2 hafta sonra (jimin)
evet bugün evleniyorum.. bu sabah da 2 haftanın nasıl geçtiğini düşünerek söüyordum. evleneceğim kişi ne kadar yakışıklı olsada ve ne kadar hoşlanmış olsamda sonuç olarak bu güzel evimi terk ediyordum.
jungkook
sabah biraz geç kalkmış olabilirim yoongi ile jin hyung gelmişti. onlar geldiğinde ben hala uyuduğum için abim jin hyung ve yoongi üstüme atlamışlardı... lanet olsun keşke onlardan önce uyansaydım sırtımı hissetmiyorum... ve bugün evlenicem jimin'den ne kadar hoşlansamda evimi bırakıcaktım ve yeni evimde abim olmıycaktı.. abimi çok özlüyeceğim kesin.
yazar'dan
jimin ve jungkook hazırlanmışlardı. düğün yerine gitmek için aileleri ile arabalarına bindiler... düğün yerine vardıklarında jungkook'un annesi, jungkook'u gelin ve damadın hazırlandığı odaya soktu.
'bana bak jungkook, düğün günü sorun çıkarmayın biraz sonra da jimin gelir uslu uslu otur ve bekle'
annesinin dediklerine kafa salladı ve oturdu jungkook.. 5 dakika sonra jimin'i de annesi kolundan tutup getirmişti... sonra kulağına birşeyler söyleyip çıkmıştı... odada sadece biz kalmıştık.. biz ikimiz. jimin'den bir ses geldi:
'selam'
'ah selam'
'hazır mısın?'
'hazırım. sende hazır gibi duruyorsun'
'evet bende hazırım.. bu arada bu evlilik sadece kağıt üzerine olacak ve sadece aynı evde yaşıycağız fazlası olamaz'
jimin dedikleri için kendine söverken jungkook'un beyninden kaynar sular dökülmüştü oda sürdürmeliydi bu oyunu ve:
'ah evet biliyorum. sadece kağıt üzerine fazlası yok zaten babalarımız ayrılmamızı söyleyince boşanıcaz ve birbirini tanımayan iki insan gibi hayatımıza devam edicez öyle değil mi?'
'ö öyle'
jimin, kekelediği için kendine söverken bir yandan da çok üzülmüştü jungkook'un onu sevmediğini ve nefret ettiğini düşünmüştü..
jungkook, oda çok üzgündü sadece kendilerini kandırıyordular ama bilmiyordular
ve jimin:'neyse hadi gidelim artık bekletmeyelim'
'tamam'
jimin beyaz jungkook siyah bir damatlık giymişti... jimin jungkook'un koluna girdi ve kalpleri hiç olmadığı kadar fazla atmaya başlamıştı...
'evet. siz park jimin, jeon jungkook'u eşiniz olarak kabul ediyormusunuz?'
'evet'
'siz jeon jungkook, park jimin'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?'
'evet'
'bende sizi eş ilan ediyorum'
jikook evlendi ama hemen açıklayıp mutlu şekilde mi yaşasınlar yoksa süründürsünler mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jikook zorla evlilik
Fanfictionnerden bilebilirlerdi ki birbirlerine olan nefretleri bir gün aşka dönüşüceğini...