a chuj wie co to

8 1 0
                                    

Głęboki sen Mizu przerwały niepokojące dźwięki, dochodzące z pokoju Penelopy. Dziewczyna powoli wstała z łóżka i po cichu zakradła się do drzwi.

- Aaaach... Snepi, ty mój seme ty... - mruknęła Pene.

- Co kurwa?!

- Ach tak! Dajesz! Och taaak!

Po chwili w pokoju zapaliło się światło, a drzwi otworzyły się gwałtownie. Stanął w nich Serverus Snape zwany także Snepi.

- Kto się teraz kurwa rucha?! Jest środek nocy!

- Ach Snepi... - Pene ponownie wydała z siebie dźwięk rozkoszy.

- C-co robi Pene? - dziewczyna popatrzyła na mnie cała czerwona.

- Albo się mastrubuje do twoich zdjęć, albo ma mokry sen o tobie. Stawiam na drugą opcję, bo nie ma mowy żeby się przyznała do tego, że jest uke.

- Wejdźmy tam i to nagrajmy.

- Miałam taki zamiar... - Makrela spojrzała na Snepi z szatańskim uśmiechem. Powoli uchyliły drzwi i zaczęły nagrywać. Penelopa leżała na łóżku w piżamie dziewicy i z ogromnym rumieńcem na buzi. Wyglądała jak słodki shiba Inu, aż chciało się ją przytulić.

- O Boże! - krzyknęła. - Nigdy nie widziałam jej tak spokojnej i bezbronnej...

- No no Snepi... Nie spodziewałam się tego po moim uke...

- P-Pene?

- Czy was do reszty popierdoliło?! - krzyknęła. - Ja sobie śpię, a wy mnie oczywiście budzicie! Czas was ukarać dziewczynki...

RaczkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz