5-Seni Kahpe

1.4K 147 120
                                    

Yoongi gayet sakin bir ifadeyle arabasını terk edilmiş sokaktaki depoya sürmeye devam etti bir yandan da yapacaklarını düşünüyordu. Kesinlikle şirketinin batmasına sebep olan kişinin gözünün yaşına bile bakmayacaktı, bu kim olursa olsun.

Depoya geldiğinde arabasını uygun bir yere park edip indi. Elindeki stres topunu iyice yamultarak sinirini atıyordu oysa yüz ifadesi oldukça sakindi.
Stres topunu sıkarak deponun girişine ilerledi, tam depoya girecekken girişin yanı başındaki bastonu fark etti. Gözlerini kısarak bir kaç saniye baktı bastona ve eğilip elleri arasına aldı. Bastonun ucunu bir kaç defa yere vurup depodan içeriye tıpkı mafya babası gibi adımladı, elindeki bastonda bunu daha fazla tetikledi.

"Oooo kimleri görüyorum burada ben"

Yoongi tamamen sandalyede bağlı bir şekilde oturan bedenin yanına ilerledi ve yanına gelince bastonu yere bırakıp elinin tersiyle sandalyede oturan Puth'un yanağını okşadı.

"Y-yoongi bak adamım açıklayabilirim"

Puth'u es geçip hemen arkasında duran adamı Carl'a önceden hazırlattığı malzemeleri getirmesini söyleyip tekrar Puth'a döndü.

"Tabi oğlum açıklayacaksın zaten, nasıl ajanlık yaptığını"

Zaten biliyordu Puth'un nasıl ajanlık yaptığını ama yinede anlattıracaktı ona. Doğru bir şekilde anlatıp anlatmayacağını merak ediyordu çünkü.

"Hadi anlat bakalım"

Puth'un karşısına sandalye çekip oturdu ve bacak bacak üstüne atıp dinlediğini belirtti.

"Ben sizin şirketten çıktım bir ara,yani bir yıl önce tam da senin şirketinin çökmeye başlangıç olan yıl"

"Sonra"

"Hani şu Maxsim'in asistan var ya Kevin hah işte o çağırdı beni .Sanki beni senin şirketten çıkmamı bekliyor gibi cuk diye belirdi karşıma. Dedi ki ' hey Puth bizim şirkete gel Maxsim Bey seninle hoşuna gidecek şeyler konuşacak' dedi. Bende merak ettim ne konuşacağını bu yüzden gittim. Sonra Maxsim'in odasına gittim ve bana eğer senin şirketin hakkındaki bilgileri verirsem istediğim bir evi alacak ve son model bir araba hediye edip üstüne her ay banka hesabıma uygun miktarda para yatıracağını söyledi"

"Yaptı mı peki"

"Evet yaptı. Şaka yapar sanmıştım ama gayet ciddiydi. Yani anlayacağın adam işini biliyor. Bende senin şirketin bilgilerini ona ilettim ve oda ona göre hazırlık yaptı. Senin mankenine senden daha fazla para teklif edip onu kendi tarafına çekti yapacağın ortamların sahipleriyle konuşup senden vazgeçirtti. Bu yüzden sürekli seni geri çevirdiler"

"Seni kahpe"

"Huh bana mı dedin onu"

"Evet sana dedim Puth efendi."

Yoongi hala sakinliğini koruyarak ayağa kalktı ve Puth'un karşısına dikilip kollarını göğsüne doladı.

"Yoongi bak çok pişmanım. Hem şu son yaptığın şeylerin bilgilerini onlara vermedim hala yani bu sefer garanti sen kazanacaksın."

"Kazanacağımı biliyorum zaten. Tıpkı diğerleri gibi ama bil bakalım ne oldu yakın diye nitelendirdiğim arkadaşım sırf karşı tarafın teklifi güzel diye beni aptalca şeylere karşı sattı ve göz göre göre çökmeme göz yumdu"

Derin bir nefes verip Puth'un saçından sertçe kavradı o sırada Carl birazdan Puth'a yapılacak olan şeylerin malzemesini kenara koydu ve bazı şeyleri de hazırladıktan sonra yanlarından uzaklaştı.
Puth saçlarının sertçe çekilmesine acı sesler çıkarıp yanlarına konulan şeylere gözlerini büyülttü.

SADECE BANA GÜL (Yoonseok - Sope)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin