Jos triggeröidyt kiroilusta nii suosittelen poistumaan nyt
Herään ja näen pelkkää mustaa. Pääni on ihan helvetin kipeä. Tuntuu kuin joku olisi lyönyt suoraan takaraivoon jollain vitun puupalikalla tai jotain. Käsiinikin sattuu. Ne taitaa olla sidottu kiinni köydellä tai jotain? Ei, tämä ei tosiaankaan ole köyttä. Tuntuu ihan... Nippusiteiltä? Kuka hullu sitoo kädet NIPPUSITEELLÄ? Tajuan, että suunikin edessä on jotain, teippiä kenties? En tiedä, mutta koko tämä tilanne vaikuttaa niin sekavalta ja hullulta.
Kuulen raskaita askelia jostain kaukaa. Askeleet tulevat koko ajan lähemmäs ja lähemmäs. Pian joku ovi avataan ja se narisee todella paljon. Eikä muuten auta ollenkaan tähän pääkipuuni.
"Ahh, prinsessani on ilmeisesti herännyt", kuulen kusipään eli Colinin äänen. Hän kumartuu lähemmäs ja ottaa silmissäni olevan siteen pois. Tuijotan häntä suoraan silmiin. Colin ei näytä siltä, että edes katuisi sitä, että hän on ensinnäkin kidnapannut minut ja toiseksi myrkyttänyt minut.
"Lupaatko olla huutamatta jos otan tän teipin sun suulta pois?" Colin kysyy ja nyökkään hänelle. Colin repii teipin yllättäen pois ja se muuten sattuu enemmän kuin Stacyn lyönnit.
"Ai saatana!" Huudan kivun takia. No, enpähän ollut huutamatta, mutta Colin ei selkeästi siitä välittänyt.
"Kerran se vaan kirpasee", Colin sanoo kohauttaen olkiaan. Hymähdän hänelle ja katson ympärilleni. Olen jossain pienessä mökissä ja missäköhän perämetsässä mahdan olla? Mökki on puinen eikä mikään kovin ihmeellinen. Nyt kun katson tarkemmin, minä istun tuolissa köytettynä. Miten Colin on tässäkin onnistunut? Hän on hullumpi kuin olisin ikinä voinut kuvitella. Miten ihminen voi olla ensin niin ihana, huolehtivainen ja suoraansanottuna täydellinen, mutta sitten kun tapahtuu joku vastoinkäyminen hän muuttuu kylmästi ja täysin hulluksi.
"Missä vitussa me ollaan?" Kysyn.
"Tarpeeksi kaukana", Colin vastaa. Niinpä tietysti.
"Miksi sä teet tän?" Kysyn, sillä minua todellakin kiinnostaa tietää.
"Miksiköhän? Koska mä rakastan sua! Mä haluan, että sä olet mun", Colin sanoo. Hän tulee luokseni ja silittää poskeani. Yritän vältellä hänen kosketustaa, mutta en onnistu. En tietenkään, miten onnistuisin kun olen köytetty johonkin vitun tuoliin. Colinin kosketus vaan tuntuu niin vastenmieliseltä.
"Ymmärräks sä kuinka vitun sairasta tää on? Sä et voi vaan myrkyttää mua ja kidnappaa mua ja viedä mua johonkin vitun mökkiin vaan sen takia, että sä rakastat mua! Kukaan normaali ihminen ei tee näin! Yritä nyt ymmärtää, että mä en rakasta sua enää! MÄ EN HALUA SUA! SÄ OOT NIIN VITUN SAIRAS TARVIIT IHAN OIKEASTI HOITOO!" Huudan täysillä Colinille. Hän katsoo minua aluksi hämmentyneenä, mutta sitten hänen silmänsä muuttuvat. Ja ne muuttuvat vihaisiksi. Hänen silmänsä suorastaan roihuavat.
"Sä olet vain ja ainoastaan mun! Et minkään vitun Zaynin! Mitä vittua sä ees näät siinä? Se on yks vitun ongelmanuori eikä se oo ollenkaan hyväksi sulle!" Colin raivoaa. Minua alkaa vain naurattamaan. Ihan oikeasti. Alan nauramaan ääneen ja nyt Colin näyttää olevan ihan pihalla.
"Joo Zayn on ehkä ongelmanuori, mutta se ei sentään oo kidnapannut mua! Mitä vittuu sulle ees kävi? Sä olit mulle aina niin ihana, mutta sitten kun kerron, että tykkään jostain toisesta, sä muutut tälläiseksi", sanon ja katson Colinia suoraan silmiin.
"Sä kiroilet nykyään tosi paljon. Ootko senkin oppinut Zayniltä?"
"Älä nyt vaihda puheenaihetta. Mitä väliä sillä on kuinka paljon mä kiroilen?"
"Koska sä et ole tälläinen. Sä olet ihan erilainen, Gabriella."
"Ja säkään et ole tälläinen. Tai sitten mä en vain tunne sua yhtään."
"Sä tunnet mut paremmin kuin kukaan muu!"
"Colin, ei, en todellakaan tunne. Colin, jonka mä tunsin, ei olisi ikinä tehnyt näin."
"Ihan sama. Sä nyt olet mun ja sillä selvä", Colin toteaa kylmästi ja kääntyy pois.
"Mihin sä menet?!" Kysyn vähän paniikissa. Ei kai hän aio minua tänne yksin jättää?
"Pois. Mulla on juttuja hoidettavana. Muun muassa Zaynin kanssa."
"Mitä juttuja?"
"Mä hoidan sen pois pelistä."
"MITÄ, EI! ÄLÄ TEE SILLE MITÄÄN, OO NIIN KILTTI!" Anelen, ihan kirjaimellisesti.
"Se pilaa kaiken, joten se pitää saada pois. Harmi ettet pysty jättämään hyvästejä", Colin lähtee ja sulkee oven perässään. Hän tietenkin laittaa sen lukkoon. Alan itkemään lohduttomasti. Silmiäni kirvelee, koska minulla tietenkin on juuri tänään meikkiä.
Mitä Colin aikoo tehdä Zaynille?
Mitä jos en näe Zayniä enää koskaan?
Tilanne alkaa olla SOS
ESTÁS LEYENDO
Could You Stay? | Zayn Malik | VALMIS
FanficGabriella Smith on Los Angelesissa asuva 16-vuotias tyttö. Puoli vuotta hän on odottanut vaihtoon lähtöä Englantiin ja viimein se päivä koittaa. Gabriellan isäntäperheessä asuu vanhempien lisäksi kaksi poikaa. Toinen on normaali 14-vuotias kiltti p...