Penelopa była na randce ze swoim nowym dziewczyną Nico. Aktualnie przemierzali galerie w poszukiwaniu seksownej bielizny dla chłopaka. Po dwudziestu minutach znaleźli odpowiedni sklep i weszli do niego. Penelopa od razu podbiegła do stoiska ze strojami w stylu seksownych pielęgniarek, bądź pokojówek.
- Nico~ Kupię ci taką, albo nie to z ogonkiem co do tyłka wkładasz~~
- Nie. Ubiorę. Tego.
- Ubierzesz.
- Nie.
-Tak.
- Nie. - dziewczyna zignorowała chłopaka i podbiegła do kasy, aby kupić jeden ze strojów.
- No i na co to kupiłaś? - zapytał chłopak ze słyszalnym w jego głosie wyrzucie.
- No po to, żebyś w tym chodził, a teraz wskakuj w to, bo mam chcice~ - chłopak wzdychnął i poszedł do toalety wraz z reklamówką. Penelopa nakryła na głowę kaptur i weszła za chłopakiem do męskiej toalety. Obczaiła, do której kabiny wszedł Nico i delikatnie do niej zapukała.
- Zajęte. - odpowiedział zirytowany.
- P E N E C C H I~ przyszła cię wyruchać~ - Nico otworzył drzwi i wpuścił do niej zakapturzoną Pene. Dziewka spojrzała sprośnie na swojego dziewczynę i rozkazała włożyć nowy strój. No nie ukrywajmy. Penelopa jest absolutem, każdy musi słuchać jej poleceń. Tak, więc Nico stał przed dziewczyną w stroju seksownej pokojówki. Majtki Penelopki już robiły się coraz to bardziej mokre. - Ale się podnieciłam. - odparła dziewczyna i przyssała się do szyi kochanka zostawiając małe zaczerwienione ślady, potocznie nazywane iksde malinkami. Chłopak schylił się by delikatnie ją pocałował, no ale Penelopa jak to ona musiała wcisnąć swój jęzor. Pocałunki był naprawdę gooorące~~~ Nico ściągnął swojej chłopakowi koszulkę i rzucił ją na kibel. Niestety, ale kibelek był otwarty i koszulka wylądowała w środku. To nie ważne skupmy się na gorącej atmosferze pomiędzy kochankami.
Spodnie Penelopki wylądowały na podłodze wraz z majtkami i stanikiem. Brunetka podwinęła sukienkę jej partnera i usiadła na nim okrakiem. Owinęła swoje ręce wzdłuż jego szyi i złączyła ich usta w głębokim pocałunku. Nico podwinął swoje majteczki z koronki i powoli wszedł w dziewczynę. Dziewczyna wydała ciche jęknięcie, a jej oddech oplótł szyję Jakóbka. Jego ruchy z początku były powolne, lecz z każdą sekundą stawały się coraz to szybsze. Jęki Pene przerodziły się w krzyki rozkoszy, a z sąsiednich kabin można było usłyszeć charakterystyczne dźwięki fapania. Niestety, ale ich seks przerwało pukanie do drzwi. Najszybciej jak potrafili przyodziali się w ubrania i otworzyli kabinę. Przed nimi stanęła wysoka brunetka.
- Hejka naklejka, mam pytanko. Czy nie chcielibyście nakręcić porno na redtube? Twój głos idealnie nakręcał by masturbujących.
- Ja bym... - Nico zakrył twarz Penelopie i złapał ją za rękę. - Kochanie, zdajesz sobie jaką okazję straciliśmy?
- Okazję to stracił facet, który nie doszedł z kabiny obok kochana, a teraz idziemy dokończyć resztę w domu...