-Mda...acum ma lasi sa plec ?
-Ai vrea sa iesi cu mine la o cafea sau un suc ceva?
-Nu pot !Imi pare rau !
-Mmm ,nu te cred !
-Ba ar trebui ,crede.ma !
-Bine ,dar sa stii ca cererea inca mai este valabila daca te razgandesti .
-Bine .
-Lasati.o baieti ,ca altfel va sugrum,spune Alin cu o nervozitate in voce .
-Multumesc ,ii spun si ii zambesc amabil .
'Sa te mai intreb de ce ai fost amabila cu el ?'
'Nu ,nu mai intreba ,deja devii prea insistent cu gelozia ta, nu ai de gand sa termini Justin?'
'Nup ,din moment ce am motive sa fiu gelos.'
'Sa inteleg ca te crezi amuzant?'
'Mda..poate'
Ma duc la ore mi se par anormal de scurte ,Justin fiind foarte atent la tot isi mai arunc din cand in cand privirea la mine ,mi se pare ciudat ca suntem in aceeasi clasa, doar ca nu in aceeasi banca eu stau inca cu Xonia fata bruneta si cu ochi vrezi de o frumusete nemaivazuta .Iar Justin ,ei bine el inca sta cu Alin ,vesnicul lui maimutoi.Eu stau pe un alt rand in a treia banca iar el in patra,bineinteles mai departe de mine ,pentru ca nu.l suportam pe Alin.
'De ce te uiti asa la mine Adriana ?Ti.e dor de mine?'
'Ce ,ce tot spui acolo ?'
'Te.am vazut cand te holbai la mine.Asa.i ca sunt frumos? '
'Of ,Doamne !Nu mai uitam la tine ci la Alin !Se poate sa nu mai fi asa inganfat?'
'Nup ,chiar nu o sa ma schimb ,daca la asta te referi ,dar...stiu oricum ca nu la Alin te uitai .'
'Bine atunci uratila , nu o sa ma mai uit in dreptul vostru !E bine asa ? '
'Daca vrei ,oricum pe mine nu ma deranjeaza holbatul ,doar ca visai ceva si nu imi dau seama ce ...Esti foarte amuzanta!'
'Ha ha ce za zic !Ne vedem la biblioteca asta am visat !'
Profesorul din fata mea isi trage voce atragandu.mi atentia .
-Adriana ,imi poti spune la ce te gandeai ?
-La nimic domnule profesor ,va rog sa ma scuzati .
-Asa sa fie deci !Unde ramasesem la Primul Razboi...
'Multumesc de ajutor ce pot sa zic !'
'N.ai pentru ce acum fii atenta ca sa nu ti se mai atraga atentia ?'
'Te crezi amuzant ,misto sau smecher?'
'Da,pentru ca sunt !'Si cand ma uit la el imi scoate limba si atunci il vede profesorul .
-Domnule Justin , de ce scoti limba la Adriana ?
-Imi cer scuze ,domnule! Izbucnesc in ras ,fara sa imi dau seama .
-De ce razi domnisoara?
-De nimic ,domnule profesor ,imi pare sincer rau .
-Amandoi ramaneti dupa ore !Discutia se termina aici .
Spunem amandoi in cor .
'Super ! Acum avem necazuri !'
'Hai sa terminam acum cu telepatia ca dupa se va inrautati situatia!'
'Bine ,imi spune el '
Orele trec repede si bineinteles ca vine partea in care trebuie sa ramanem la scoala.
-E numai vina ta ! Nu puteai sa nu te mai holbezi la mine ?
-Imi pare rau ,domnule modestie ,am uitat ca esti atat de enervant !
-Puteti sa incetati ,va certati ca niste copii de inger !
-Poftim?
-Stai sa vad daca intelegeti camera trecutului ,visul tau ,penele gemene ?
-Inger ,tu esti ?strig eu aproape in soapta.
-Da ,desigur !
Ii sar in brate si il strang cu putere !
Unde ai fost in tot timpul acesta?
-Nu conteaza asta ,conteaza ca aveti portile deschise din nou ,aveti totul amenajat ca inainte doar cu ceva mai mult ,apropo ,cearta aia din gandul vostru chiar a fost amuzanta !
-Pai si profesorul nostru ?
-Gregori e bine ,nu.si va mai aminti ziua de azi in special acum .
-De ce ai inchis ...?
-Poarta am inchis.o pentru ca o amenintare rea venea spre voi in timpul ala si plus de asta inca mai e acolo doar ca am diminuat.o acum ,am fost capturat si obligat sa va spun adevaratele identitati .
-De aceea ma dureau aripile asa ,incat mi se rupea sufletul .
-Ai dreptate draga mea ,tu mai inainte de toate ai o conexiune cutoti ingerii absolut toti ,buni rai si cei care vor sa se intoarca ,atunci cand ceva nu e in regula arpile ti se dezvaluie si te dor foarte tare ,nu poti impiedica asta !
-Cum adica ? Ea va suferii mereu si eu nu pot face nimic sa o ajut ?
-Nu am spus mereu si nici nu am spus ca nu o poti ajuta ,in seara aceea ai avut o putere fantastica ,pe care e imposibil sa o explic,ai fost stiutor in ceea ce priveste lipirea aripilor ...
-Stai ,atunci inger nu a vorbit cu tine? M.ai obligat sa fac un lucru ca sa ce ?
-Nu am vrut sa te mint dar era mai bine sa mor eu din cauza durerii ...
-Pai ai lipirea aripilor ?
-Cand am fost in camera trecutului cand te.ai izbit de perete eu am simtit absoult tot ce simteai tu ,gandeai ,visai ,iar de atunci tot continui sa te simt ,emotiile ,cand esti in pericol sau cand simti bucurie.
-Nici macar eu ,nu stiam ca exista o asa putere ,dar avand in vedere ca voi..
-Noi ce ?spune el .
-Ascultati.ma vreau sa plecati acum sa nu va vada profesorul cand se trezeste ,ne vedem acasa bine ?Fugiti.
Asa am si facut ,am fugit amandoi ,dar cine crezi ca ne astepta pe hol ,evident. Alin si mamuti .
'Era de asteptat!' ii spun lui Justin in gand.
'Stai linistita,micuta mea cat timp esti cu mine ,nimic nu ti se intampla!'
'Mda,ma asteptam la tine ,sa fii asa de protector !'
Atunci fara sa mai zica nimic se opreste brusc in fata mea ma i.a de talie ma rasuteste si ei bine ajung cat se poate de aproape de el .
'Ce faci ?Nu vezi mamuti cum se uita !'
'Problema e alta '
'Mmm,care?'
'Te vad doar pe tine si nimic alceva!'
'Bine !'
'Doar bine? doar atat spui ?'
'Mda la ce te astepti mai mult ?'
Ochi lui caprui care acum mi se par negri ,parul lui perfect din toate punctele de vedere ,ma simteam atrasa de un magnet nu ma puteam controla de loc asa,constientizez ca ii mangai obrazul si el incepe sa rada.
'Imi place ! Dar intrebarea e ce te.a apucat ?'
'Scuze !'
-Hei !Mai e lume pe aici ! Las.o jos Justin ,ai uitat ca nu este a ta?
Alin nu stie ca inca mai vorbim ,stie ca ne.am certat acum multa vreme .
CITEȘTI
Prinsa intre doua lumi
Teen FictionO fata simpla in fata unui destin maret si imposibil in acelasi timp pe care incearca sa il aibe.Se izbeste de adevar si de multe incercari pe drumul ei spre marea sa dorinta si anume implinirea visului .