O tona de carti "bucuroase " sa ma vada ,ma asteapta langa o doamna foarte draguta care incepe sa strige catalogul clasei 9A ,dupa minute bune de asteptare si pline de emotionare vine si randul meu sa ma prezint cu o voce mica si timida ,cu ochi mici caprui incep a spune niste prpoziti balbaite ,fara subiect si predicat...
-Bu..buna!Eu sunt Adriana! Am ales acest profil deoarece...capul meu face o pauza lunga si incepe sa se gandeasca la viitoarea propozitie ce trebuie spusa , imi place informatica si am o pasiune ciudata pentru matematica (nu sunt extarterestru sau vreun om de stiinta )
-De ce spui pasiune ciudata Adriana? ma intreaba diriginta mea cu o voce blanda toti ceilalti colegiu uitandu.se la mine mirati .
-Pai.. pentru ca indiferent de notele mele ,mai rele de fel la aceasta materie ma atrage ceva catre ea ... inca nu am descoperit ce este !
-Bine atunci ,inteleg ,fiecare are cate o pasiune iar daca tu ai ales asta doar din pura curiozitate si pasiune ,o sa ai mult de munca ma asigura dansa cu un zambet dragut .
Si incepe din nou dumneaei sa strige catalogul in continuare si fiecare incercand sa aiba cate un motiv sau scop .
Dupa o zi extenuanta ma indrept spre casa cu autobuzul cu care am venit ,mi se parea un drum atat de minunat chiar daca in realitate nu este !
Dupa studierea cartilor ce aveam sa le port un an de zile dupa mine ,observ ca seara se lasa usor peste casa peste peisajul ce il vedeam in calea mea , dar ceea ce imi placea cel mai mult sa privesc era cu soarele ce domneste pe cer isi ia ramas bun si face o 'plecaciune' in fata maretiei lunii.
CITEȘTI
Prinsa intre doua lumi
Teen FictionO fata simpla in fata unui destin maret si imposibil in acelasi timp pe care incearca sa il aibe.Se izbeste de adevar si de multe incercari pe drumul ei spre marea sa dorinta si anume implinirea visului .