Gözlerini yeni güne açan Hoseok yerinde gerinerek ayağa kalktı ve odasındaki küçük banyoya ilerleyip günlük rutinini yaptı. Dişlerini fırçalarken akşam olanları düşündü,hala Bay Min'in kendisine olan davranışları tuhafına gidiyordu. Başını sağa sola salladı ve düşünmemeye çalıştı hem Bay Min'in davranışlarını hem de gördüğü görüntüleri. Bugün yine suratsız bir patron göreceğini düşünüyordu.
Ağzındaki macun köpüğünü yıkadıktan sonra banyodan çıktı ve takım elbisesini giyindi. Bugün saçlarında değişiklik yapmak adına tarakla yana doğru tarayıp biraz da arkaya doğru taradıktan sonra harika olduğunu düşündü. Tamamen hazır hissettiğinde odasından çıkıp mutfağa gitti."Günaydın ve woaah,hyung yine harika şeyler hazırlamışsın"
"Sana da günaydın Hoseok ve evet yine harika şeyler hazırladım. Hadi oyalanmadan ye ve arabaya gidip hazır bir şekilde bekle."
Hoseok başıyla onaylayıp zil çalan karnını doyurmak için kahvaltı masasına oturup karnını doyurdu hızlıca.
"Eline sağlık hyung ben kaçtım,güle güle"
Aşçı giden Hoseok'un arkasından el salladı ve gözden kaybolduğunda ise mutfaktaki işlerine devam etti.
Arabanın yanına gelen Hoseok ceketinin önünü ilikleyip arabanın önden sağ kapısının önünde dikilerek patronunun gelmesini bekledi. Kısa süre sonra villa kapısından çıkan bedeni görünce duruşunu dikleştirdi.
"Günaydın Bay Min"
Yine karşılık almadı ancak suratındaki canlı ifadeyi bozmadan patronu için arka kapıyı açıp binmesini bekledi,bindiği zaman kapısını kapattı ve şoför koltuğuna yerleşip ayakkabı şirketine sürdü.
Hoseok,Yoongi'nin hem asistanı hem de şoförüydü. Bu yüzden şirkette de Yoongi'nin sürekli yanında olurdu.
Şirkete geldikleri zaman esmer olan yerine kral gibi kurulan bedenin kapısını açtı ve şirkete doğru hemen arkasından ilerledi.
"Bugünkü programı anlat çalışan"
Hem patronuna yetişmeye çalışıp hem de elindeki not defterinde yazanları okuyordu Hoseok
"Efendim bugün tasarladığınız ayakkabıların kalıpları çıkmış olarak şirkete getirilecek"
Önde yürüyen beyaz tenli beden başını sallayıp devam etmesini istedi
"Sonra karşı şirketten size bazı çizimler yollanacak seçmeniz için. Sizin seçimlerinizi oldukça beğeniyorlar"
"Seçimlerimin iyi olduğunu biliyorum ama yine de sürekli bana seçtirip benden daha iyi bir şirket olmalarına hala anlam veremiyorum. Gün geçtikçe daha da yükseliyorlar hem de benim sayemde,üstelik her kazandıkları anlaşmayı sanki her şeyi önceden biliyorlarmış gibi hazırlıklı gelmeleri ve anlaşmayı benim seçtiğim tasarımla kazanmaları,lanet olsun ki bunda tuhaflık var,ama ben bunun peşini bırakacak değilim"
Yoongi derin bir nefes vererek arkasında Hoseok ile odasına girdi ve masasına oturup devam etmesini istedi
"Bugün karşı şirket sizinle anlaşma yapmak için buraya toplantı yapmaya gelecek efendim"
"Ne anlaşması"
"Şirketi birleştirmek için"
"Bunca yıllık emeğime başkalarını katacağımı sanmıyorum"
"Bay Min,bana söylemek düşmez ama son zamanlarda tuhaf bir şekilde şirketiniz düşüyor ve karşı şirket her defasında size karşı sizin seçimlerinizle kazanıyor,yani eğer birleşirseniz eskisi gibi hatta daha da fazla yükseleceğinizi düşünüyorum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE BANA GÜL (Yoonseok - Sope)
FanficVurula vurula insanları dehşet verici bir şekilde yok eden patronuma vuruldum.