Cum pot eu sa o calmez ,habar nu am ,ea ca sa ma calmeze m.a sarutat dar daca o fac sigur ma va plesni ,nu e mare lucru ,dar macar nu va mai plange .Ii ridig barbia cu doua degete si incerc sa o calmez in timp ce ii dau cateva fire de par de pe fata .Se uita la mine si nu stiu ce vede ,dar se apropie mult mai mult de mine.Ma uit la ea cum isi deschide arpile si eu in mod inconstient fac la fel .Ma trece un fior de gheata si se pare ca simte la fel ,imaginea de ansamblu e atat de frumoasa ,intinsi pe jos cu aripile desfacute uitandu.ne unul la altul ,simt din nou si din nou acel fior de gheata ,dar e placut nu o las sa se sperie , este captivata de ochii mei ,pana cand vad ochii ei galbeni ,simt cum si ai mei isi schimba culoarea in albastii.Reusesc intr.un final sa ii spun..
-Esti atat de frumoasa,regina mea !
Se uita la mine si eu la ea dar parca nu ne trebuia cuvinte atunci cand eram amandoi, cand in sfarsit isi pune mana in palma mea simt cum furnicaturile dispar.
Cu o mana pe chipul ei dulce si catifelat si cu palma mea drept suport pentru a ei ,hotaram sa ne ridicam de pe podea.
Ii las mana pe langa corp si o prind de talie ,usor cat sa nu o ranesc la aripi ,fiindca le avea atat de lungi si stalucitoare ,nu mai astept si ...
Adriana pov.
Vad cum atingerile lui catifelete imi ingana mintea ,nu ma pot oprii si nici pe el e atat de frumos ,fiind iar intr.o vraja ca la inceput ,apoi vraja se intensifica atunci cand simt o transformare atat in atingerile lui cat si in mine .Ne sarutam ,dar nu este unul obisnuit este ,plin de magie pentru ca in acel moment amandoi emanam o lumina albastra spre alb atat de orbitoare incat nu se poate descrie in cuvinte ,simt cum cad din picioare dar mana lui ma tine strans ,atata putere ,nu imi mai simt picioarele pe podeaua de nori albi si atunci ne despartim din sarut uitandune amandoi la faptul ca zburam .Radem in hohote si amandoi suntem cuprinsi de fericire .E un moment unic .Acea lumina albastra-alba inca mai este pe noi si in toata camera .Ii mangai chipul parca mai bland si luminos ca niciodata.
-Esti uimitoare stiai?
-Nu cred asta ,dar mersi !Imi asez capul pe pieptul lui .
-Crede.ma cand iti spun ceva ! Nu te voi face niciodata sa suferi .Oricum as fii constient sau inconstient ,bun sau rau.
-Cand am zis de acea pernita in vis ,sa stii nu erai tu ,ci Al..
-Poftim?
Ma apuca plansul desi nu asta voiam,sa il fac gelos sau furios.
-Nu.i nimic imi spune dupa ,fiind foarte calm.
-Era si normal sa il visezi pe el ca te apara de mine .
-Nu esti suparat?
-Scumpa mea micuta ,nu sunt ,daca ti.as face rau vreo data poti apela la el .Dar altfel nu .
-Mersi ,spun cu ochii in lacrimi !
-Ar trebui sa ne odihnim si sa nu mai plutim dar nu vad niciun pat.
'Suntem foarte sus'
'Adevarat ,dar asta nu mai conteaza '
'Mie imi este frica '
'Uite.te la mine !'
-Nu ai de ce sa aiti fie frica ! suntem doar noi .
-Si un pat ..
-Poftim?
-Un pat langa noi ,la inaltimea asta ?
-Super! Te pun aici !spune Justin zambitor!
-Eu voi dormi pe podea! Ai uitat ultima data ce gura ai facut ?
-Nu pleca ,stai aici ,pe podea e frig !
-Sigur?
-Mai sigura ca acum nu am fost niciodata .
Stam intinsi in pat uitandu.ne la tavan.,nu putem adormi .
Justin pov.
E atat de frumoasa si inocenta si draguta si de toate.Ma trezesc spunand:
-Ai simtit si tu acea energie?cand eram transformati ?
-Mda,imi era destul de familiara ,dar niciodata atatea furnicaturi nu am simtit.
-Ma simteam fantastic ,doar putin retinuta ,dar era minunat .
-Retinuta?
-Mda ,ma uitam la tine ,eram prinsa intr.o vraja voiam sa ma joc cu tine ,sa te gadil sa te fac sa razi sa te mangai ..
-Serios ? tresar odata langa ea si ea incepe sa chicoteasca.De ce razi ?Ce ti se pare amuzant ?
-Tocmai ti.am teleportat tricoul ! Si da mi se pare amuzant !
-O nu serios ! Si ce ai zice daca ...
-Nici sa nu indraznesti sa folosesti puterile de teleportare pe mine .
-Nu ,am ceva mai simplu ,gadilici .
-Termina ,termina ma predau ,acum da.te dupa mine grasule !
-M-ai facut cum ?
-Gras ! Ce nu mai auzi bine sau ce ?Sau preferi termenul de porc ?
-Mmm ,bine
Dupa ceva timp in care pare ca a adormit eu ma foiesc in pat si nu imi gasesc liniste ,ma uit in jos dupa marginea patului si vad o foarte mare inaltime intre pat si podea.ma intorc spre Justin si il vad cum doarme cu fata la mine si ma duc la el incercand sa il trezesc tragand tricoul pe care si l.a pus la loc .Nu simte nimic este imposibil ,trag si mai tare si tricoul se rupe iar el vine peste mine la propriu cu o mana si un picior nemaiputand sa fac nimic ,freaza lui perfecta era ciufulita si capul ii venise pe pieptul meu .acum insa il simt cum trage de hainele mele pana le rupe iar eu chitai din cauza sperieturi .
-Justin !il stig mai mult in soapta.
-Mhm?
-Nu pot dormi !
-Atunci lasa.ma pe mine esti atat de calda si moale .
-Normal ,avand in vedere ca mi.ai rupt hainele!
-Sa vad daca am inteles ,tu esti dezbracata?
-Mda ...si tu esti fara tricou!
-Poftim?
-Am tras de tine sa te trezesti dar am rupt tricoul .
-Ma mir ca nu mi.ai rupt si pantalonii!
-Nu esti amuzant ,dar de unde sa ai atata putere si eu la fel fara sa fim constienti ?
-Ai serios ? Chiar trebuia sa iti teleportezi pantaloni ?
-Suntem chit acum hai sa dormim!
-Eu nu dorm asa !
-mhm nu mai fii fitoasa si hai la culcare !
-Nu sunt fitoasa ,doar ca nu ma simt bine acum !
O iau in brate si vad cu caldura ei imi acapareaza corpul si invers .Se linisteste si adoarme.,doar ca eu nu mai pot sa dorm acum ,pur si simplu ma holbam la frumusetea ei .O invelesc si vreau sa ma intorc ,dar ma prinde de mana .
-Te rog ,stai cat se poate aproape de mine ca sa nu cad ,imi este frica.
Tresar cand o vad ca isi pune mana ai capul pe pieptul meu si ma acopera cu un picior.Reusesc sa adorm .
-----------------------------------------------------------
-Neata ingeras! ii spun cand vad ca s.a trezit ,buimaca se ridica dupa mine.
-Ce am facut si cum am adormit ,te.am ranit?
-Nup ,dormeai atat de frumos pe mine ,nu ai facut nimic ,doar te.ai relaxat si atat.
-Esti sigur ?Hainele ?
-Mda ,cat despre asta nu stiu cum o sa rezolvam.
-Trage cearceaful dupa ea ,pe mine lasandu.ma sa tremur.
-Nu crezi ca esti cam egoista,nu lua tot cearceaful !
-Cred ca faci misto de mine !
-Nu nu fac ,te.am vazut aseara cu chiloti si sutien ,nu imi e greu si azi oricum arati destul de trasnet
-Nu plec din pat pana nu gasesti niste haine .
-Si cine crezi tu ca sunt eu ?vrun fel de garderopa ?Nici eu nu ma misc din pat ca sunt in chiloti .
Dupa minute bune in care nimeni nu mai zice nimic sparge tacerea.
-Bine domnisoaro,hai sa vedem ce gasim de imbracat pe aici ,problema este cum ne dam jos.
O vad cum se ridica si incepe sa sara in pat .
-Vreau haine,vreau haine ,vreau haine.
-Ca sa stii nu sunt domnisoara !ai face bine saa nu cazi pe mine sau pe jos.
-Scoti limba la mine ?
-Da ,ce o sa imi faci ?
-Deja m.am gandit !E trag de picior si cade in bratele meu .
-Justin ! rade in hohote cand ma vede de enervat.'Te.ai pus cu mine ,acum vei plati !'
'Justin ,lasa.ma nu fii ..'
'Tu ai inceput '
incep sa o gadil din nou si din nou pana cand aud ca tipa .
-Justin ,oprestete ,nu ma mai gadila .
-Tu voiai distractie eu doar te ajut !
-Gata oprestete ,ma predau !
-Nup ,inca ai uitat ceva .
Furinicaturile iar incep sa apara atat la mine cat si le ea .
-Simti asta ? o intreb oarecum soptit.
-Mda ,iar o sa ma cuprinda ,vraaaja aceea !
- Curent de energie intre noi foarte tare !
-Nu e tare ,nu intelegi,furnicaturile astea sunt atunci cand ...
Amandoi ne deschidem aripile in sincron si ochii ni se coloreaza.
-Vezi ? Asta inseamna !
-Puterile noastre cresc ,doar atunci cand stam impreuna ,acele furnicaturi vine de la energia emanata de noi .
-De unde stii atatea ?
-Ieri camera asta a devenit alta din cauza noastra ,iar asta ma inspaimanta daca o sa stam unul langa altul s.ar putea caa alimentarea asta sa nu se mai opreasca sa nu ne mai controlam.
-Justin ,mie frica de asta ?ma priveste cu ochii ei galbeni si tristi incepand sa planaga.
-Draga mea ,se aude vocea aceea, nu.i adevarat ,sunteti ingeri ,va puteti controla pe pamant aici nu ,pentru ca e caminul vostru ,puterile voaste si iubirea voastra ,ceea ce simtiti este puterea si iubirea unul pentru celalalt .De aceea sunteti aici sa invatati sa va controlati ,au fost prea mult timp stranse puterile voastre ,si acum fie ca va place fie ca nu ,acea vraja dintre voi ,nu e actiunea nimanui ,e doar a voastra asa ca bucurativa de timpul asta al vostru.
-Pai si hainele noastre ?
-Forta de care ati tras unul de altul in privinta lor numai pe voi va priveste ,dar cand o sa vreti sa va imbracati doar spuneti.va dorinta .
-Multumesc !-Nu mai plange draga mea ,pe pamant nu ne va fii greu,ai vazut ce a spus acea voce te rog nu mai plange !
-Dar aici ?
-Aici draga mea suntem doar noi ,si nu va trebui sa te ingrijorezi vei veni si singura cand doresti fara mine daca iti place mai mult asa .
-Nu ,este mai bine daca vi si tu plus de asta ma vei invata multe .
-Sigur ca da! Dar nu mai plange ,nu.mi place sa te vad plangand!'Imi doresc haine !'
-Nu cred ca merge asa ,trebuie sa o spui cu toata convingerea.
-Crezi ca nu sunt convinsa ca vreau sa ma imbrac ?
-Ziceam si eu ,nu mai fii atat de rece ,eu inca mai simt acele furnicaturi tu ?
-Mda ,un pic dar nu le bag in seama !
- Ai vrea sa ti le iau ?
-Nup,e in regula !
-Daca o sa te doara ceva stii ca o sa te simt nu ?
-Da stiu ! Dar sunt bine .
Imi este foame .
Din senin apare o tava cu bucate bine alese in fata noastra .
Mancam si ne saturam .O vad pe micuta mea cu se murdareste in timp ce mananca e atat de draguta ,nu ma pot abtine din nou ,teleportez tava ,undev nu stiu unde ,si ma uit la micuta mea cum se uita la mine .Este enervat ca de fiecare data cand ne uitam unul la altul apar furnicaturi ,arpile si ochii ,dar nu le bag in seama ,o convingere imi spune asta ,sa nu bag in seama asa si fac ,in fata me intinsa este un inger alb cu aripile intinse si o pelerina alba transparenta prin care i se vedea corpul minunat ,detali ,detali ,arata bine oricum .Incep sa o "curat " de murdaria de pe fata prin pupici ce care o gadilau.
O voce ragusita se aude din nou.
-Mmm,deci am avut dreptate ?
-Cu ce ? Cine esti ?
-Nu conteaza cine sunt ,cu faptul ca simtiti aceleasi lucruri fara sa vreti ,iar acum aveti aripile intinse .
-Ba conteaza cine esti ,ca sa stiu daca esti sau nu de incredere.
-Aici ,exact in aceasta casa am gazduit sutele chiar miile famili de ingeri ,exact acolo unde stati voi au stat ai parinti vostii si multi alti ,asta e camera secretelor a timpului si a tuturor ingerilor ,voi sunteti ultimi ramasi drep urmare trebuie sa va protejez, indrumez.
Sunt cel mai mare pazitor al ingerilor !
-Poftim?Aici au stat parintii nostri ?
-Da ! E singura camera sigura din acest castel ,regat .
-Restul ,unde sunt ?
-Deocamdata nu mai sunt ! Camera asta a fost special conceputa ,inca de la primele generati de ingeri.Doar aici raul si intunericul nu pot ajunge pentru ca aici e puterea cea mai mare din lume ,dragostea si iubirea unui inger .
CITEȘTI
Prinsa intre doua lumi
Teen FictionO fata simpla in fata unui destin maret si imposibil in acelasi timp pe care incearca sa il aibe.Se izbeste de adevar si de multe incercari pe drumul ei spre marea sa dorinta si anume implinirea visului .