35 (M)

542 16 16
                                    

jikook

sabah ilk kook kalkmıştı.. fırsat bilerek jimin'i öptü.. jimin, gözleri kapalı bir şekilde tebessüm etti bebeklere benziyordu.. esnedi ve kook'a sarıldı..

'günaydın kocacım~~'

'günaydın jimin!'

'ne oldu aşkım?'

'ben öptükten sonra senin tekrar öpmen gerekirdi!'

'jungkook, gerçekten buna mı takıldın hayatım?'

'evet'

'görende uke sen sanıcak.. evde ne güzel uke uke geziyorsun yatağa gelince tam bir semesin'

'ben hayatta uke olmam. ve ben uke değilim sadece ukesini çok seven bir semeyim.. ama uke, semesini sevmyor'

'aşkım saçmalama uke semesini ölesiye seviyor.. al sana kocaman bir öpücük' jimin, kook'u öpmeye başladı aslında bu ısa ama sert bir öpücük olucaktı ama jungkook'da karşılık vermeye başlayınca uzun bir öpcüğe dönüşmüştü

jungkook jimini hem öpüyor hemde üstüne çıkmaya çalışıyordu.. sonunda çıktı ve jimini bıraktı.. jimin geceleri altına birşey giymiyrdu bokser dışında. jungkook ise üstüne giymiyordu. jimin jungkook'un altını çıkarmıştı jungkook ise hem bokserını hemde üstünü.. ikiside çırilçıplaktı... jungkook jiminin deliğine hızlıca parmağını soktu..

'jun-gkook mhh a-cıdı'

'üzgünüm bebeğim hazır mısın?'

'e-evet h-hazırım'

jungkook parmaklarını çekip hızla jiminin içine girdi

'ağğğğğmmhhh  kook yeri ezberlemişsin'

'e-evet aşkım heryerini biliyor-um a-ama ç-çok d-darsın'

'b-birlikte olmayalı baya oluyor'

jungkook, birkaç vuruş daha yapıp jimin in içinden çıktı ve jiminin saçlarını öpüp sarıldı

'oysaki amacım sadece masum ve küçük bir öpücüktü kook'

'olsun istediğim zaman seni beceririm hatta şim-'

'siktir git jungkook! ben kahvaltı hazılamaya gidiyorum yardım etmeye gelirsen iyi edersin aşkım~'

'AA ne kadar ayıp kocaya siktir denmez! cezalısın kahvaltıyı tek başına hazırlıycaksın'

'EEE o zaman sana sağ elin ile mutluluklar.. kahvaltıyıda TEK başıma ederim değil mi kocacım?'

'ben hazırlıyım mı kahvaltıyı?' (jungkook'dan 360 dereclik bir dönüş daha)

'hahahah birlikte haırlayabiliriz değil mi? sonuçta ikimizin de eli kolu var'

'a-acıktım ben hadi gidelim'



jikook zorla evlilikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin