Yoongi
"Hoseok"
Yanına yaklaşıp kollarından tutarak kalkması için yardım ettim. Onu yalnız bırakmamalıydım böylece suyunu almak için yataktan düşmezdi ve üzeri ıslanmazdı. Yatağa oturmasını sağladıktan sonra neredeyse içindeki suyun yarısı dökülmüş olan sürahiden bir bardak katıp ona uzattım.
Bunu yapmamı bekliyormuş gibi bardağı elimden alıp suyu kana kana içti."İyi misin"
Uzattığı bardağı alıp eski yerine koydum ve yanına oturdum.
"İyiyim merak etme beni"
"Kalk hadi benim odama gidiyoruz"
Doğrulup çoktan ayağa kalkması için koluna girmiş ve ayağa kaldırmıştım bile
"Nereye gidiyoruz Yoongi"
"Benim odama"
"Senin odana neden gidiyoruz?"
Dikkatlice yürümeye devam ederken sorduğu soruya gülümsemeye başladım.
"Artık benimle yatacaksın sevgilim"
Bir şey demedi, sessizliğinden yararlanıp devam ettim konuşmaya
"Sen ayrı ben ayrı odalarda kalınca senden haberdar olamıyorum. Yanımda olduğun zaman haberim olacak hem işime de gelir, sarılır uyuruz birbirimize"
"Haklısın sanırım"
Odama gelmeyi başardığımızda Hoseok'u geniş yatağımın sol tarafına yatırıp sağ tarafına da ben yattım. Üzerimizide iyice örttükten sonra tavanla bakışmaya başladım. İkimizde sadece tavanı izliyorduk boş boş, sessizdik ve uyumak yerine tavana bakınıyorduk. Daha önce kimseyle yatmamıştım şu anda Hoseok ile yatıyordum. Hoseok ilklerim olma yönünde gayet iyi gidiyordu, aslında ben de memnundum bu durumdan. Ancak şu anki durumumuz tuhaf bir durumdu ve sanırım bu gergin ortamı bozmak bana düşüyordu.
İlk hamlemi yaparak bedenimi Hoseok'tan tarafa çevirip kollarımı karnına doladım ve kendime doğru çektim. Şu anda ben ona sarılıyordum o ise şaşırmakla meşguldü"Şaşırman bittiyse artık sende bana sarılda içimde kalmasın"
"Ne"
Sesli bir nefes verip onun bedenini de benden tarafa çevirip kollarını bedenime sardım. Şimdi o da bana sarılıyordu, güzel hissettirmişti sarılmak. Kalp atışlarının sesini olduğum yerden bile duyabiliyordum. Beni ne güzel seviyorsun Hoseok
"Hadi uyuyalım artık saat geç oldu"
Duruma alışmaya başlayan beden beni onaylayıp gözlerini kapadı, fakat ben uykuya dalmadan önce başımı boynuna gömüp gözlerimi o pozisyonda kapadım kokusunu içime çekerek.
Tamamen uykuya dalmıştım hatta hayal dünyasının içine bile girmiştim. Saçma bir rüya olabilirdi ama eğlenceliydi, Hoseok ile el ele tutuşup yeşil çayırlarda koşturuyorduk.
"Yakala beni Yoongi"
"Yakalayacağım seni bebeğim"
Gülerek kaçan bedenin arkasından kovalıyordum onu. Birden bir ağacın arkasına geçip sağa sola eğilerek bakmaya başladı. Bende diğer tarafa geçip tıpkı onun gibi bir sağa bir sola eğilip ona eşlik ediyordum. Aptal aşıklar gibiydik ve ben bu halimize rüyada gülsemde normalden de güldüğümün farkında değildim.
Birden rüyamda Hoseok bana yaklaşıp omuzumdan sarsmaya başladı"Ne oldu neden sarsıyorsun"
"Yoongi uyan"
Hala sarsmaya devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADECE BANA GÜL (Yoonseok - Sope)
FanficVurula vurula insanları dehşet verici bir şekilde yok eden patronuma vuruldum.