15. bölüm : ''Onaylanmıştır.''

680 36 5
                                    

Bölüm şarkısı ; Ed Sheeran - Give Me Love

Sarıl bana, hiç bırakmayacağını hissettirene dek.

Sıcak ve huzur dolu bedeninden çekildiğimde, yüzümü avuçlarının arasına aldı. Gözlerimin içine baktı. Büyük ellerinin içinde suratım kaybolmuştu. “Sen ve ben, yeniden biz olabilir miyiz?” dedi. Sözleri kalbime ok gibi saplanmıştı. Ne diyeceğimi bilemedim. Tutuldum , kaldım.

“Yaşadığım onca acıdan sonra mı?” diyebildim. Gözlerinden gözlerimi alıp denize çevirdim bakışlarımı. Hafif esen rüzgarın etkisiyle, dalgalanmıştı deniz. Tıpkı şuan benim dalgalanıp savrulan duygularım gibi. 

İKİMİZİN DE yaşadığımız acıları unutamayacağımızı biliyorum. Ama tertemiz yeni bir sayfa açmak için tek bir şansı hak etmiyor muyuz Mira?” dedi Kaan. Adımı onun ağzından duymayı nasıl da özlemiştim.

“Şuan kafam çok karışık Kaan, bir yanda çıkıp gelen sen, bir yanda Çetin.” dedim. 

“Çetin?” dedi. Umut ve özlem dolu bakışlarının yerini öfke, kıskançlık bürümüştü. 

“Ondan hoşlanıyordum. Ama aklımda hep sen vardın. Kalbimde Çetin ve senin aranda bir savaş vardı ve sürekli sen kazanıyordun o savaşı.” dedim gözlerinin içine bakarak.

“Benim sadece etrafımdaki kızlara bakarken gelmiyordun aklıma. Her şeyde, her nefesimde sen vardın kalbimde. İnan bana, birbirimizden ayrı olduğumuz o 1 yıl sadece senin için zor geçmedi.” diyen Kaan’ın gözleri kızarmıştı.Anlamıyordum, anlayamıyordum. Neden o zaman beni terk etmişti?!

Zihnimdeki düşünceler dudaklarıma döküldü.

“Madem beni seviyordun, neden terk ettin?” 

Kaan’ın yüzü düşmüştü. Gözlerini kaçırdı. Anlaşılan verecek cevabı yoktu. Sustu ve bu sessizlik hoşuma gitmemeye başlamıştı. “Peki, artık gitsem iyi olacak zaten.” dedim ve oturduğum yerden kalktım. O da kalktı ve arkamı dönüp gidecekken kolumdan tutup beni kendine çekti. “Çünkü sensizliği tadıp her an yanımda olan kızı özlemek istedim. Senin için acı çekmek istedim.” dedi ve bir şey dememe izin vermeden dudaklarıma yapıştı. Dudakları dudaklarımla buluştuğunda nefeslerimiz birbirine karıştı, kalbim olduğundan daha hızlı çarpmaya başladı. O an her şeyi unutmuştum. O ayrı geçen 1 yılı, acıları. Her şeyi. Sadece Kaan vardı.  

Dudaklarını dudaklarımdan ayırdığında gözlerimin içine dolu dolu baktı. “Biz bir şansı hak ediyoruz kuyruklu yıldızım.” 

***

Daha sonra Mine kafamdan aşağı su dökerek uyandırdı. Falan yani. Şaka! Tabii ki rüya falan değildi bu olanlar. Hepsi tam anlamıyla, kesinkes gerçekti. Sahilden ayrılıp eve geldiğimde kızlar çoktan gelmişlerdi. Ağzım kulaklarımda içeriye girdiğimde hepsinin bakışları bana çevrilmişti. “Kaan arkandan geldiğinde neler oldu çabuk anlat!” dedi Melis heyecanla. Bir o kadar heyecanlı şekilde kendimi koltuğa anlattım ve olanları bir bir anlattım. Ağzımdan çıkan her kelime de kızlar şaşkınlıkla ağızlarını daha da açıyorlardı. Sonunda hepsinin ağzından aynı anda büyük bir “OHA!” çıktı. 

“Yaa öyle işte. Aslında çok mutluyum ama ne yapacağımı bilmiyorum. Yani ne kadar yıprandığımı en iyi siz biliyorsunuz.” dedim. 

“Ne demiş usta şair, ‘Hatasız kul olmaz, acısız aşk olmaz’” dedi Mine. Onun bu bilgin tavrına hepimiz güldük. “Kimmiş o usta şair?” dedim gülerek,  “Bilmiyom ama çok usta olduğu bu sözünden belli canım” dedi Mine. Bunun üzerine biraz daha güldük. Grupta herkesin keyfi yerinde olunca rahat rahat, anıra anıra kahkaha atabiliyorduk. Bu da mükemmel bir histi. 

***

Dün gece konuya dair ufak çaplı bir toplantı yapmış ve ortak bir karara varmıştık. Kaan ve bana, biz olmak için bir şans daha tanıyacaktım. 

Kaan mesaj atmıştı. “Enine boyuna düşündün mü bizim şu bir şans daha olayını?” Mesajını okuyunca otomatik olarak bir kahkaha attım. Benim sesime de kızlar uyanmıştı. Ya da belkide çoktan uyanmışlardı ama yatakta debeleniyorlardı. Bilemiyorum. Yanıma doluştular,  “Ne oldu sabah sabah ne bu neşe?” dedi Dilara imâlı imâlı sırıtarak.  “Kaan mesaj atmış,” dedim telefonu ona doğru uzatarak. Tek tek mesajı okudular ve gülümsediler.  “Onaylanmştır.”

Medya ; Mira.

Arkadaşlar biliyorum son bölümler biraz kısa oldu fakat bekletmek istemediğim için hızlı hızlı yazıyorum , bu yüzden uzun yazamıyorum. Ama bir daha ki bölümler 3 sayfadan az olmayacaklar söz veriyorum ^_^ Yorum ve vote'leri arttırırsanız daha seri ve uzun bölümler geleceğinden emin olabilirsiniz. Yorum ve oylar ilham kaynağım. :)

Bütün Kızlar Toplandık!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin