,cu ideea asta !
- Parintii vostri au murit in timp ce va apara !asa ca v.am trimis pe pamant la porunca regelui de atunci !
-Nu avem cum ,noi amandoi ,avem parinti biologici ,amandoi stim adevarul .
-Nu trebuie sa fii de acord cu ideea sau nu ,esti implicata in asta fie ca vrei fie ca nu !
-Justin ! Tu stiai?
-Nu ,se uita la mine si imi vede lacrimile in ochi .
-Adriana ,ai ochii galbeni !
-Ce de ce ?
-Astazi e ziua voastra adevarata de nastere ,si vi s.au activat puterile , acum cu lacrimile poti vindeca absolut orice ,chiar si o inima ranita !
-Pot sa incerc?
-Da ,desigur !
-Dar pe cine ?
-Pe Justin !Crede.ma ii faci un bine !
-Imi dai voie ?
-Sigur ,ai grija !
Dupa ce isi lipi lacrima de locul unde este inima ,ma simteam atat de plin de viata ,atat de curat la suflet !
-Esti superba stii asta nu ?
-Vrei sa spui cidata ?
-Nu ,superba ,si imi arata ochii albastrii,altfel suntem amandoi ciudati .
-Vom fii ciudati amandoi mereu?
-Mda ,vreau sa va arat ceva !Defapt trebuie !
-Stai un pic ,ne.ai spus stapani mai devreme ..
-Da .
-De ce ?
-Asta trebuie sa va arat dar mai intai va trebui sa va schimbati amandoi !
-Ok !
Dintr.o data apare pe o parte o rochie alba cu spatele gol vaporoasa dintr.un material atat de fin ,Iar pe cealalta parte era costumul lui Justin alb avand doar niste pantaloni albi si o vesta la fel de alba camasa si sacou nu avea!
-Ia stai ! Doar nu ne schimbam in aceeasi camera ?
-Ba da !
- Dar !
-Niciun dar ...
Justin zambeste si se uita la mine ...
- Stii ca pot sa iti citesc gandurile nu ?
-Am uitat ,dar tot mi se pare o idee intresanta !Incepe el sa zambeasca cu gura pana la urchi !
-Off ,bine fie !
Ingerul pleca si ne lasa in pace sa ne imbracam .
- Intoarce-te sau iesi afara ,ma schimb eu prima dupa o sa ies din camera si te las pe tine.
-Bine!
-Adriana !
-Ce mai e ?
-Ne-a incuiat in camera !
- E incredibil ingerul asta ,da.mi voie sa incerc si eu !
-De ce esti atat de nervoasa ?Stii ca eu nu o sa iti fac nimic.
-Poate ai dreptate dar totusi intoarce-te .
-Bine ,bine !
Asa imi promitea dar se pare ca ...
'Wow ce bine arata!E atat de frumoasa fara haine !'
'Esti un porc !Nu te mai gandii poate sa iti citeasca gandurile ,dar nu pot ,sunt atat de hipnotizat'
-Nu zic ca nu esti porc ,normal ca iti citeam gandurile ,nu stiu de ce iti mai acord incredere !
-Mmm nu stiu ,tinandu.ma de sold incepusem sa tremur la atingerea lui,poate pentru ca ai motiv !Tremuri!?
-Hai imbracate ,sa nu iti fie frig, imi spune el .
- Imi place rochia foarte mult dar nu inteleg de ce amandoi nu avem spatele acoperit .
-Cum imi sta?
-Wow ,nu am mai vazut o urata mai mare ca tine .Acum e randul meu sa ma imbrac !
-Bine ! inchid ochii si ma intorc .
-Eu nu sunt ca tine ,poti sa te uiti daca vrei ...
-Nu multumesc ! strig tare
Justin pov.

Dupa ce s.a intors cu spatele la mine m.am holbat la ea cat de frumoasa este si dupa ca orice trisor am inceput sa citesc gandurile ei !
'Hmm .. oare are partatele ?' ' Oare cate iubite o fii avut pana acum ?' ' O sa ma intorc sa ma uit la el pana la urma urmei si el s.a uitat la mine !'
'Mnu..Adriana ..nu nu fac asta!'
- Stii esti amuzanta stand acolo cu mainile la ochii zici ca esti la baba-oarba .
-Ti se pare amuzant ?
-Mda ...
In acel moment ma gandeam sa ii zic ca sunt gata ca sa imi vada pataratelele .
-Gata ! Poti sa te intorci!
- Ce faci ? Nici macar nu te.ai imbracat !
-Ai vrut sa imi vezi pataratelele si cum ai fost timida ,dar gandul tau nu prea, am zis de ce nu !
-Aaa ,ce proasta sunt am uitat ca poti face si tu la fel !
-Nu esti proasta,esti micuta mea ,doar am jucat cartea corecta.

Ma imbrac repede si ma apropii de ea.
-Deci cum arat ?
-Mmm tu , mai si intrebi ? Esti cel mai urat baiat pe care l.am vazut !
-Sunt la fel de urat ca si tine !
-Nu cred ,eu sunt mai urata .
-Bine ,urata mea ,imi lipesc buzele mele de buzele ei cu delicatete ,aceeasi dulceata si voluptate o avea ca atunci .
Dupa cateva minute in care ne.am sarutat ca doi nebuni ,usa se deschide usor iar noi ne despartim repede .
-Buna, stapanii mei , nu trebuia sa va intrerupeti pe mine nu ma deranjeaza,totul este pregatit cand sunteti gata imi spuneti si mergem va astept afara .
-Nu ,nu ne mai astepti ,haide ,noi suntem gata ,ma uit la el si vad cu ranjete la mine .
'Totusi ar mai merge un pic'
'Shhht ,si el poate citi ganduri .Trebuie sa iti amintesc?'Amandoi au inceput sa rada .
-Cee ce vi se pare atat de amuzant ?
-Nimic ,doar ca aveai dreptate stapana.
-Atunci haideti sa mergem !Si unde ne duci pana la urma urmei ?
-In camera trecutului !
-Plictisitor ,istorie ,ne pui sa citim carti ?
-Nu ,este ceva mai intresant de atat!
-Si anume ?
-Ai rabdare micuto ,o sa vezi ! imi spune Justin cu o voce blanda.
-Bine !
-Bun ,am ajuns ,trebuie sa va spun ceva !
- Veti rostii amandoi o vraja puternica ,trebuie sa stati spate in spate si sa va tineti de maini ,o sa va sece de puteri si o sa va doara dar trebuie ,eu nu am voie sa intru ci doar familiile regale . Vraja este :"Dicit invenire tua alis praeterita" Rostita de trei ori !
-Ok !
-Adriana ,nu este de joaca cu asta ,va trebuii sa ai grija mai ales tu !

Prinsa intre doua lumiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum